Google

אסף יוגב - חברת מעליות צמרת

פסקי דין על אסף יוגב | פסקי דין על חברת מעליות צמרת

2918-09/08 תק     14/04/2009




תק 2918-09/08 אסף יוגב נ' חברת מעליות צמרת








בית משפט לתביעות קטנות בעכו

ת"ק 2918-09-08 יוגב נ' מעליות צמרת


14 אפריל 2009



בפני

כב' השופטת
זהבה (קאודרס) בנר

תובע
אסף יוגב


נגד

נתבעת
חברת מעליות צמרת




פסק דין

א.
העובדות הצריכות לעניין:

1.
בכתב תביעתו טען התובע כי ביום 9/12/08 הופסקה עבודת המעלית בבנין בו הוא התגורר אותה עת, ובהיותו אדם נכה לא יכול היה לעשות שימוש במדרגות הבניין.
כשקרא לטענתו לטכנאי הנתבעת, הללו טענו שאין להם מפתח לצורך תיקון המעלית. על מנת לצאת מביתו נאלץ התובע על אף נכותו לרדת במדרגות הבניין, ובעקבות כך מעד ונחבל. כמו כן לקראת ערב בצר לו נאלץ לשכור חדר במלון בעיר נהריה, וזאת שוב בגלל אי תקינותה של המעלית בבית הדירות בו הוא התגורר.
בעקבות כל הנטען לעיל תבע התובע סך 7,500 ₪ מהנתבעת.

2.
בכתב ההגנה טענה הנתבעת כי מיד עם קבלת ההודעה בדבר קלקול המעלית שלחה טכנאים מטעמה למקום, אך מאחר שאיש לא היה נעול במעלית, ולאור האיסור החמור לבצע כל תיקון במעלית ללא ידיעת הועד ושלא שנוכחות נציג הועד, פנו הטכנאים לועד הבניין בכדי לקבל את מפתחות חדר המכונות. מיד עם קבלת המפתחות תוקנה הבעיה ע"י נציגי הנתבעת.

כמו כן טענה הנתבעת כי בדו"ח מד"א נכתב מפורשות כי ניידת מד"א הוזעקה למקום ע"י התובע אך ורק לצורך סיוע בידיו לצאת משטח הבניין ולא בעקבות החלקה, כפי שטען.
לאור האמור מבקשת הנתבעת לדחות התביעה נגדה.

ב.
הדיון:
1.
לדברי נציג הנתבעת, מיד עם קבלת ההודעה מהתובע על דבר קלקול המעלית, נשלחו טכנאים למקום, אך בגלל שלא היה כל צורך בפריצת דלתות המעלית (באין בה לכודים), ובהתאם להוראות הסכם השירות בין הנתבעת לבין נציגות הבית המשותף, אסור היה לטכנאים לבצע כל פעולת תיקון במעלית בלא קבלת אישור מהועד ומסירת מפתחות חדר המכונות. משהגיע אחה"צ נציג הועד לביתו, יצר קשר עם הנתבעת, וטכנאים מטעמה הגיעו על מנת לתקן את הדרוש תיקון.
2.
התובע טען כי המעלית איננה תקינה באופן כמעט תמידי, וכי הוא, כנכה הזקוק כיסא גלגלים, סובל מאי תקינות זו המביא למעידות רבות.

ג.
הכרעה:









תק בית משפט לתביעות קטנות 2918-09/08 אסף יוגב נ' חברת מעליות צמרת (פורסם ב-ֽ 14/04/2009)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים