Google

פלאפון תקשורת בע"מ - אביגיל אנגל

פסקי דין על פלאפון תקשורת בע"מ | פסקי דין על אביגיל אנגל

619-04/11 תת     27/10/2014




תת 619-04/11 פלאפון תקשורת בע"מ נ' אביגיל אנגל








בית משפט השלום בירושלים



ת"ת 619-04-11 פלאפון תקשורת בע"מ
נ' אנגל




תיק חיצוני: 0102742116




בפני

כב' הרשם
אורי פוני


תובעת

פלאפון תקשורת בע"מ


נגד


נתבעת

אביגיל אנגל



החלטה
בפני
התנגדות לביצוע תביעה.
בתצהירה טוענת המבקשת כי המשיבה גבתה תשלומים העולים בהרבה על המסוכם בהסכם ההתקשרות. כמו כן מעלה המשיבה כי חרף הבטחתה, לא זיכתה המשיבה את חשבונה בסך 2,000 ₪. בתגובתה טוענת המשיבה כי החיובים ניגבו בהתאם להסכמי ההתקשרות אשר נחתמו בין הצדדים, ואילו החיובים השונים נבעו משימוש אשר חרג מגבולות התוכניות שרכשה המבקשת. עוד מעלה המשיבה כי הוסבר למבקשת כיצד לבקר את החריגות כאמור. לפנים משורת הדין המשיבה זיכתה את המבקשת בסך 200 ₪.
המשיבה מעלה כי המבקשת שידרגה את מכשירה והוסבר לה כי עדיין תהיה מחויבת בתשלומים עבור המכשיר הקודם שברשותה. ביום 23.08.10 הסכימה המשיבה לפנים משורת הדין לזכות את חשבונה של המבקשת בסך 2,192 ₪ בשל חריגות מהחבילות אותן רכשה, אך טרם הספיקה לזכות את חשבונה, התקבלה הודעה מחברת האשראי שהוראת קבע בוטלה, ועל כן לא היה ניתן לזכות את חשבון המבקשת. יוטעם כי סכום הזיכוי כאמור קוזז מסכום תביעה זו. בתשובתה מעלה המבקשת כי המשיבה הגישה תגובתה באיחור ללא כל התייחסות לאיחור. המבקשת מעלה כי ישנה סתירה בין סך החוב המצוין בכתב התביעה לבין סך החוב אשר מציינת המשיבה בתגובתה. כמו כן טוענת שסך התשלומים ששילמה בצירוף סך התביעה הנ"ל מגיע לסכום של כ- 25,000 ₪, סכום אשר אינו הגיוני לתקופה של פחות משנתיים.

הכלל הוא, כי בדונו בבקשת רשות להתגונן, בית המשפט אינו צריך להשתכנע בנכונות טענות המבקש, עליו להניח שיש אמת בדברים, ואין לו צורך לבחון את מהימנות הגרסה הנטענת. כמו כן, בית המשפט לא בודק את טיב ראיותיה של הנתבעת בשלב זה, שכן אין למנוע ממנה להעלות טענות, מטעמים של הוכחה בלבד. לנוכח האמור, בהתאם לסמכותי מכוח תקנה 205(ג) לתקנות סדר הדין האזרחי, התשמ"ד-1984 (להלן: "התקנות"), והואיל וטענות המבקשת עשויה להקנות לה הגנה לכאורה מפני התביעה, אני מורה על קבלת ההתנגדות.

נוכח סכומה תידון התובענה בסדר דין מהיר. הצדדים יפעלו להסבת כתבי הטענות בהתאם לפרק ט"ז1 לתקנות. התובעת תגיש השלמת מסמכים ותיפרע את הפרשי האגרה בתוך 30 ימים. הנתבעת תגיש השלמת מסמכים מטעמה בתוך 45 ימים, מיום המצאת מסמכי התובעת לידה.






ניתנה היום, ג' חשוון תשע"ה, 27 אוקטובר 2014, בהעדר הצדדים.













תת בית משפט שלום 619-04/11 פלאפון תקשורת בע"מ נ' אביגיל אנגל (פורסם ב-ֽ 27/10/2014)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים