Google

מיכאל נזרי - איציק תורג'מן

פסקי דין על מיכאל נזרי | פסקי דין על איציק תורג'מן

45268-02/17 א     07/03/2019




א 45268-02/17 מיכאל נזרי נ' איציק תורג'מן








בית משפט השלום בהרצליה


ת"א 45268-02-17 נזרי נ' תורג'מן




תיק חיצוני: מספר תיק חיצוני





בפני

כבוד השופט
יעקב שקד


תובעים

מיכאל נזרי


נגד

נתבעים
איציק תורג'מן









החלטה

לאחר עיון בבקשת הנתבע להשלמת עדות ראשית בעל פה או בתצהיר, בתשובה ובתגובה:

הצדדים הגישו ראיות בתצהירים בהתאם להחלטה קודמת. ראיות הנתבע הוגשו כארבעה חודשים לאחר המועד המקורי, באישור בית משפט ובהסכמת הצד שכנגד, שכן זה נפגע בתאונת דרכים קשה, סמוך מאד לפני מועד ההגשה המיועד (לשיטת התובע, יום אחד לפני כן). עתה מבקש הנתבע להשלים את עדותו כאמור בנקודה מסוימת כמתואר בסעיף 9 לבקשה, בקשר למשיכת כספים של התובע מהחברה המשותפת.

התובעת מתנגד לכך, בין היתר בנימוק שיש להגיש הראיות ב"חבילה אחת" בהתאם לפסיקה וכי התאונה אירעה ערב הגשת הראיות מטעם הנתבע, כך שהוא היה אמור להיערך מראש להגשת הראיות. הוגשה תשובה לתגובה.

בנסיבות הענין, דין הבקשה להתקבל.

טעם ראשון לכך הוא שדיון ההוכחות קבוע ליום 7.4.19 והתובע יוכל להיערך לראיות הנוספות (שיוגשו בתצהיר). טעם שני הוא שממילא הנתבע מגיש ראיותיו לאחר התובע ולכן לא חל היפוך הסדר הרגיל. טעם שלישי הוא שהעדות המשלימה שמבוקש להעיד רלבנטית למחלוקת בין הצדדים. טעם רביעי הוא שלא ניתן להתעלם מהנסיבות האישיות של הנתבע והתאונה הקשה שעבר.
טעם חמישי הוא שניתן לרפא את הפגם בהוצאות. אכן, עמד לרשות הנתבע פרק זמן של למעלה מחודשיים עד יום התאונה, שאירעה ממש בסמוך למועד המקורי להגשת ראיותיו והוא היה יכול להיערך לסוגיה זו מבעוד מועד, אך באיזון בין טעם זה לטעמים האחרים שפורטו לעיל, מצאתי כי יש להעדיף את עמדת הנתבע.

לפיכך, הנתבע יגיש תוך 7 ימים תצהיר בסוגיה כמוגדר בבקשה (בלבד), שלא יעלה על 3 עמודים. למען האיזון, רשאי התובע להגיש תצהיר תשובה (עד 3 עמודים) בקשר לתצהיר זה של הנתבע בלבד, תוך 7 ימים נוספים. הנתבע ישלם לתובע הוצאות ללא קשר לתוצאות בסך 4,000 ₪.


ניתנה היום, ל' אדר א' תשע"ט, 07 מרץ 2019, בהעדר הצדדים.










א בית משפט שלום 45268-02/17 מיכאל נזרי נ' איציק תורג'מן (פורסם ב-ֽ 07/03/2019)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים