Google

אפרים הלוי - המועצה המקומית פרדס חנה כרכור

פסקי דין על אפרים הלוי | פסקי דין על המועצה המקומית פרדס חנה כרכור

18669-06/17 תק     22/07/2018




תק 18669-06/17 אפרים הלוי נ' המועצה המקומית פרדס חנה כרכור








בית משפט לתביעות קטנות בחדרה



ת"ק 18669-06-17 הלוי נ' המועצה המקומית פרדס חנה כרכור

בפני

כב' הרשמת הבכירה טלי מירום


התובע

אפרים הלוי


נגד

הנתבעת
המועצה המקומית פרדס חנה כרכור


החלטה

1.
הדיון בתובענה יתקיים בפני
י ביום 2.9.18 בשעה 9:30.

2.
תשומת לב הצדדים לכך שבתיק צפוי להתקיים דיון אחד בלבד, וככל הנראה לא ייקבעו מועדים נוספים. בהתאמה, נדרשים הצדדים להתייצב לדיון כשבידיהם כל ראיותיהם במספר עותקים מספיק לצד שכנגד ולתיק ביהמ"ש.

3.
כמו כן מופנית תשומת לב הצדדים לכך, שאי התייצבותו של התובע תביא לדחיית התביעה, ואי התייצבות הנתבעת תביא לקבלתה של התביעה, בכפוף לשמיעת עדותו של התובע.

4.

בעל דין יזמן את עדיו לדיון. בעל דין המבקש לזמן עד אשר איננו בשליטתו, יגיש בקשה לזימונו עד 21 ימים לפני הדיון, יפרט בתמצית את זיקתו של העד לעילת התביעה ואת כתובתו המלאה ויודיע כי הוא מתחייב לשאת בדמי טרחתו של העד, כפי שייפסקו.

אי התייצבותם של העדים או מי מטעם בעלי הדין לא תהווה הצדקה לדחיית הדיון.

5.

בעל הדין יתייצב לדיון כשברשותו כל הראיות הרלוונטיות לבירור התביעה, כגון קבלות מקוריות, הסכם/זכרון דברים, מכתבים, תדפיסי דואר אלקטרוני, מסרונים, תמונות הזירה. בידי בעל הדין יהיו עותקים של מסמכים אלה, אם לא הוגשו לתיק, במספר מספיק למסירה לצד שכנגד ולתיק ביהמ"ש ביחס לכל מסמך כאמור.

על בעל דין המבקש להציג הקלטה או סרטון להצטייד באמצעי מתאים, כגון מחשב נייד. אין אפשרות להשמעת הקלטה או הצגת סרטון במחשב בית המשפט.

6.

על הנוכחים באולם בית המשפט להתנהל בדרך מכובדת, להקפיד על לבוש הולם, לשמור על השקט באולם בית המשפט, להימנע מהכנסת מזון או משקה, למעט מים, להימנע מהתעסקות במכשירים סלולריים וכיו"ב.

7.

על התובע לוודא כי החלטה זו הומצאה לנתבעת על ידי המזכירות, ויעקוב אחר אישורי המסירה בתיק. היה ולא יימצא אישור מסירה עד 60 ימים לפני הדיון - רשאי התובע לבצע מסירה אישית של ההזמנה לדין לידי הנתבעת, ובלבד שזו תבוצע בידי חברת שליחויות, ואישור מסירה בליווי תצהיר מוסר החתום ומאומת על ידי עו"ד יוגש על ידי התובע לתיק עד 30 ימים לפני הדיון.


לידיעת הצדדים, צד אשר הוא או עד מטעמו זקוק למתורגמן לשפה העברית, יתייצב לדיון כשהוא מלווה במתורגמן מתאים, על מנת שניתן יהיה לקיים את הדיון במועדו.

המזכירות תזמן את הצדדים (למקום מושבו של בימ"ש זה – רח' הלל יפה 13, חדרה), כך שזימון והחלטה יישלחו לכל אחד מהם בהתאם לכתובת הנקובה בכתב טענותיו.

ניתנה היום, י' אב תשע"ח, 22 יולי 2018, בהעדר הצדדים.








תק בית משפט לתביעות קטנות 18669-06/17 אפרים הלוי נ' המועצה המקומית פרדס חנה כרכור (פורסם ב-ֽ 22/07/2018)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים