Google

מוסכי שירות חנן ושפיק בע"מ - אתי כהן

פסקי דין על מוסכי שירות חנן ושפיק בע"מ | פסקי דין על אתי כהן

36298-03/10 תאמ     12/07/2010




תאמ 36298-03/10 מוסכי שירות חנן ושפיק בע"מ נ' אתי כהן








בית משפט השלום ברמלה



תא"מ 36298-03-10 מוסכי שירות חנן ושפיק בע"מ
נ' כהן






בפני

כב' הרשם
דן סעדון


תובעת

מוסכי שירות חנן ושפיק בע"מ


נגד


נתבעת

אתי כהן




פסק דין


תביעה כספית בסדר דין מהיר לתשלום עבור שירותי תיקון שניתנו לרכב הנתבעת.

התובעת היא חברה פרטית המעניקה בין היתר שירותי תיקון לרכבים מסוג "הונדה" ו-"וולוו". על פי האמור בכתב התביעה הכניסה הנתבעת את רכבה למוסך התובעת וזו טיפלה בו ותיקנה אותו בעלות השווה לסכום התביעה. כאשר פנתה התובעת אל הנתבעת בבקשה לשלם עבור השירות שניתן סירבה הנתבעת ומכאן התביעה.

הנתבעת טוענת בכתב הגנתה כי פנתה למוסך ונמסר לה כי נתגלתה תקלה במצערת הדלק ברכב וקיימת אפשרות לתקן את התקלה או להחליף את המצערת בחדשה. הנתבעת בחרה בהחלפת המצערת הפגומה. כאשר התקבל הרכב אצל הנתבעת היא שמה לב כי לא התקבלה ברשותה המצערת הפגומה שנטען כי הוחלפה. פנייה למוסך התובעת העלתה כי התובעת זרקה את המצערת. הנתבעת חשה, לדבריה, מרומה משום שלא ידעה אם אכן ביצעה התובעת את ההחלפת המצערת ברכבה כפי שהוצהר. לכן, הודיע בעלה של הנתבעת כי עד לקבל פירוט התיקונים ברכב וכן המצערת הקודמת – לא יפרע חשבון התיקון. הנתבעת טוענת כי מכיוון שלא הוכח שהתובעת אכן החליפה מצערת פגומה בחדשה הרי שהיא אינה זכאית לקבל את סכום התביעה. לחלופין נטען כי ככל שהוחלפה מצערת פגומה בחדשה הרי שיש לקזז מערך המצערת החדשה את שווי המצערת הפגומה.

במסגרת הדיון המקדמי הסמיכו הצדדים את בית המשפט לפסוק בתובענה על דרך הפשרה (סעיף 79א לחוק בתי המשפט) תוך קביעת סכום מינימום בסך 2,500 ₪ והעמדת סכום התביעה כסכום מקסימאלי אותו יוסמך בית המשפט לפסוק.

בהתאם, לאחר ששמעתי את הצדדים ועיינתי במסמכים השונים בתיק, לרבות בכתב הטענות, אני מחייב את הנתבעת לשלם לתובעת סך של
5,000 ₪. התשלום יבוצע תוך 30 יום שאם לא כן יתווספו לו הפרשי הצמדה וריבית כדין ממועד הגשת התביעה ועד התשלום המלא בפועל. בנסיבות העניין ונוכח אופי ההכרעה אין צו להוצאות.


ניתן היום,
א' אב תש"ע, 12 יולי 2010, בהעדר הצדדים.














תאמ בית משפט שלום 36298-03/10 מוסכי שירות חנן ושפיק בע"מ נ' אתי כהן (פורסם ב-ֽ 12/07/2010)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים