Google

גיל לוי - לינדה אל עזרא, איילון חברה לביטוח בע"מ

פסקי דין על גיל לוי | פסקי דין על לינדה אל עזרא | פסקי דין על איילון חברה לביטוח |

47601-09/16 תק     09/06/2017




תק 47601-09/16 גיל לוי נ' לינדה אל עזרא, איילון חברה לביטוח בע"מ








בית משפט לתביעות קטנות בתל אביב - יפו



ת"ק 47601-09-16 לוי נ' אל עזרא ואח'





לפני
כבוד השופט
דניאל הורוביץ


תובע

גיל לוי


נגד


נתבעות

1. לינדה אל עזרא
2. איילון חברה לביטוח בע"מ




החלטה

בהתאם להסכמת הצדדים כאמור בפרוטוקול הדיון מיום 6.6.17, אני ממנה את אוראן – פוליגרף בע"מ, מדרך מנחם בגין 44 תל אביב, טל': 03-6875424, כמומחה מטעם בית המשפט (להלן: "המומחה"), לצורך מתן חוות דעת בשאלות שבמחלוקת מושא תביעה זו לרבות בשאלה האם נכונה טענת הנתבעת לפיה, מיד לאחר התאונה אמר התובע לנתבעת כי הוא יצא ממעבר של חניה שבין תחנת הדלק לבין מקום האירוע, אם לאו, וכן האם התובע אכן יצא ממעבר חניה שבין תחנת הדלק לבין מקום התאונה, או שמא, התובע נסע ישר בנתיב הנסיעה כ-100 מ' לפני התאונה.

המומחה יקבל לידו את כתבי הטענות, את פרוטוקול הדיון וכל מסמך נוסף שיבקש, ויבחן אותם לפני שיציג לתובע את השאלות האמורות. ככל שאין בשאלות האמורות כדי להכריע בשאלה מי דובר אמת, או ככל שאין מדובר בשאלות שמתאים לשאול אותן בבדיקת פוליגרף, או ככל שיש בידי המומחה להציע שאלות מתאימות נוספות או מתאימות יותר לצורך הכרעה בשאלה שבמחלוקת מושא התביעה – יהיה המומחה רשאי לערוך שינויים בנוסח השאלה ולהוסיף שאלות נוספות. המומחה יהיה רשאי לפנות לבית המשפט בבקשה לקבל הוראות ככל שיראה בכך צורך.

התובע יצור קשר עם המומחה בתוך 10 ימים. העתק כל פניה אל המומחה יועבר במישרין לצד שכנגד. המומחה מתבקש להגיש חוות דעת לבית המשפט תוך 45 ימים. בשלב זה יישא התובע בשכר המומחה. המומחה לא יחל בעבודתו בטרם ישולם לו שכרו.

המומחה יודיע לבית המשפט אם הוא יכול לקבל על עצמו את המינוי, אם יש לו היכרות מוקדמת עם מי מהצדדים, ואם הוא יכול לעמוד בלוח הזמנים שקבעתי, וזאת תוך 7 ימים.

המזכירות תשלח העתק החלטתי זו למומחה בצירוף העתק מכתבי הטענות ופרוטוקול הדיון האחרון
.

המזכירות תשלח לצדדים החלטה זו בדואר רשום עם אישור מסירה.


ניתנה היום, ט"ו סיוון תשע"ז, 09 יוני 2017, בהעדר הצדדים.










תק בית משפט לתביעות קטנות 47601-09/16 גיל לוי נ' לינדה אל עזרא, איילון חברה לביטוח בע"מ (פורסם ב-ֽ 09/06/2017)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים