Google

lifestyle equities c.v, lifestyle licensing b.v - דון ג'ילי בע"מ, שלוה ג'ינלי, אילן רוזן

פסקי דין על lifestyle equities c.v | פסקי דין על lifestyle licensing b.v | פסקי דין על דון ג'ילי | פסקי דין על שלוה ג'ינלי | פסקי דין על אילן רוזן |

24919-07/15 א     22/02/2018




א 24919-07/15 lifestyle equities c.v, lifestyle licensing b.v נ' דון ג'ילי בע"מ, שלוה ג'ינלי, אילן רוזן








בית המשפט המחוזי בתל אביב - יפו



ת"א 24919-07-15 lifestle equities c. v ואח' נ' דון ג'ילי בע"מ
ואח'





המבקשות:
1.
lifestyle equities c.v
2.

lifestyle licensing b.v

נגד

המשיבים:
1. דון ג'ילי בע"מ

2. שלוה ג'ינלי

3. אילן רוזן

החלטה

לאחר שבחנתי את טענות הצדדים מצאתי להורות לנתבעים להשלים מענה לשאלות 8,18, 44, 61 ו-67.

בקשה בעניין מענה לשאלון הוגשה על ידי המבקשות כבר ביום 15.1.17, אלא שבעקבות בקשות שונות בתיק, וכן הליך גישור שהתנהל בין הצדדים, בקשה זו טרם הוכרעה. משכך אין בידי לקבל את טענת המשיבים באשר לצורך בהגשת בקשה נוספת.

כבר בהחלטה מיום 28.11.16 הורה כב' השופט אלטוביה על מתן מענה לשאלות האמורות לעיל. על חלק זה בהחלטה מיום 28.11.16 לא הוגש ערעור. לטענת המבקשות, המענה שניתן להן הינו חלקי, ועל כן הגישו את בקשתן מיום 15.1.17. כפי שציינתי בדיון מיום 2.1.18, יש לקיים החלטות שניתנו בדבר קיומם של ההליכים המקדמיים, על כל הכרוך בכך.

תמצית טענות המשיבים היא, כי היעתרות לבקשה תכביד עליהם. סבורתני כי בכך אין די על מנת לדחות את הבקשה, ויש לחייב המשיבים לפעול בהתאם להחלטה מיום 28.11.16, ולהשלים המענה לשאלון.
המשיבים ישלימו מענה לשאלות האמורות לעיל תוך 30 יום.

כמו כן, הצדדים ימסרו תצהירי גילוי מסמכים כלליים, באופן הדדי, תוך 45 יום. הליכים העיון במסמכים יסתיימו 15 יום לאחר מכן.

ראיות התביעה יוגשו 60 יום לאחר השלמת ההליכים המקדמיים. פגרת חג הפסח לא תבוא במניין הימים.

ראיות ההגנה יוגשו 60 יום לאחר קבלת ראיות התביעה, פגרת הקיץ לא תבוא במניין הימים.


"ראיות" – לרבות תיקי מוצגים שיכללו את כל המוצגים שבדעת בעל הדין להגישו באמצעות מי מהעדים או בכלל .

לראיות שיוגשו יצורף דף פתיח, עליו תצויין בברור רשימת העדים של אותו צד (לרבות מומחים).

כל אחד מהתצהירים/חוו"ד וכל אחד מהמוצגים, יסומן בנפרד ובאופן נוח לאיתור (בצירוף "דגלונים").

כל מסמך עליו מסתמך עד יצורף לתצהירו/חוות דעתו ויסומן בנפרד בברור ובאופן נוח לאיתור ועיון (בצירוף "דגלונים"). לחילופין, תבוצע הפנייה ברורה לתיק המוצגים ה"מדוגל".

לתשומת לב
: ככל שבשל צרכי מזכירות/מיחשוב, יש להגיש או להזין למערכת מסמכים לא משודכים ו/או לא מדוגלים, כי אז – בנוסף לעותק שיוגש או יוזן למערכת הממוחשבת לפי הנחיות מזכירות – הצדדים/הפרקליטים מתבקשים להביא עימם (להבדיל ממסירה במזכירות) לקדם המשפט הקרוב, עותק העונה להנחיות דלעיל.

לא ישמע עד שעדותו לא הוגשה בתצהיר/חוו"ד כאמור, ולא תותר הגשת מוצג שלא נכלל בתיק המוצגים, אלא אם תוגש ותאושר מבעוד מועד בקשה ערוכה כדין. בקשה כאמור תוגש בכתב לא יאוחר מהמועד להגשת הראיות, ובענין עד - תפרט מדוע נבצר לקבל מהעד תצהיר, את תמצית העדות הצפויה, מדוע העדות רלוונטית ודרושה, ויצורפו אליה המסמכים שיש כוונה להגישם באמצעות העד. לבקשה תצורף עמדת הצד שכנגד.

צד המבקש להעלות התנגדות להגשת מוצג ללא חקירת עורכו או מכל סיבה אחרת, יעשה כן בכתב תוך 14 יום מהיום שהחומר הומצא לו, שאם לא כן יראוהו כמסכים להגשת המסמך (גם אם אינו מסכים לתוכנו); העתק ההתנגדות יועבר ישירות לצד שכנגד, אשר יוכל להגיב עליה תוך 7 ימים. לא תישמע התנגדות בדרך אחרת, לרבות ובפרט במהלך ישיבת ההוכחות עצמה.
כל צד אחראי להתייצבות כל העדים מטעמו, לרבות מומחים (והוראה זו גוברת על הוראות התקנות). בקשות לזימון עדים באמצעות בית המשפט (גם עדים שהוגש/ה תצהירם או חוות דעתם), יש להגיש לא יאוחר מ- 45 יום קודם למועד שיקבע לשמיעת הוכחות, ולוודא כי התקבלה החלטה בבקשה (ואם תעתר – כי יוצא זימון).

למותר לציין, כי כל מסמך שיוגש לבית המשפט, יומצא במקביל לצד שכנגד (כך שיגיע לידיו, במלואו, במועד בו הוגש לבית המשפט).

עם זאת מובהר כי חיוביהם של הצדדים אינם מותנים זה בזה. במקרה של צורך בארכה, יש לפנות - מבעוד מועד - לבית המשפט בבקשה מתאימה, בצרוף עמדת הצד שכנגד ולוודא כי התקבלה החלטה בבקשה.

נקבע לקדם משפט לאחר הגשת ראיות ולפני שמיעתן, ליום 28.11.18 בשעה 9:00.

ניתנה היום, ז' אדר תשע"ח, 22 פברואר 2018, בהעדר הצדדים.








א בית משפט מחוזי 24919-07/15 lifestyle equities c.v, lifestyle licensing b.v נ' דון ג'ילי בע"מ, שלוה ג'ינלי, אילן רוזן (פורסם ב-ֽ 22/02/2018)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים