Google

חיים כץ - מוסך אלן בע"מ

פסקי דין על חיים כץ | פסקי דין על מוסך אלן בע"מ

11354/99 תק     01/03/2000




תק 11354/99 חיים כץ נ' מוסך אלן בע"מ




בעניין:
חיים כץ

התובע

נגד
מוסך אלן בע"מ

הנתבעת

נוכחים
התובע בעצמו
מטעם הנתבעת מר אלי משקי

פרוטוקול

התובע לאחר שהוזהר כחוק:
חוזר על האמור בכתב התביעה, הכל אמת.

מר גילר מנשה מוזהר כחוק:
חוזר על האמור בכתב התביעה, הכל אמת. זה לא נכון שאמרו לי להשאיר את הרכב במוסך כדי לשנות את הקידוד של המפתח אלא אמרו לי לחזור ביום א'. סוכם שאני אחזור ביום א' במידה ולא ימצאו המפתחות עד אז.

מר משקי:
הוא הגיע למוסך ומאחר ולא נמצאו המפתחות לא במקום שלהם ועשינו יחד איתו חיפוש וביררנו עם העובדים אם נשאר אצל מישהו מפתחות הרכב ומאחר ולא נמצאו מפתחות הרכב עלה חשד כי המפתחות נגנבו מהמשרד, יש לוח שעליו תולים את המפתחות והלוח בתוך המשרד אבל פתוח, למשרד יכול להיכנס כל אחד לפתוח כרטיס או לסגור חשבון. הרכב לא נגנב ממני, המפתחות נגנבו ממני, אם היה נוהג במשנה זהירות והיה אומר כי הוא משאיר את האוטו ולא לוקח את האוטו, המוסך מאובטח, הנהג שלנו שלקח אותו אמר לו שעדיף להשאיר את הרכב ולא לקחת אותו, השאלה שלי הייתה לאן הוא נוסע עם הרכב כי דאגתי שזה שגנב את המפתחות יודע את כתובת בעל הרכב, התשובה שלו הייתה שהוא לא בעל הרכב, הוא לא הכתובת של בעל הרכב.
התובע:
החשש שהמפתחות נעלמו ממשרד הנתבעת עלה רק לאחר שהרכב נגנב, אז הגעתי למר משקי.

מר משקי:
היחסים בינינו הם עדיין יחסים טובים, אני לא חושב כי נהגנו ברשלנות, אני יכול להיות אחראי לזה שהרכב נמצא אצלי, אני יחד עם התובע זיהינו את הרכב, המשטרה שחררה את החשוד מתוך זה שהעובד שלי פחד לבוא ולזהות את החשוד.

התובע:
האוטו שימש לעבודות שירות, מר גילר הוא מנהל עבודה שלי, הוא נמצא כל הזמן בנסיעות ומאחר והזמנו רכב חדש ועד שהיינו אמורים לקבל את הרכב החדש היינו צריכים רכב אחר ולכן שכרנו את הרכב, אני הורדתי את הוצאה למינימום ושכרתי רכב קטן ולא מסחרי, לא ניתן לנסוע מאיזור תעשייה בחולון לאיזורים שאנחנו משווקים ואנחנו משווקים למפעלי תעשייה בכל חלקי הארץ.

בית משפט מציע לצדדים:
בהמלצת בית המשפט תשלם הנתבעת לתובע סך של 10,500 ש"ח לסילוק מלא וסופי של התביעה.

הצדדים:
אנו מסכימים.
פסק דין
בהתאם להמלצת בית המשפט תשלם הנתבעת לתובע סך של 10,500 ש"ח לסילוק מלא וסופי של התביעה, התשלום יבוצע בתוך 30 יום מהיום שאם לא כן יתווספו אליו הפרשי הצמדה וריבית מיום הגשת התביעה 17/10/99 ועד ליום התשלום בפועל וכן הוצאות משפט בסך 1,000 ש"ח בצירוף הפרשי הצמדה וריבית מהיום ועד יום התשלום בפועל.
ניתן היום, כ"ד ב אדר א תש"ס, (1 במרץ 2000), במעמד הצדדים.

אטדגי
יונה, שופט
/ p011354999.1
1
בתי המשפט
בית משפט לתביעות קטנות ת"א

תק 011354/99

בפני

כב' השופט אטדגי
יונה
תאריך: 01/03/2000









תק בית משפט לתביעות קטנות 11354/99 חיים כץ נ' מוסך אלן בע"מ (פורסם ב-ֽ 01/03/2000)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים