Google

מ.ע.ג.ן - יעוץ וניהול נכסים בע"מ, מ.ו.השקעות בע"מ - בוטיק - שימור מבנים בע"מ, דני בשן, אייל גרוס

פסקי דין על מ.ע.ג.ן - יעוץ וניהול נכסים | פסקי דין על מ.ו.השקעות | פסקי דין על בוטיק - שימור מבנים | פסקי דין על דני בשן | פסקי דין על אייל גרוס |

2138-02/18 הפ     25/03/2018




הפ 2138-02/18 מ.ע.ג.ן - יעוץ וניהול נכסים בע"מ, מ.ו.השקעות בע"מ נ' בוטיק - שימור מבנים בע"מ, דני בשן, אייל גרוס








בית משפט השלום בתל אביב - יפו



ה"פ 2138-02-18 מ.ע.ג.ן - יעוץ וניהול נכסים בע"מ

ואח' נ' בוטיק - שימור מבנים בע"מ
ואח'



לפני
כבוד השופט אריאל צימרמן


המבקשות:

1.מ.ע.ג.ן - יעוץ וניהול נכסים בע"מ
2.מ.ו. השקעות בע"מ
ע"י ב"כ עו"ד יערית ברנן ועו"ד סמי בשארה


נגד


המשיבים
:

1.בוטיק - שימור מבנים בע"מ

2.דני בשן

3.אייל גרוס
ע"י ב"כ עו"ד צביקה מצקין ועו"ד אלרן שפירא בר-אור


פסק דין


אגב בירורה הראשוני של הבקשה לסעד זמני, ובלא צורך בדיון בבקשה, הגיעו הצדדים לכלל הסכמה טכנית לעניין תיקוני המרזב מושא ההליך, המייתרת את הבקשה ואת ההליך העיקרי גם יחד. כל שנותר, לטעמם של הצדדים שניהם כעולה מהודעותיהם מהיום, הוא שאלת ההוצאות: המבקשות פרשו בהודעת העדכון שלהן מיום 15.3.2018 (שעל בסיסה התייתרתה התובענה) את טעמיהן לכך שחרף האמור יש לזכותן בהוצאות; המשיבים מנגד גורסים כי נכונותם לביצוע התיקונים באה לפנים משורת הדין, וכי מטעמיהם אין מקום לחיובם בהוצאות.

ההסכמה לגוף הדברים ייתרה את המרצת הפתיחה, והיא נמחקת, על יסוד האמור. ממילא, אף אם הצדדים חפצים להביע עמדותיהם בסוגיית ההוצאות (וכך עשו), הרי שהליך – אין, ושאלת ההוצאות ממילא נתונה לעולם לשיקול דעתו של בית המשפט. ולאחר העיון בכל טענות הצדדים, בחינת התנהלות בעלי הדין לקראת ההליך ובעיצומו, ליבון שאלת חיוניות נקיטתם של ההליכים במתכונתם זו, ועמידה על השכלתם של הצדדים שניהם בסיוע הנכון של באי כוחם להביא את ההליך לכלל סיום בלא צורך בהשקעת משאבי עתק נוספים: כל צד יישא בהוצאותיו בקשר עם ההליך.

ניתן היום,
ט' ניסן תשע"ח, 25 מרץ 2018, בהעדר הצדדים.











הפ בית משפט שלום 2138-02/18 מ.ע.ג.ן - יעוץ וניהול נכסים בע"מ, מ.ו.השקעות בע"מ נ' בוטיק - שימור מבנים בע"מ, דני בשן, אייל גרוס (פורסם ב-ֽ 25/03/2018)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים