Google

קבוצת לב אופיר בע"מ, אור 87 (אופיר שי 1991) בע"מ - ג'י אר בזיע בע"מ, ויקו הנדסה בע"מ, ראמי בזיע ואח'

פסקי דין על קבוצת לב אופיר | פסקי דין על אור 87 (אופיר שי 1991) | פסקי דין על ג'י אר בזיע | פסקי דין על ויקו הנדסה | פסקי דין על ראמי בזיע ואח' |

253/09 פרק     23/05/2010




פרק 253/09 קבוצת לב אופיר בע"מ, אור 87 (אופיר שי 1991) בע"מ נ' ג'י אר בזיע בע"מ, ויקו הנדסה בע"מ, ראמי בזיע ואח'








בית המשפט המחוזי בנצרת



23 מאי 2010

פר"ק 253-09 ג'י אר בזיע בע" נ' רו"ח שלאבנה ואח'





מספר בקשה:15

בפני

כב' השופט
האשם חטיב


מבקשים
1.


קבוצת לב אופיר בע"מ


2. אור 87 (אופיר שי 1991) בע"מ


נגד


משיבים




ובעניין
1.ג'י אר בזיע בע"מ
2.ויקו הנדסה בע"מ

3. ראמי בזיע
4. טארק בזיע


רו"ח שלאבנה ג'ואד, נאמן לביצוע הסדר נושים של החברות

כונס הנכסים הרשמי – חיפה




החלטה


1.
זוהי בקשה של שתיים מנושות המשיבים הנמצאים בהסדר נושים.

המבקשות עותרות לבית המשפט ליתן לנאמן ו/או לבא כוח החברות ונושאי המשרה בהן לפעול לקיומו של הסדר הנושים של החברות ונושאי המשרה שאושר ע"י בית המשפט בהתאם להחלטה מיום 30/9/09, ובין היתר לבדוק את תביעות החוב שהוגשו על ידי נושי החברות ונושאי המשרה, וכן להורות להם לגבות כספים מלקוחות החברות ונושאי המשרה ולנקוט כל פעולה אשר נדרשת לשם מימוש הסדר הנושים והוצאתו אל הפועל.

2.
להורות לנאמן ו/או לנושאי המשרה בחברות להעביר כל מידע המצוי ברשותם, כל מידע הנוגע להסדר הנושים, ובכלל זה כספים הנמצאים ברשותם המיועדים לחלוקה או כספים עתידיים האמורים להתקבל מהצדדים שלישיים לשם חלוקתם.

3.
להורות לנאמן ולנושאי משרה בחברות לבצע את ההסדר ולחלק כספים הנמצאים ברשותם בהתאם להסדר הן לנושים הרגילים והן לנושים של החברות שנושאי משרה ערבו להם.

לבקשה נתקבלה תגובת הנאמן, רו"ח שלאבנה ג'ואד, לפיה לטענתו אין כל צורך או מקום למתן הוראות מיוחדות באשר לביצוע ההסדר .מהתגובה עולה, שעד כה שולמו לנושים בדין קדימה ולנושים מובטחים סך כולל של 1,155,000 ₪.

הנאמן מציין ובצדק, כי בהתאם להסדר הנושים, המבקשות, שהן נושות רגילות, אמורות לקבל את הדיבידנד לו הם זכאים תוך 24 חודשים מיום אישור ההסדר ע"י בית המשפט.

עוד מציין הנאמן כי הוא הספיק לבדוק את תביעת החוב של מרבית הנושים לרבות בעלי הערבויות האישיות ושל הנושים הרגילים.

אכן צודק הנאמן, המועד לתשלום דיבידנד לנושים הרגילים, שהינו 24 חודשים,מיום אישור ההסדר ע"י בית המשפט , טרם חלף ועל כן אין מקום ליתן לנאמן הוראות בעניין זה.
לעומת זאת, המועד להכרעת הנאמן בתביעות החוב של הנושים שהינה עפ"י תנאי ההסדר 30 יום מיום אישור הסדר הנושים ע"י ביהמ"ש, 30/9/09, חלפה מזה זמן רב, ומתגובת הנאמן עולה כי הוא טרם סיים מלאכה זו.

בנסיבות אלה, אני מורה לנאמן להכריע בכלל תביעות החוב של נושי החברות שבהסדר על כל סוגיהם, במיוחד עליו להכריע בתביעות החוב של המבקשות,' כל זאת תוך 10 ימים.

כמו כן, על הנאמן להגיש תוך אותו פרק זמן דו"ח מפורט באשר
לכספים האמורים להיכנס לקופת ההסדר ומקורותיהם והמיועדים לחלוקה לנושים, ומה היקף הסכומים שיש עוד לשלם לנושים בדין קדימה, ולנושים מובטחים.

יש להמציא העתקים מההחלטה לצדדים.

ניתנה היום,
י' סיון תש"ע, 23 מאי 2010, בהעדר הצדדים.














פרק בית משפט מחוזי 253/09 קבוצת לב אופיר בע"מ, אור 87 (אופיר שי 1991) בע"מ נ' ג'י אר בזיע בע"מ, ויקו הנדסה בע"מ, ראמי בזיע ואח' (פורסם ב-ֽ 23/05/2010)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים