Google

אמיר בן שחר - מועדון כדור סל הפועל חולון נוער כוכב עולה- עמותה לקידום ספורט הכדורסל לנוער בחולון

פסקי דין על אמיר בן שחר | פסקי דין על מועדון כדור סל הפועל חולון נוער כוכב עולה- עמותה לקידום ספורט הכדורסל לנוער בחולון

71861-07/19 עשא     30/07/2019




עשא 71861-07/19 אמיר בן שחר נ' מועדון כדור סל הפועל חולון נוער כוכב עולה- עמותה לקידום ספורט הכדורסל לנוער בחולון








בית משפט השלום בתל אביב - יפו

עש"א 71861-07-19 בן שחר ( קטין) נ' מועדון כדור סל הפועל חולון נוער כוכב עולה- עמותה לקידום ספורט הכדורסל לנוער בחולון





לפני כבוד השופט אריאל צימרמן

ה
עורר:
אמיר בן שחר
(קטין)


נגד

ה
משיבה:
מועדון כדור סל הפועל חולון נוער כוכב עולה- עמותה לקידום ספורט הכדורסל לנוער בחולון




ב"כ העורר: עו"ד אמיר כץ

החלטה

העורר הגיש ערר שיסודו לכאורה בהוראת סעיפים 11א(א4) ו-12 לחוק הספורט, התשמ"ח-1988, והלה הועבר לטיפולי כשופט מוסמך מכוח חוק הספורט. ברם ערר, מטבע הדברים וכמבואר מפורשות בחוק הספורט, נסב על החלטה, כזו שעל הטריבונל השיפוטי להעביר תחת שבט ביקורתו. כאן החלטה מפורשת אין. כל שנטען בסעיף 7 לערר הוא כי נסיונות הורי העורר לשחרורו נענו ב"סירוב עיקש של המשיבה או מי מטעמה". פירוט אין, גם לא הבהרה מיהו אותו "מי מטעמה" ואם הוא כלל יכול לבוא מטעמה, גם לא ביטוי בכתובים להחלטה של גורם מוסמך במשיבה; וממילא גם לא של פניה סדורה של העורר למשיבה ובו בקשתו המנומקת לשחרור, שעליה יכולה הייתה לבוא החלטה. באין פניה סדורה ובאין החלטה סדורה ביחס לפניה, יהיה כמובן קושי בבחינת ההחלטה בהליך השיפוטי.

מכאן, ואף שסד הזמנים הדוק, על המבקש והמשיבה גם יחד לבחון ולבאר. ככל שהמבקש לא ביצע פניה סדורה, עליו לבצעה, ואם ביצע, וודאי אם נתקבלה החלטה בעניינו, יודיע. מן העברה האחר, תעדכן המשיבה היכן עומדים הדברים, על מנת שנדע אם לפנינו הליך. הודעות הצדדים שניהם – עד יום 1.8.2019 שעה 12:00. בכל מקרה, חזקה על המשיבה כי תשכיל לבחון את פניית המבקש, ודאי על רקע נסיבותיו העגומות, ולאחר שתיוועץ ביועציה המשפטיים תחליט האם זהו המקרה המצדיק סירוב, שהמשכו האפשרי התדיינות משפטית בהולה וגוזלת משאבים ניכרים. תזכורת פנימית ליומני ליום 1.8.19, זאת לצורך מתן הוראות נוספות. למותר לציין שאין בהחלטתי זו משום חיווי דעה כלשהי לגוף הטענות שבערר.

ניתנה היום, כ"ז תמוז תשע"ט, 30 יולי 2019, בהעדר הצדדים.










עשא בית משפט שלום 71861-07/19 אמיר בן שחר נ' מועדון כדור סל הפועל חולון נוער כוכב עולה- עמותה לקידום ספורט הכדורסל לנוער בחולון (פורסם ב-ֽ 30/07/2019)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים