Google

בנק לאומי למשכנתאות בע"מ - חיל ישורון, חיל אפרת, ישראל וילמובסקי ניתן ואח'

פסקי דין על בנק לאומי למשכנתאות בע"מ | פסקי דין על חיל ישורון | פסקי דין על חיל אפרת | פסקי דין על ישראל וילמובסקי ניתן ואח' |

5438/03 א     19/04/2007




א 5438/03 בנק לאומי למשכנתאות בע"מ נ' חיל ישורון, חיל אפרת, ישראל וילמובסקי ניתן ואח'




בעניין:

20



בתי המשפט



בית משפט השלום נתניה
א
005438/03


בפני

השופט יחזקאל קינר


תאריך:
19/04/2007



בעניין:
בנק לאומי למשכנתאות בע"מ



ע"י ב"כ עוה"ד
ינקוביץ שמואל

התובע


נ
ג
ד



1 . חיל ישורון

2 . חיל אפרת
3. ישראל וילמובסקי – ניתן

פסק דין
4. אסף נמרוד



ע"י ב"כ עוה"ד


הנתבעים

החלטה

1.
מחלוקת נטושה בין התובע (להלן: "הבנק") לבין הנתבע 4 (להלן: "הנתבע") באשר לבקשת הנתבע לזמן לעדות מספר רב של עדים מעובדי הבנק ועובדים לשעבר של הבנק.

הנתבע טוען כי עדותם חיונית ורלבנטית להוכחת טענותיו, ואילו הבנק מתנגד לכך וטוען כי די לנתבע בחקירת שני עובדי הבנק שמסרו תצהיר עדות ראשית.

2.
תביעת הבנק היא בגין כספים שניתנו על ידו כהלוואה לרכישת מגרש (להלן: "
המגרש") בפרוייקט ההרחבה במושב שער אפריים. נטען להתחייבויות אישיות של הנתבעים 1-3 להחזר כספי ההלוואה. עוד נטען כי הבנק נסמך במתן ההלוואה על התחייבות של הנתבע 4 ששימש כיועץ המשפטי של אגודת שער אפריים שהתברר בדיעבד כי נכללו בה הצהרות בלתי נכונות, כאשר הנתבע ידע על דבר היותן בלתי נכונות. כמו כן קיימות טענות של הבנק לקשר שקשרו הנתבעים 1 ו-2 עם הנתבעים 3 ו-4
לשם הונאת הבנק, וכן לשיתוף פעולה של הנתבע 4 במעשה תרמית.

3.
הנתבע טוען, בין היתר, לכשל מערכתי של הבנק בכל הנוגע למתן ההלוואות בקשר לפרוייקט ההרחבה בשער אפריים, וכי אין זה נכון כי הבנק הסתמך על התחייבותו של התובע במתן ההלוואה נשוא התביעה.

בכך מנמק הוא את הצורך בזימון העדים שכמעט כולם נחקרו במשטרה ו/או העידו בבית המשפט והנתבע חפץ להגיש באמצעותם את עדויותיהם הנ"ל וכן לחוקרם אודותיהן.









א בית משפט שלום 5438/03 בנק לאומי למשכנתאות בע"מ נ' חיל ישורון, חיל אפרת, ישראל וילמובסקי ניתן ואח' (פורסם ב-ֽ 19/04/2007)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים