Google

שמעוני חי שמשון,שמעוני נאהורי לאה,כהן משה,כהן חנה,ביטן אליהו,ביטן לונה,יצחקי אהרון,יצחקי סיגלית,פפירוב אלכסנדר,פפירוב אולגה - גני שמש - מר חיים שושן,אברהם שני מהנדס יועץ לביסוס וקרקע,י. שאולי תכנון והנדסה בבנין,כהן יוסי

פסקי דין על שמעוני חי שמשון | פסקי דין על שמעוני נאהורי לאה | פסקי דין על כהן משה | פסקי דין על כהן חנה | פסקי דין על ביטן אליהו | פסקי דין על ביטן לונה | פסקי דין על יצחקי אהרון | פסקי דין על יצחקי סיגלית | פסקי דין על פפירוב אלכסנדר | פסקי דין על פפירוב אולגה | פסקי דין על גני שמש - מר חיים שושן | פסקי דין על אברהם שני מהנדס יועץ לביסוס וקרקע | פסקי דין על י. שאולי תכנון והנדסה בבנין | פסקי דין על כהן יוסי |

1027/97 א     29/07/2005




א 1027/97 שמעוני חי שמשון,שמעוני נאהורי לאה,כהן משה,כהן חנה,ביטן אליהו,ביטן לונה,יצחקי אהרון,יצחקי סיגלית,פפירוב אלכסנדר,פפירוב אולגה נ' גני שמש - מר חיים שושן,אברהם שני מהנדס יועץ לביסוס וקרקע,י. שאולי תכנון והנדסה בבנין,כהן יוסי






1
בתי המשפט

בבית המשפט המחוזי בירושלים
א 1027/97


בפני
:
כב' סגן הנשיא השופט צבי סגל


29/07/2005


בעניין:
1 . שמעוני חי שמשון

2 . שמעוני נאהורי לאה

3 . כהן משה

4 . כהן חנה

5 . ביטן אליהו

6 . ביטן לונה

7 . יצחקי אהרון

8 . יצחקי סיגלית

9 . פפירוב אלכסנדר

10 . פפירוב אולגה



כולם ע"י ב"כ
עו"ד שמואל דרורי

התובעים


נ ג ד



1 . גני שמש - מר חיים שושן

2 . אברהם שני מהנדס יועץ לביסוס וקרקע

3 . י. שאולי תכנון והנדסה בבנין

4 . כהן יוסי



הנתבעים

הנתבע 1 ע"י ב"כ
הנתבע 2 ע"י ב"כ
הנתבע 3 ע"י ב"כ
הנתבע 4 ע"י ב"כ
עו"ד חייט

עו"ד דור

עו"ד בן שבת

עו"ד דורון



החלטה
1. 1. לפני בקשה דחופה לדחיית מועד הדיון הקבוע ליום 31.7.05, שהוגשה לבית המשפט באמצעות הפקס ביום 28.7.05 בשעה 14:27, בהעדר תגובת מי מהנתבעים.

2. 2. יוער, ואף טרם התייחסות לגופה, כי אין בבקשה אלא לעורר בקרבי תחושה קשה ומורת רוח כי תיק זה אינו זוכה ולו למקצת מתשומת הלב הראויה מצד ב"כ התובעים – שלא לומר מעבר לכך.

3. 3. המדובר בבקשה שהוגשה בשיהוי ניכר, ממש עובר למועד הדיון שנקבע בהסכמת כל הצדדים (ר' פרוטוקול הדיון מיום 30.6.05). מעבר לכך, הגשת הבקשה ללא תגובת מי מהנתבעים שמה ללעג ולקלס את ההליך המשפטי כאילו היה כפוף לחלוטין לשרירות לבו של בעל עניין, הוא כידוע צד אחד בלבד, זאת במשפט מרובה נתבעים.
4. 4. ועוד, אפילו לגרסת ב"כ התובע, הרי שנפל למשכב "מזה זמן", ואף טופל בבית החולים "סורוקה". לפיכך, העובדות הנטענות בבקשה, שלא גובו באסמכתא כלשהי, אם תצהיר או מסמך רפואי, נותרו, אפוא, תלויות בחלל האוויר, מחד-גיסא, ואפשרו הגשת הבקשה למצער משך מספר שבועות עובר למועד הגשתה בפועל, מאידך-גיסא.

5. 5. מעבר לכך, בית המשפט לא זכה לקבל כל הודעה מוקדמת מטעם מי מהצדדים אודות מהלכים כלשהם שבוצעו בתיק, אינדיקציה שהייתה, אולי, מאיינת את הצורך בדיון הקרוב. לא-זו-אף-זו, הבקשה מלמדת כי מהלכים מעין אלו, ככל הנראה, לא מוצו.

6. 6. בהערת אגב יצוין, כי רוח הבקשה, בכללותה, לוקה בהפרחת סיסמאות נבובות וחסרות כל תוכן ממשי, שאין בהן כדי לתמוך בה, לא כל שכן להצדיקה.

7. 7. בנסיבות אלה, בהתחשב באופי הבקשה, ולאור כל המקובץ לעיל, הרי שהיה עלי לדחות הבקשה. יחד-עם-זאת, אין בכוונתי ל"העניש" הנתבעים בגין האמור בבקשה, ולפיכך, למרבה הצער, וחרף המצוין בגדרה, הדיון אכן יידחה ליום 31.8.05 בשעה 8:30 בפני
כב' השופט ר' כרמל (בהסכמתו).

התייצבות כל הצדדים למועד הדיון הנ"ל הינה בגדר חובה ולא תינתנה דחיות נוספות.

המזכירות תשלח העתק ההחלטה לצדדים בדחיפות באמצעות הפקס, ומתבקשת לשים לבה כי על התיק לעבור ללשכת כב' השופט ר' כרמל במועד המתאים.

ניתנה היום, כ"ב בתמוז, תשס"ה (29 ביולי 2005), בהעדר הצדדים.
______________
סגן הנשיא








א בית משפט מחוזי 1027/97 שמעוני חי שמשון,שמעוני נאהורי לאה,כהן משה,כהן חנה,ביטן אליהו,ביטן לונה,יצחקי אהרון,יצחקי סיגלית,פפירוב אלכסנדר,פפירוב אולגה נ' גני שמש - מר חיים שושן,אברהם שני מהנדס יועץ לביסוס וקרקע,י. שאולי תכנון והנדסה בבנין,כהן יוסי (פורסם ב-ֽ 29/07/2005)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים