Google

יגאל אלון - י.מ.מסילטי הובלות

פסקי דין על יגאל אלון | פסקי דין על י.מ.מסילטי הובלות

3876/09 תק     15/03/2010




תק 3876/09 יגאל אלון נ' י.מ.מסילטי הובלות








בית משפט לתביעות קטנות בירושלים



15 מרץ 2010

ת"ק 3876-09 אלון נ' י.מ.מסילטי הובלות






בפני

כב' השופטת
תמר בר-אשר צבן


תובעים

יגאל אלון


נגד


נתבעים

י.מ.מסילטי הובלות




פסק דין



ביום 27/04/2009 סמוך לשעה 08:00 הועמדה משאית של התובע בצד הדרך ברחוב האומן בשכונת תלפיות בירושלים לצורך פריקת סחורה מהמשאית. התובע עצמו פרק את הסחורה בעזרת מלגזה ועשה כן מימין למשאית. בעודו פורק את הסחורה, חלפה משמאל למשאית שלו, משאית אחרת, ופגעה בצידה השמאלי וכתוצאה מכך נשברה מראת הצד השמאלית וכך גם כל הזרוע התומכת את המראה. לטענת התובע, משאית בבעלות הנתבעת היא זו שגרמה לנזק המתואר. לטענתו הנהג של המשאית שבבעלות הנתבעת, עצר את המשאית שלו, ירד ונעמד מאחורי המשאית של התובע וחזר ועלה על המשאית שלו ונסע. את פרטי הנתבעת השיג התובע לאחר שהעתיק את מספר הרישוי של המשאית שלטענתו פגעה במשאית שלו וכן פרטים שהופיעו בפרסום שהיה על גבי המשאית הפוגעת.

מר לארק טוטאחה הוא נהג המשאית שבבעלות הנתבעת ושפרטיה הם אלו שהועתקו על ידי התובע. לטענתו לא היה במקום בשעה 08:00 אלא רק בשעה 12:00, ואף לא פגע במשאית של התובע. לדבריו זו גם הפעם הראשונה שבה הוא רואה את התובע.

לאחר ששמעתי את התובע ואת מר לארק, הגעתי לכלל מסקנה שלא עלה בידי התובע להוכיח כי אומנם משאיתו ניזוקה על ידי משאית של הנתבעת. ראשית, נראה כי התובע שהיה עסוק בפריקה בצידה הימינית של המשאית שלו, לא הבחין איזו משאית אומנם פגעה בה. שנית, התובע אישר כי אינו זוכר את מר לארק. כפי שצוין בפרוטוקול, מר לארק הוא כהה עור באופן שיש להניח כי אילו התובע אומנם היה רואה אותו הוא היה זוכר עובדה זו. בנסיבות אלו, לא שוכנעתי שעלה בידי התובע להוכיח את תביעתו ולפיכך התביעה נדחית, ללא צו להוצאות.





ניתן היום,
כ"ט
אדר תש"ע, 15 מרץ 2010, בהעדר הצדדים.














תק בית משפט לתביעות קטנות 3876/09 יגאל אלון נ' י.מ.מסילטי הובלות (פורסם ב-ֽ 15/03/2010)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים