Google

שרי יהל, איתי רובין, לירן ליאני ואח' - סוגת תעשיות בע"מ

פסקי דין על שרי יהל | פסקי דין על איתי רובין | פסקי דין על לירן ליאני ואח' | פסקי דין על סוגת תעשיות בע"מ

16767-12/16 תצ     01/11/2017




תצ 16767-12/16 שרי יהל, איתי רובין, לירן ליאני ואח' נ' סוגת תעשיות בע"מ








בית המשפט המחוזי בתל אביב - יפו

ת"צ 16767-12-16 יהל נ' סוגת תעשיות בע"מ
ת"צ 17808-12-16 רובין ואח'
נ' סוגת תעשיות בע"מ






לפני:
כבוד השופטת
מיכל אגמון-גונן


ה
מבקשים:
1. שרי יהל
ע"י ב"כ עו"ד אוריאל גניהר
2. איתי רובין
3. לירן ליאני
4. סמירה צמח
4. ורד קליין
ע"י ב"כ עו"ד אסף נוי


נגד


משיבה

סוגת תעשיות בע"מ
ע"י ב"כ עו"ד רן רוטמן



החלטה
מונחת לפני בקשתה של סוגת תעשיות בע"מ
לקבלת רשות להגשת הודעה לצד שלישי נגד גבעת ברנר חקלאות אגודה שיתופית חקלאית בע"מ. הבקשה שלפני הוגשה במקביל להגשת תגובתה של סוגת לבקשה לאישור תובענה ייצוגית שהוגשה נגדה בתיק שבכותרת. מגישי בקשת האישור, הם המבקשים, הודיעו כי הם נותנים את הסכמתם להגשת ההודעה.

מאחר שההליך דנן הוא תובענה ייצוגית, הרי שמשלוח הודעה לצד שלישי טעון קבלת היתר, כפי שנקבע על ידי בית המשפט העליון ברע"א 5635/13 קורל תל בע"מ נ' אביהוא רז ואח'
(פורסם בנבו, 1.4.15) (להלן: עניין קורל תל). פסק הדין בעניין קורל תל מתווה את הכללים הרלבנטיים להליך של הודעה לצד שלישי במסגרת תובענות ייצוגיות, וכן את הדרך הדיונית בה יש ללכת עד שתתקבל ההחלטה אם לאשר את הבקשה למשלוח הודעה לצד שלישי .

משכך, ועל רקע העקרונות והכללים שנקבעו בעניין קורל תל, אני מורה כדלקמן:
המשיבה (מבקשת הרשות למשלוח ההודעה) תמציא לצד השלישי את ההחלטה דנן, אליה תצרף את הבקשה לקבלת רשות להגשת הודעה לצד שלישי, בקשת המבקשים לאישור התובענה הייצוגית ותגובתה לבקשה לאישור התובענה הייצוגית.
הצד השלישי יגיב לבקשה לאישור התובענה כייצוגית ולבקשה לקבלת רשות להגשת הודעה לצד שלישי וימציא את תגובותיו הן למבקשים והן למשיבה, בתוך
30ימים מהיום שיקבל את הבקשה. בתגובת הצד השלישי לבקשה לאישור התובענה הייצוגית תהא התייחסות הן לטענות המועלות בבקשת האישור, הן לטענות שהעלתה נגדו המשיבה. ככל שעומדות לצד השלישי טענות זהות לאלה שהועלו על ידי המשיבה בתגובתה לבקשת האישור, העלאתן של טענות כאמור תהיה, במידת האפשר, על דרך ההפניה לתגובת המשיבה לבקשת האישור. תגובת הצד השלישי לבקשה לקבלת רשות להגשת הודעה לצד שלישי תכלול התייחסות גם לשאלת מתן ההוראות שנדרשות לשיטתו לצורך דיון בהודעה לצד שלישי בהתאם לתקנה 222 לתקנות סדר הדין האזרחי, התשמ"ד-1984.

המשיבה רשאית להשיב לתגובת הצד השלישי לבקשה לקבלת רשות להגשת הודעה לצד שלישי בלבד, וזאת תוך 20 ימים מעת קבלת התגובה.
עם מתן ההחלטה בבקשה לקבלת רשות להגשת הודעה לצד שלישי, יהיו המבקשים רשאים להשיב לתגובת המשיבה לבקשת האישור, ובהתאמה להחלטה שתינתן, גם לתגובת הצד השלישי לבקשת האישור.
המזכירות תוסיף כצד להליך את גבעת ברנר חקלאות אגודה שיתופית חקלאית בע"מ, זאת על מנת לאפשר לה להגיב לבקשה האמורה הנוגעת אליה, וכן להגיב לבקשה לאישור התובענה הייצוגית, הכל כמפורט לעיל.


ניתנה היום, י"ב חשוון תשע"ח, 01 נובמבר 2017, בהעדר הצדדים.










תצ בית משפט מחוזי 16767-12/16 שרי יהל, איתי רובין, לירן ליאני ואח' נ' סוגת תעשיות בע"מ (פורסם ב-ֽ 01/11/2017)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים