Google

עו"ד בלס עובדיה - בולוס יעקב ,בולוס ניזאר,בולוס איברהים,בולוס ג'ומאנה,מוחמד עדל דיאב,ד"ר מרי משעור חדאד,כונס הנכסים הרשמי - מחוז חיפה,עו"ד טויסטר שי

פסקי דין על עו"ד בלס עובדיה | פסקי דין על בולוס יעקב | פסקי דין על בולוס ניזאר | פסקי דין על בולוס איברהים | פסקי דין על בולוס ג'ומאנה | פסקי דין על מוחמד עדל דיאב | פסקי דין על ד"ר מרי משעור חדאד | פסקי דין על כונס הנכסים הרשמי - מחוז חיפה | פסקי דין על עו"ד טויסטר שי |

947/05 פשר     19/01/2006




פשר 947/05 עו"ד בלס עובדיה נ' בולוס יעקב ,בולוס ניזאר,בולוס איברהים,בולוס ג'ומאנה,מוחמד עדל דיאב,ד"ר מרי משעור חדאד,כונס הנכסים הרשמי - מחוז חיפה,עו"ד טויסטר שי




21


בתי המשפט

בית משפט מחוזי חיפה
פשר000947/05


בפני
:
כבוד סגן הנשיא גדעון גינת

תאריך:
19/01/2006


בעניין:
עו"ד בלס עובדיה

המבקש





- נ ג ד -


1 . בולוס יעקב

2 . בולוס ניזאר

3 . בולוס איברהים

4 . בולוס ג'ומאנה

5 . מוחמד עדל דיאב

6 . ד"ר מרי משעור חדאד

7 . כונס הנכסים הרשמי - מחוז חיפה

8 . עו"ד טויסטר שי



ע"י ב"כ עוה"ד
עו"ד איל שמעון
המשיבים

נוכחים:
עו"ד עובדיה בלס

עו"ד שמעון אייל
בשם המשיבים
בשם הכנ"ר: עו"ד ירון רג'ואן

עו"ד רועי בלכר
: בשם המפרק ומשיבים
איברהים בולוס, יעקב בולוס

פרוטוקול

בלכר:
ביום 17.1 היתה ישיבה בעירית נצרת על הבקשה שהגיש מר בולוס במטרה לאשר את פיצול המגרשים לתתי חלקות. אין עדין החלטה כתובה אבל הבקשה אושרה, אם הבנתי נכון, בכפוף להגשת תכנית בינוי שתוגש בשבוע הבא, ואם לאחר הגשת תכנית הבינוי תאשר הרשות המקומית תאשר את החלוקה, הענין יועבר לעו"ד דובדבן ממנהל מקרקעי ישראל כדי לקבל אישור המינהל שלאחריו ניתן יהיה להחכיר את תתי החלקות במישרין מהמינהל לצדדים השלישיים.
במקביל, ובהמשך לדברים שנאמרו בסוף הישיבה האחרונה כאן, עידכן אותי מר בולוס שנחתמו לעת הזו שני הסכמים לגבי שלוש תת חלקות במגרש 102, כאשר ההסכמים הללו עומדים בתוקף עד ליום 10.3.06 ובאם עד למועד זה יינתנו האישורים של הרשות המקומית ומינהל, וכמובן אישורו של ביהמ"ש, יעשה עו"ד אליאס שוקרי שייצג את מר בולוס במגעים עם הרוכשים, שימוש ביפוי הכח הבלתי חוזר וניתן יהיה להשלים העסקה. במלים אחרות, אין עוד ענינים פתוחים למו"מ עם הרוכשים והתנאי המתלה היחיד בהסכם הוא עצם האפשרות להחכרת המגרשים. עו"ד שוקרי נפגש עם עו"ד זוהר במשרדנו והפקיד בידיו המחאות בסך כ-2.6 מליון ₪ כאשר סכום
כ-1.6 מליון ₪ זה סכום שעתיד להפרע כבר בעוד 6 ימים. סכום מסויים של 90,000 ₪ ניתן במזומן והופקד בחשבון נאמנות אצלנו. מהלך זה נועד להראות שיש דברים בגו, שהמגרשים המפוצלים מניבים סך של מינימום של 400,000 דולר לדונם. משמעות הדבר היא שהסכומים הללו, שיהיו סכומים מעט נמוכים יותר לתת החלקות במגרשים הנמצאים למטה, לא יפחתו מ-350,000 דולר לדונם.
הבקשה תהיה לקבוע עוד ישיבה אחת בעוד כ-30 יום, כאשר אם עד לישיבה הזו יתקבל אישור של ממ"י ייתכן שהישיבה תתייתר ונוכל להגיש הודעה מוסכמת. אם לא, נראה כיצד אנו ממשיכים.

בולוס:
הכסף המזומן שנמצא אצל עו"ד זוהר מכסה את התשלום הראשון של עו"ד בלס. אם המכירות יהיו ב-400,000 דולר אז זה מכסה את כל הסכום של מר בלס פלוס של המינהל וזה מעבר למה שהעריך המעריך הממשלתי שעו"ד בלס פקפק באמינותו. צריך לתת לנו להמשיך ואז מהר מאוד נשלם את הכסף.

בלס:
אני אעיין בחומר.
בשלב זה אני מבהיר את עמדתי לפיה בולוס נמצא בהפרה של הסכם הפשרה וזו גם עמדת של בד"ל. אנו שומרים לעצמנו את כל הזכויות ואין בהסכמה שלי דחיות בדיון כאן ובשיתוף הפעולה מצידי במגעים מול הרשויות משום ויתור כלשהו על טענה מטענותיי או מטענות בד"ל מכוח ההסכם.

בלכר:
אנו מגיעים לביהמ"ש מכוח הסכם הפשרה שקיבל תוקף של

פסק דין
כאן ולא כדי להגדיל ולהאדיר. אם סבור עו"ד בלס שאני עושה את זה כמשרת את הציבור, טעות בידו. לפי פסק הדין, את שכר טרחתנו ישלם בולוס בסופו של דבר, אבל אם סבור עו"ד בלס שהכל עדין בהפרה ייתכן שקופת הפירוק תצטרך לשאת בשכרנו. חרף זאת אני מבהיר לכל הנוכחים, כי חובת הנאמנות שלנו תקויים בהתאם להוראות הפשרה ופסק הדין ובלי שים לב לשאלה מי בסופו של דבר ישא באופן טכני בשכרנו.


החלטה

1. רשמתי לפני את כל הודעות הצדדים דלעיל. אני יוצא מתוך הנחה, אותה כבר הדגשתי בהחלטותיי הקודמות והאחרונה ביום 22.12.05 (החלטה שמן הראוי לקרוא כחלק בלתי נפרד מהחלטתי הנוכחית(, שכל בעלי הדין וכל הרשויות המוסמכות הנוגעות בדבר ישתפו פעולה ויפעלו בענין הנדון בהקדם האפשרי ביותר.

2. על בסיס הודעותיהם של בעלי הדין ובהתאם למסגרת שנקבעה בהחלטותיי הקודמות הנ"ל, אני דוחה, על דעת הנוכחים, את המשך הדיון בתיק פש"ר947/05 ליום: 27.2.06 בשעה 14:00.


ניתנה היום י"ט בטבת, תשס"ו (19 בינואר 2006) במעמד הצדדים.


סגן נשיא









פשר בית משפט מחוזי 947/05 עו"ד בלס עובדיה נ' בולוס יעקב ,בולוס ניזאר,בולוס איברהים,בולוס ג'ומאנה,מוחמד עדל דיאב,ד"ר מרי משעור חדאד,כונס הנכסים הרשמי - מחוז חיפה,עו"ד טויסטר שי (פורסם ב-ֽ 19/01/2006)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים