Google

כהן גבריאל ,כהן ניב - טרנר יעקב ,נבון סימה ,בונפלד דוד ,מרציאנו יצחק ,דנילוביץ רוביק ,חברי מועצת העיר באר שבע

פסקי דין על כהן גבריאל | פסקי דין על כהן ניב | פסקי דין על טרנר יעקב | פסקי דין על נבון סימה | פסקי דין על בונפלד דוד | פסקי דין על מרציאנו יצחק | פסקי דין על דנילוביץ רוביק | פסקי דין על חברי מועצת העיר באר שבע |

347/03 עתמ     26/11/2003




עתמ 347/03 כהן גבריאל ,כהן ניב נ' טרנר יעקב ,נבון סימה ,בונפלד דוד ,מרציאנו יצחק ,דנילוביץ רוביק ,חברי מועצת העיר באר שבע




1
בתי המשפט
עתמ000347/03
בית משפט מחוזי באר שבע
כבוד השופט, י. פלפל
- סגן - נשיא
1. כהן גבריאל

2. כהן ניב

העותרים:

נ ג ד
1. טרנר יעקב

2. נבון סימה

3. בונפלד דוד

4. מרציאנו יצחק

5. דנילוביץ רוביק

6. חברי מועצת העיר באר שבע

המשיבים:
החלטה

1. המבקשים הגישו עתירה מנהלית ובקשה למתן צו זמני כנגד שישה משיבים. חמשת המשיבים הראשונים נתבעו בשמם ואילו המשיבה מס' 6 צוטטה כ"חברי מועצת העיר באר שבע
".

2. לפני "בקשה דחופה לדחיית מועד דיון ולמתן צו" שהוגשה על ידי המבקשים. בבקשה זו עותרים המבקשים לבית המשפט ליתן "צו המופנה למשיבים 5-1 ו/או בא כוחם לפיו יעבירו למבקשים את כתובות המשיבים 6".

3. לא יעלה על הדעת שעותר או תובע יגיש תביעה נגד קבוצת אנשים, מוגדרת אומנם, מבלי שהוא מציין את שמותיהם ולאחר מכן הוא מבקש ממשיבים או מנתבעים אחרים ליתן לו את שמותיהם וכתובותיהם של אותם אנשים.

4. המשיבים 5-1, הגם אם הם נושאים בתפקידים רשמיים כמו המשיב מס' 1 שהינו ראש העיר באר שבע, אינם צריכים לספק למבקשים כתובות של חברי מועצת העיר. בעידן שבו יש חופש מידע ובעידן שבו יש רשתות כמו אינטרנט שניתן לשאוב מהן פרטים רבים יכולים המבקשים לאתר את שמותיהם של יחידי המשיבה מספר 6.
זאת ועוד, יחידי המשיבה מס' 6 נבחרו בבחירות המוניציפליות וקשה להניח שבמשרד הפנים לא מצויים כתובותיהם ושמותיהם.
אין מקום להטיל על ב"כ המשיבים 5-1 ו/או המשיבים 5-1 בעצמם, למסור למבקשים את האינפורמציה המבוקשת.
לטעמי לא היה גם מקום להגיש את העתירה נגד חברי מועצת העיר מבלי ששמותיהם מצוטטים, כדין, בעתירה.

סיכומו של דבר, אינני משנה את החלטתי הקודמת שעל ב"כ המבקשים למסור אישית או באמצעות שליח או באמצעות עובד ממשרדו את כל כתבי בי-דין לכל אחד מיחידי המשיבה מס' 6.

הדיון שנקבע למחר יתקיים במועדו ואם לדעת מי מהצדדים לא ניתן יהיה לדון מחר לגופו של עניין, בגלל הסיבה שהעתירה והבקשה לא הומצאו ליחידי המשיבה מס' 6, כי אז כל צד יהיה חופשי לטעון את טענותיו, מחר, בעניין זה.
ניתנה היום א' בכסלו, תשס"ד (26 בנובמבר 2003) בהעדר הצדדים.
י. פלפל
, שופט
סגן - נשיא









עתמ בית משפט מחוזי 347/03 כהן גבריאל ,כהן ניב נ' טרנר יעקב ,נבון סימה ,בונפלד דוד ,מרציאנו יצחק ,דנילוביץ רוביק ,חברי מועצת העיר באר שבע (פורסם ב-ֽ 26/11/2003)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים