Google

גיל לוי - כלל חברה לביטוח בע"מ

פסקי דין על גיל לוי | פסקי דין על כלל חברה לביטוח בע"מ

5043-07/08 א     06/12/2009




א 5043-07/08 גיל לוי נ' כלל חברה לביטוח בע"מ




לך



1


בית משפט השלום בחיפה

ת"א 5043-07-08 לוי נ' כלל חברה לביטוח בע"מ



06 דצמבר 2009


בפני
כב' השופט טובי אמיר



התובעים

גיל לוי


נגד

הנתבעים

כלל חברה לביטוח בע"מ







<#2#>
נוכחים:
ב"כ התובע: עו"ד בן דוד
ב"כ הנתבעת: עו"ד גב' לוי
פרוטוקול


ב"כ התובע:
התובע עומד על בקשתו למינוי מומחה. מדובר בפגיעה בעיקר בצוואר והתובע מתלונן לאורך שנים מהגבלה וכאב ועבר מספר טיפולי פיזיותרפיה.

ב"כ הנתבעת:
אנו סבורים שמדובר בתאונת עבודה. התובע לא פנה למל"ל בתביעה. אנו סבורים שאם בחר בדרך הארוכה והיקרה אין לו אלא להלין על עצמו. לגופם של דברים, אנו סבורים שאין מקום למינוי מומחה. התובע פנה מספר שעות לאחר התאונה לחדר מיון והעלה תלונות סובייקטיביות. כל הבדיקות היו תקינות. הוא שוחרר על המלצה למנוחה של שלושה ימים בלבד. משך חודש ימים הוא לא פנה לטיפול נוסף ורק לאחר חודש הוא פנה לקפו"ח והתלונן על רגישות בצלעות. גם בהמשך כאשר פנה עם תלונות לרדימות וכאבים בעורף לא נמצאו כל ממצאים.
התיעוד האחרון הוא ממרץ 2008 שזה הפניה לפיזיותרפיה . מדובר בתובע עם עבר תאונתי עשיר שבעברו 4 תאונות קודמות.

ב"כ התובע:
בגליון המיון נרשם שיש הגבלה של צנועות הצוואר. לגבי התאונות הקודמות אינני יודע אך מה שהוצג אינו מתייחס לצוואר.


<#3#>
החלטה

לאחר שבחנתי את טענות הצדדים ועיינתי במסמכים שהוצגו בפני
י אני מורה על מינוי מומחה בשטח האורטופדי על מנת שיבדוק את התובע ויחווה דעתו לגבי מצבו בעקבות התאונה נשוא הדיון. אני ער לכך שעיקרו של התיעוד מתייחס לתלונות סובייקטיביות של התובע, יחד עם זאת בשים לב לאופי הפגיעה ולריבוי הטיפולים והתלונות, איני רואה בשלב זה לחסום את דרכו של התובע מהוכחת מלוא היקף תביעתו.

לפיכך, ממונה בזה מומחה רפואי ד"ר דורון נורמן (להלן: "המומחה").

התובע ימציא למומחה וכן לב"כ הנתבע טופס ויתור על סודיות רפואית לפי הנוסח שבתוספת לתקנות פיצויים לנפגעי תאונות דרכים (מומחים) התשמ"ה - 1985 תוך 15 ימים מהיום.

כל אחד מהצדדים ימציא העתק של כל המסמכים הרפואיים שברשותו הנוגעים לעניין במחלוקת, למעט חוות דעת רפואית, הן למומחה והן לצדדים האחרים בתיק זה. התובע ימציאם תוך 15 יום מהיום וכל יתר הצדדים תוך 15 יום מיום שיקבלו את מסמכי התובע.

התובע מתחייב לעמוד לבדיקות רפואיות על ידי המומחה או כפי שיורה המומחה לצורך מתן חוות דעתו. על ב"כ התובע לתאם בהקדם עם המומחה מועד לבדיקת התובע.

שכר טרחתו של המומחה ישולם בשלב זה על ידי הנתבעת ואולם באם ייקבע כי לתובע לא נותרה כל נכות צמיתה, ינוכה שכרו של המומחה מכל פיצוי שיגיע לתובע בגין התאונה נשוא תיק זה.

הפנייה אל המומחה תיעשה ע"י ב"כ הצדדים במישרין. ה

המינוי ייכנס לתוקפו בחלוף 14 יום מהיום וזאת על מנת לאפשר לתובע לחזור בו מבקשתו ולהסכים להכרעה בתיק על דרך הפשרה לפי סעיף 4ג' לחוק הפלת"ד, מבלי לטעון לנכות צמיתה.

היה ותבוא הודעה כאמור תגבש ב"כ הנתבעת עמדתה לעניין זה וככל שתבוא הסכמה, יהיו הצדדים ערוכים לסכם טענותיהם בעל פה במסגרת הישיבה הבאה.



אני קובע לקדם משפט נוסף ליום
8.3.10 שעה 8:30.



<#4#>

ניתנה והודעה היום י"ט כסלו תש"ע, 06/12/2009 במעמד הנוכחים.



טובי אמיר
, שופט








א בית משפט שלום 5043-07/08 גיל לוי נ' כלל חברה לביטוח בע"מ (פורסם ב-ֽ 06/12/2009)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים