Google

מפקח רוית קרן - מפכ"ל המשטרה רב ניצב משה קראדי, ממ"ז דרום ניצב דודי כהן, ראש אמ"ש ניצב אבי טילר

פסקי דין על מפקח רוית קרן | פסקי דין על מפכ"ל המשטרה רב ניצב משה קראדי | פסקי דין על ממ"ז דרום ניצב דודי כהן | פסקי דין על ראש אמ"ש ניצב אבי טילר |

1722/05 בג"צ     25/08/2005




בג"צ 1722/05 מפקח רוית קרן נ' מפכ"ל המשטרה רב ניצב משה קראדי, ממ"ז דרום ניצב דודי כהן, ראש אמ"ש ניצב אבי טילר




החלטה בתיק בג"ץ 1722/05



בבית המשפט העליון


בג"ץ 1722/05


בפני
:
כבוד השופטת מ' נאור


העותרת:
מפקח רוית קרן


נ

ג

ד


המשיבים:

1. מפכ"ל המשטרה – רב ניצב משה קראדי


2. ממ"ז דרום – ניצב דודי כהן


3. ראש אמ"ש – ניצב אבי טילר


בקשה לפרטים נוספים


בשם העותרת: עו"ד דוד אופק
בשם המשיבים: עו"ד אופירה דגן



החלטה

לפני בקשת העותרת לקבלת פרטים נוספים מהמשיב 3 במסגרת עתירתה. בעתירה טוענת העותרת כי הופרה הבטחה שלטונית, שניתנה לה על ידי המשיבים, להתמחות במחוז דרום של משטרת ישראל. הבקשה לפרטים נוספים הוגשה לאחר שהתקבלה תגובה מקדמית מטעם המשיבים לעתירה ובה טענו המשיבים כי דין העתירה להדחות על הסף. טרם התקיים דיון בעתירה וטרם הוצא בעתירה צו כלשהו.

העותרת טוענת כי בקשתה לפרטים נוספים באה "בהתאם לתקנה 11 לתקנות סדר הדין בבית המשפט הגבוה לצדק" ומתוך רצון "לצמצם את גדר המחלוקת". בבקשה מבקשת העותרת כי נורה למשיב 3 להשיב בתצהיר לשתי שאלות שנוסחו על ידה כדלקמן:

"א. האם שקל והפעיל שיקול דעת בטרם נתן את האישור החריג להתמחותה של העותרת?
ב. האם במסגרת הפעלת שיקול הדעת, התייעץ המשיב 3 במפקד המחוז הדרומי דאז, משיב 1 היום המפכ"ל והאם החלטה שניתנה בדבר האישור החריג היתה על דעת שניהם?"


המשיבים התנגדו לבקשה. הם מפנים לתקנה 11 לתקנות האמורות לפיה אין מקום למתן פרטים נוספים בטרם ניתן בעתירה צו על תנאי והוגש תצהיר תשובה. יחד עם זאת המשיבים ציינו, לגופו של ענין, כי "ראש אמ"ש היוצא [המשיב 3 – מ"נ] הפעיל את שיקול דעתו בעניינה של העותרת, ובמסגרת זו אף נועץ במפקד מחוז דרום דאז, מפכ"ל המשטרה דהיום".

דין הבקשה להדחות אף ללא קשר לתקנה 11 הנזכרת. העותרת טוענת כי כל מבוקשה הוא "לצמצם את גדר המחלוקת". ואולם, לאור תגובת המשיבים כאמור, לא נותרה עוד מחלוקת בין בעלי הדין בשאלות שנשאלו, ככל שהייתה כזו. שאלות העותרת זכו למעשה למענה כמבוקש על ידה. בנסיבות אלה אין מקום להורות למשיב 3 להגיש תצהיר מטעמו וניתן להסתפק בתגובה שהתקבלה.

ניתנה היום, כ' באב תשס"ה (25.8.05).

ש ו פ ט ת

_________________________
העותק כפוף לשינויי עריכה וניסוח.
05017220_c07.doc
/אמ
מרכז מידע, טל' 02-6593666 ; אתר אינטרנט,
www.court.gov.il







בג"צ בית המשפט העליון 1722/05 מפקח רוית קרן נ' מפכ"ל המשטרה רב ניצב משה קראדי, ממ"ז דרום ניצב דודי כהן, ראש אמ"ש ניצב אבי טילר (פורסם ב-ֽ 25/08/2005)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים