Google

פלינה קוגן, רענן שטרן, איל ויטקובסקי ואח' - שמעון ברזילי (המנוח), שרה ברזילי (המנוח), אהרון ישראל ברזילי

פסקי דין על פלינה קוגן | פסקי דין על רענן שטרן | פסקי דין על איל ויטקובסקי ואח' | פסקי דין על שמעון ברזילי (המנוח) | פסקי דין על שרה ברזילי (המנוח) | פסקי דין על אהרון ישראל ברזילי |

70291-01/18 א     16/10/2018




א 70291-01/18 פלינה קוגן, רענן שטרן, איל ויטקובסקי ואח' נ' שמעון ברזילי (המנוח), שרה ברזילי (המנוח), אהרון ישראל ברזילי








בית משפט השלום בתל אביב - יפו

ת"א 70291-01-18 קוגן ואח'
נ' ברזילי(המנוח) ואח'





לפני כבוד השופטת כרמלה האפט

ה
תובעים:
1
.
פלינה קוגן

2
.
רענן שטרן

3
.
איל ויטקובסקי

4
.
רונן ויטקובסקי

5
.
גיא גרשון

6
.
גרציה גרשון

7
.
חנה אבני


נגד

ה
נתבעים:
1. שמעון ברזילי (המנוח)
2. שרה ברזילי (המנוח)
3. אהרון ישראל ברזילי






החלטה

בהמשך ל

פסק דין
שניתן בתיק זה במועד היום, בהסכמת הצדדים, אני ממנה את עוה"ד מיכל גולדהר (ב"כ התובעים) ועו"ד יהודה ברמי (ב"כ הנתבע 3) ככונסי נכסים (להלן: "כונסי הנכסים") לצורך פירוק השיתוף במקרקעין הידועים כגוש 6932 חלקה 62 (להלן: "המקרקעין"), באמצעות רישום בית משותף. כונסי הנכסים יהיו מוסמכים לבצע את הפעולות הבאות:

1.
לחתום על ולהגיש ללשכת רישום המקרקעין בשם כל בעלי הזכויות במקרקעין כל מסמך נדרש לצורך פירוק השיתוף באמצעות רישום בית משותף לרבות ומבלי למעט: בקשה לרישום בית משותף, צו בית משותף, תקנון, שטרות מכר, שטרות חכירה, ביטול חכירה, שטרות משכנתא, זיקות הנאה, הפקעה, בקשות לרישום הערות אזהרה וכל מסמך נדרש אחר.

2.
לחתום ולהגיש למשרד האוצר אגף מיסוי מקרקעין כל מסמך נדרש לצורך רישום הבית המשותף לרבות ומבלי למעט, הסכם ייחוד חלקים, מסמכי הבית המשותף, מש"ח וכל מסמך נדרש אחר.

3.
לחתום ולהגיש על כל מסמך נדרש לעיריית תל אביב - יפו ו/או לוועדה המקומית לצורך קבלת אישור עירייה לרישום הבית המשותף ולרישום זכויות כל בעלי הזכויות במקרקעין.

4.
לרשום הערת אזהרה בדבר מינוי כונסי הנכסים בקשר עם כל בעלי הזכויות במקרקעין.

5.
לרשום הערה בדבר הימנעות מביצוע עסקה בקשר עם כל בעלי הזכויות במקרקעין, על מנת לאפשר לכונסי הנכסים לנהל מרשם במשרדם עד למועד רישום הבית המשותף, כך שכל בעלי הזכויות יהיו מחויבים לעדכן את כונסי הנכסים בכל העברת זכויות במקרקעין, עד למועד רישום הבית המשותף.

6.
לשכור שירותי אדריכל להכנת תשריט בית משותף ו/או תשריט מתוקן.

7.
לשכור שירותי מודד מוסמך להכנת מפה טופוגרפית לא לצורכי רישום.

8.
לפנות לכל אדם ו/או רשות ו/או ישות משפטית ולקבל כל מידע ו/או מסמך בקשר עם הזכויות במקרקעין ו/או עסקאות שבוצעו בעבר במקרקעין לרבות ומבלי למעט, לשכת רישום המקרקעין, עיריית תל אביב יפו, הוועדה המקומית ומשרד האוצר אגף מיסוי מקרקעין ובכלל זה אישורי שבח/מכירה/רכישה של כל בעלי הזכויות שהיו בעברו והקיימים כיום במקרקעין ובקשר עם כל העסקאות שבוצעו ו/או יבוצעו במקרקעין.

9.
כונסי הנכסים יגישו אחת לרבעון דיווח לבית המשפט אודות התקדמות הליך הרישום.


ניתנה היום, ז' חשוון תשע"ט, 16 אוקטובר 2018, בהעדר הצדדים.










א בית משפט שלום 70291-01/18 פלינה קוגן, רענן שטרן, איל ויטקובסקי ואח' נ' שמעון ברזילי (המנוח), שרה ברזילי (המנוח), אהרון ישראל ברזילי (פורסם ב-ֽ 16/10/2018)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים