Google

דן עופר - כונס הנכסים הרשמי הדרום, עו"ד אלון זאב הלפטר -מנהל מיוחד, דן גילה

פסקי דין על דן עופר | פסקי דין על כונס הנכסים הרשמי הדרום | פסקי דין על עו"ד אלון זאב הלפטר -מנהל מיוחד | פסקי דין על דן גילה |

5023/09 פשר     11/08/2010




פשר 5023/09 דן עופר נ' כונס הנכסים הרשמי הדרום, עו"ד אלון זאב הלפטר -מנהל מיוחד, דן גילה








st1\:*{behavior: }
בית המשפט המחוזי בבאר שבע



11 אוגוסט 2010

פש"ר 5023-09 עופר ואח' נ' כונס הנכסים הרשמי - הדרום
ואח'






בפני

כב' השופטת
נחמה נצר


חייב

דן עופר
,
ת"ז: 024020620


נגד


משיבים

1.כונס הנכסים הרשמי – הדרום
2.עו"ד אלון זאב הלפטר -מנהל מיוחד
.
3
.דן גילה



החלטה


המנהל המיוחד עותר לחיוב החייב בהמצאת אסמכתאות המעידות על תשלום מזונות וכן, לחיוב בהמצאת דוחות כלכליים, החל מחודש 03/10 ואילך.

כן מייחד המנהל המיוחד בקשתו לצורך מענה להחלטת ביהמ"ש מיום 29.7.10.

באשר לתגובת המנהל המיוחד להחלטת ביהמ"ש, הרי שאף אם יש בתגובה זו, משום הסבר ביחס לאופן בו הוגשה תגובת המנהל המיוחד, כפי שהוגשה, הרי שמעיון בבקשה זו, התרשמתי כי הסכמת המנהל המיוחד להכרזתו של החייב ניתנה, בה בעת, שלמנהל המיוחד ישנן השגות, כאלה ואחרות ביחס למהימנות הדו"חות המוגשים מטעם החייב וכן, טענות בדבר ליקויים ואי בהירויות בדו"חות החייב, לפחות החל מחודש 03/10.

בכל הכבוד ובמובחן מפניית בת זוגו לשעבר של החייב (להלן: "המשיבה 3") למנהל המיוחד, אין זה ברור, מדוע ממליץ המנהל המיוחד על הכרזתו של החייב כפושט רגל, בשעה שזה האחרון, אינו ממלא כהלכה אחר חובת הדיווח.

ביהמ"ש מניח כי המנהל המיוחד מגבש המלצותיו, בהתבסס על עיון באותם דוחות כלכליים, המוגשים ע"י חייבים ואין זה סביר בעיניי, כי המנהל המיוחד ימליץ תחילה על הכרזתו של חייב כפושט רגל ולאחר מכן, יפנה בטענה כי החייב אינו עומד ב כראוי בחובת הדיווח, זאת אף לאחר ש"אינספור פניות אליו אשר לא הועילו".



אשר לטענות המנהל המיוחד ביחס למהימנות תצהיר החייב, בפרט ביחס לתשלום מזונות מטעמו, מעבר לכך שפניות המשיבה 3 למנהל המיוחד, כפי העולה מהבקשה, לא נתמכו במסמכים ואסמכתאות כל שהן ואף לא הוצג אישור מל"ל על תשלום מזונות. לא סגי בפני
ות אלה שבע"פ, על מנת להטיל ספק במהימנות הצהרות החייב.

יצויין כי החלטה ברוח זו, ניתנה על ידי ביום 29.7.10
במסגרת הבקשה להקצבת מזונות שהגישה המשיבה
3.

סבורתני, כי הדרישה להמצאת אסמכתאות מאת החייב, אינה חשובה פחות מהדרישה להמצאת אסמכתאות מאת המשיבה 3 במיוחד, לנוכח הטענות החמורות המועלות על ידה ביחס למהימנות תצהיר החייב ועל המנהל המיוחד, לבדוק הטענות בצורה שקולה ומאוזנת.

לגופה של בקשה, נראה כי יש לאפשר לחייב ליתן התייחסותו לבקשה , בצירוף מסמכים המעידים על תשלום מזונות באופן סדיר ומלא, כפי הנטען על ידו, זאת בתוך 20 יום (ימי הפגרה נמנים).


ניתנה היום,
א' אלול תש"ע, 11 אוגוסט 2010, בהעדר הצדדים.














פשר בית משפט מחוזי 5023/09 דן עופר נ' כונס הנכסים הרשמי הדרום, עו"ד אלון זאב הלפטר -מנהל מיוחד, דן גילה (פורסם ב-ֽ 11/08/2010)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים