Google

חנן גרין - אריה רפפורט, ועדה מקומית לתכנון ובניה פרדס חנה כרכור

פסקי דין על חנן גרין | פסקי דין על אריה רפפורט | פסקי דין על ועדה מקומית לתכנון ובניה פרדס חנה כרכור |

651-03/17 תק     16/08/2017




תק 651-03/17 חנן גרין נ' אריה רפפורט, ועדה מקומית לתכנון ובניה פרדס חנה כרכור








בית משפט לתביעות קטנות בחדרה


ת"ק 651-03-17 גרין נ' רפפורט ואח'




תיק חיצוני: מספר תיק חיצוני





בפני

כבוד השופט
יעקב גולדברג


התובע

חנן גרין


נגד


הנתבעים

1. אריה רפפורט
2. ועדה מקומית לתכנון ובניה פרדס חנה כרכור



החלטה

אני מורה לזמן את הצדדים לדיון בתובענה, אשר יתקיים בפני
י ביום 5/3/18 בשעה 12:30.

1.
תשומת לב הצדדים לכך שבתיק צפוי להתקיים דיון אחד בלבד, וככל הנראה לא ייקבעו מועדי דיון נוספים.
אי התייצבות התובע/ת לדיון עשויה להביא לדחיית התביעה ואי התייצבות הנתבע/ת לדיון עשויה להביא לקבלת התביעה באופן חלקי או מלא.

2.
הנתבע יגיש כתב הגנה מטעמו בתוך 15 ימים מיום שהומצאה לו ההזמנה לדיון.

3.
כל צד יזמן את עדיו לדיון. צד המבקש לזמן עד אשר איננו בשליטתו, יגיש בקשה לזימונו עד 21 ימים לפני הדיון, יפרט בתמצית את זיקתו של העד לעילת התביעה ואת כתובתו המלאה ויודיע כי הוא מתחייב לשאת בדמי טרחתו של העד, כפי שייפסקו. אי התייצבותם של העדים או מי מטעם בעלי הדין לא תהווה הצדקה לדחיית הדיון.

3.
כל צד יופיע לדיון כשברשותו כל הראיות הרלוונטיות לבירור התביעה כגון קבלות מקוריות, הסכם/זכרון דברים, מכתבים, תדפיסי דואר אלקטרוני, מסרונים, תמונות הזירה. ככל שעילת התביעה נזק לכלי רכב עקב תאונת דרכים, מומלץ להצטייד בתמונות צבעוניות של הנזק ושל זירת האירוע. בידי כל צד יהיו מספר עותקים מספיק למסירה לצד שכנגד ולתיק ביהמ"ש ביחס לכל מסמך כאמור.

על בעל דין המבקש להציג הקלטה או סרטון להצטייד באמצעי מתאים, כגון מחשב נייד. אין אפשרות להשמעת הקלטה או הצגת סרטון במחשב בית המשפט.

4.
על הנוכחים באולם בית המשפט להתנהל בדרך מכובדת, להקפיד על לבוש הולם, לשמור על השקט באולם בית המשפט, להימנע מהכנסת מזון או משקה, למעט מים, להימנע מהתעסקות במכשירים סלולריים וכיו"ב.

5.
על התובע/ת לוודא כי החלטה זו הומצאה לנתבע/ת על ידי המזכירות. ככל שבתיק בית המשפט לא יימצא אישור מסירה לנתבע/ת חודשיים קודם למועד הדיון, על התובע/ת להגיש בקשה לביצוע מסירה חוזרת באמצעות בית המשפט או בקשה להתיר לתובע/ת ביצוע מסירה אישית (באמצעות שליח מקצועי) של ההחלטה וכתב התביעה לנתבע/ת. אישור מסירה ותצהיר מוסר חתום ומאומת יוגשו לתיק בית המשפט על ידי התובע/ת 30 ימים לפני מועד הדיון.









ניתנה היום, כ"ד אב תשע"ז, 16 אוגוסט 2017, בהעדר הצדדים.










תק בית משפט לתביעות קטנות 651-03/17 חנן גרין נ' אריה רפפורט, ועדה מקומית לתכנון ובניה פרדס חנה כרכור (פורסם ב-ֽ 16/08/2017)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים