Google

שהלה אמיד, אלון אמיד - רונן אודי, ורד רונן

פסקי דין על שהלה אמיד | פסקי דין על אלון אמיד | פסקי דין על רונן אודי | פסקי דין על ורד רונן |

44928-02/18 תק     20/02/2018




תק 44928-02/18 שהלה אמיד, אלון אמיד נ' רונן אודי, ורד רונן








בית משפט לתביעות קטנות בחדרה


20 פברואר 2018
ת"ק 44928-02-18 אמיד ואח' נ' אודי ואח'


בפני
כב' השופטת
קרן אניספלד





תובעים
1
.
שהלה אמיד

2
.
אלון אמיד


נגד


נתבעים

1. רונן אודי
2. ורד רונן



החלטה

1.
התובענה נקבעה לפני בהתאם להחלטת ס' הנשיא, כב' השופטת הבכירה פ' ארגמן.

2.
דיון בתובענה יתקיים לפני ביום 2.5.2018 בשעה 13:00. הדיון יהיה דיון הוכחות.
הדיון יתקיים בבית-משפט השלום בחדרה שמקום מושבו ברחוב הלל יפה 13 ועל הצדדים להיות נוכחים באולם בית-המשפט בשעה שנקבעה לדיון.

3.
בדיון ישמעו עדי כל הצדדים.

4.
על התובעים לוודא כי ההחלטה הומצאה לנתבעים על-ידי המזכירות.

היה ולא ימצא בתיק בית-המשפט אישור מסירה המעיד על המצאת החלטה זו לנתבעים, כל זאת ששים יום קודם למועד הדיון – על התובעים להגיש בקשה לביצוע מסירה חוזרת באמצעות בית-המשפט או בקשה להתיר להם לבצע מסירה אישית של ההחלטה וכתב-התביעה לנתבעים.

מובא בזאת לידיעת התובעים כי מסירה אישית, משמעה ביצוע מסירה באמצעות שליח מטעמם כך שאישור מסירה ותצהיר מוסר חתום ומאומת על-ידי עורך-דין יוגשו לתיק בית-המשפט בידי התובעים לכל המאוחר שלושים יום לפני המועד הקבוע לדיון.

5.
ככל שבכתב-התביעה שהוגש בפתיחת התיק לא נכללו פרטים מלאים של הנתבעים – לרבות מספר תעודת זהות או מספר חברה וכתובת מלאה ועדכנית, על התובעים להשלים את החסר לא יאוחר משישים יום לפני המועד הקבוע לדיון, באמצעות הגשת תמצית פרטים עדכנית ממשרד הפנים, רשם החברות או רשם העמותות. ככל שהתובעים מבקשים ליתן צו לשם כך, יגישו על כך בקשה לבית-המשפט ללא דיחוי.

6.
לפנים משורת הדין מובא בזאת לידיעת הנתבעים כי מחובתם להגיש כתב-הגנה במועד שנקבע לכך בהזמנה לדין. התייצבות הנתבעים לדיון בלי שהוגש כתב-הגנה עשויה לגרום לכך שיינתן נגדם פסק-דין בהיעדר הגנה.

7.
בתיק צפוי להתקיים דיון אחד בלבד, במועד שנקבע לכך לעיל. על בעלי-הדין להתייצב לדיון יחד עם עדיהם, כשבידיהם כל ראיותיהם במספר עותקים מספיק לשם הגשתן לבית-המשפט ולצד שכנגד. בעלי-הדין רשאים לזמן את עדיהם לדיון באמצעות בית-המשפט, בבקשה שתוגש על כך לפחות שלושים יום קודם לדיון. עד שלא יוזמן בדרך זו ולא יתייצב, לא ידחה הדיון בשל כך.

בקשה לזימון עד באמצעות בית-המשפט תציין את תמצית העדות הצפויה, זיקתו של העד לנושא המחלוקת, כתובת מלאה של העד והתחייבות של מגיש הבקשה לשאת בשכרו, אם וככל שייפסק על-ידי בית-המשפט.

8.
חלה על הצדדים חובה להתייצב לדיון במועד שנקבע לכך. אי התייצבות של התובעים עלולה לגרום לדחיית התביעה ואילו אי התייצבות הנתבעים עלולה לגרום לקבלתה – הכול בכפוף לדין ולשיקול-דעתו של בית-המשפט בהתאם למכלול נסיבות העניין.

9.
בעל-דין שמבקש לזמן מתורגמן לשפה הערבית יגיש על כך בקשה מנומקת בכתב לפחות עשרים ואחד יום לפני המועד הקבוע לדיון. ככל שנדרש מתורגמן לשפה אחרת, על בעלי-הדין לדאוג להתייצבותו במועד שנקבע לדיון, על-חשבונם ובמימונם.

המזכירות תזמן את הצדדים לדיון כך שהזימון והחלטה זו ישלחו לכל אחד מהם בהתאם לכתובתו הנקובה בכתב-טענותיו.

ניתנה היום, ה' אדר תשע"ח, 20 פברואר 2018, בהעדר הצדדים.














תק בית משפט לתביעות קטנות 44928-02/18 שהלה אמיד, אלון אמיד נ' רונן אודי, ורד רונן (פורסם ב-ֽ 20/02/2018)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים