Google

אלה כהן, יוחנן כהן - ועדה מקומית לתכנון ובניה אשדוד

פסקי דין על אלה כהן | פסקי דין על יוחנן כהן | פסקי דין על ועדה מקומית לתכנון ובניה אשדוד

56764-06/17 תוב     12/03/2019




תוב 56764-06/17 אלה כהן, יוחנן כהן נ' ועדה מקומית לתכנון ובניה אשדוד








בית משפט השלום באשדוד


תו"ב 56764-06-17 ועדה מקומית לתכנון ובניה אשדוד

('500200704) נ' כהן ואח'




תיק חיצוני: מספר תיק חיצוני






מספר בקשה:
12

לפני
כבוד השופט
יהודה ליבליין


הנאשמים (המבקשים)


1
.
אלה כהן
2
.
יוחנן כהן


נגד


המאשימה (המשיבה)
ע"י ב"כ עו"ד מאיר בירנבוים

ועדה מקומית לתכנון ובניה אשדוד




החלטה


לפניי שתי בקשות של הנאשמים. האחת. למסירת מידע בהתאם להוראת סעיף 108 לחוק סדר הדין הפלילי [נוסח משולב], תשמ"ב – 1982, במסגרתה מבקשים הנאשמים צילומי אוויר של ביתם, וכן תרשומות של שיחות שערכו בנוכחות באי כוח עיריית אשדוד והוועדה המקומית לתכנון ובניה.
השנייה, עניינה בקשה לזימון עדים, כאשר במסגרת זו מבוקש לזמן לעדות את עו"ד אייל אילוז ואת מזכירתו הגב' מוניק ללוש, וכן את מפקחי הבנייה פליקס מז'בינסקי ונופר בוסי.

בכל הקשור למסירת המידע המבוקש, אזי עולה כי המאשימה מסרה לנאשמים את צילומי האוויר ואף תרשומת פגישה שנערכה בין הנאשמים לבין ב"כ המאשימה בנוכחות עו"ד יגאל בוקובזה, מיום 18.01.17. משכך, הבקשה בעניין זה מתייתרת.
הנאשמים טוענים כי קיימות תרשומות נוספות, אך לא מצאתי לכך כל יסוד לעת הזו, וגם אינני רואה את הרלוונטיות של תרשומות אלה. לפיכך, הבקשה למסירת תרשומות נוספות, ככל שהן קיימות, נדחית.

בכל הקשור לזימון העדים, אין מקום לזימון הגב' ללוש, שכן בקשת הנאשמים בעניין זה היא סתמית, ואין בבקשה כל נימוק להזמנתה לעדות. תנאי לזימון עד לביהמ"ש הוא הרלוונטיות של עדותו למחלוקת, ומשאין כל נימוק, אז ממילא לא עולה בידי הנאשמים להצביע על הרלוונטיות של העדות, ולכן הבקשה בעניין זה נדחית.

בכל הקשור לזימון עו"ד אייל אילוז, אזי הלכה היא שאין מזמנים פרקליטים למתן עדות על הפעולות המשפטיות שביצעו ולא מצאתי מקום בנסיבות הליך זה לסטות ממדיניות שיפוטית זו.

בכל הקשור לזימון המפקחים מז'בינסקי ובוסי, משצמצמו הנאשמים את בקשתם בעניין זה למסירת עדות בכל הקשור לפעולות הפיקוח שנעשו ביחס לדירתה של משפחת שטרית, אזי אני מתיר את הזימון, והמאשימה תוודא התייצבותם לדיון שנקבע. יחד עם זאת, אין מקום שהמפקחים יתייצבו לדיון עם תיקי הפיקוח לגופם, שכן לנאשמים אין זכות עיון בחומרי החקירה הקיימים בתיקים אלה, אלא הם זכאים אך ורק למידע ביחס לפעולות הפיקוח שנעשו.

המזכירות תודיע בדחיפות לצדדים תוכן החלטה זו.


ניתנה היום, ה' אדר ב' תשע"ט, 12 מרץ 2019, בהעדר הצדדים.

יהודה ליבליין
, שופט







תוב בית משפט שלום 56764-06/17 אלה כהן, יוחנן כהן נ' ועדה מקומית לתכנון ובניה אשדוד (פורסם ב-ֽ 12/03/2019)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים