Google

מחמוד מוחמד אחמד סעד - זמורה בצלאל בע"מ קבלנות שירותים ומסחר, בצלאל זמורה

פסקי דין על מחמוד מוחמד אחמד סעד | פסקי דין על זמורה בצלאל קבלנות שירותים ומסחר | פסקי דין על בצלאל זמורה |

1235/06 תעא     01/08/2010




תעא 1235/06 מחמוד מוחמד אחמד סעד נ' זמורה בצלאל בע"מ קבלנות שירותים ומסחר, בצלאל זמורה








בית דין אזורי לעבודה בירושלים



תע"א 1235-06 אחמד סעד נ' זמורה בצלאל בע"מ קבלנות שירותים ומסחר
ואח'






בפני

כב' השופט
דניאל גולדברג


תובעים

מחמוד מוחמד אחמד סעד


נגד


נתבעים

1.זמורה בצלאל בע"מ קבלנות שירותים ומסחר
2.בצלאל זמורה



החלטה

הנתבע 2 מבקש עיכוב ביצוע פסק דיני מיום 4.6.10, כפי שתוקן בחהלטה בדבר תיקון טעות סופר מיום 14.6.10, בו חוייב, יחד ולחוד עם הנתבעת 1, לשלם לתובע 80,044 ₪ כפיצויי פיטורים, 12,012 ₪ בגין פדיון חופשה, 6,140 ₪ בגין פדיון דמי הבראה, כשהסכומים הנ"ל נושאים ריבית והצמדה מיום 1.4.05 עד לתשלומם בפועל. כן חוייב הנתבע 2 בשכ"ט עו"ד בסך 5,000 ₪ בצירוף מע"מ.
לטענת הנתבע 2, קיימים לערעור שהגיש סיכויים גבוהים להתקבל, על רקע התבטאויות של שופטים שטיפלו בתיק בערכאה זו בשלבים שונים של ההליך. כן נטען כי לאחר הגשת תצהירי עדות ראשית, נתן בית הדין אפשרות לתובע, בניגוד לכללי הצדק הטבעי, לתקן את תצהיריו ובכך לאפשר לו לשפר את מצבו לעומת מצבו של הנתבע 2.
הנתבע 2 טוען כי אי עיכוב ביצועו של פסק הדין יסכל את הערעור, שכן התובע הינו תושב השטחים ויהיה זה מן הנמנע לגבות ממנו כספים שישולמו לו על פי פסק הדין, אם הערעור יתקבל.
התובע מתנגד לבקשה וטוען כי אין לערעור סיכויים כלשהם. לחילופין טוען התובע כי על בית הדין להורות על הפקדת מלוא סכום פסק הדין בקופת בית הדין, כתנאי לעיכוב הביצוע.
מבלי להידרש לטענות השונות של הנתבע 2 לעניין סיכויי הערעור, אני נכון להניח שערעורו איננו נטול סיכויים. בנסיבות אלה, ראוי לשקול עיכוב ביצועו של פסק הדין בשים לב לכך שהתובע הוא תושב שטחים וספק אם ניתן יהיה לגבות כספים שישולמו על פי פסק הדין אם יתקבל הערעור.
עם זאת, מקובלת עלי עמדת התובע כי איזון ראוי בין העיקרון לפיו יש לקיים

פסק דין
עם נתינתו לבין הצורך להבטיח כי הערעור שהגיש הנתבע 2 לא יסוכל, הוא בהתניית עיכוב הביצוע בהפקדת סכום פסק הדין בקופת בית הדין או בהפקדת ערבות בנקאית לא מוגבלת בזמן להבטחת ביצוע פסק הדין, להנחת דעתנו, במקרה שהערעור יידחה, כולו או חלקו.
בהתאם לכך, אנו מורים על עיכוב ביצוע פסק הדין, בכפוף לכך שתוך 30 ימים הנתבע 2 יפקיד בקופת בית הדין את סכום פסק הדין או יפקיד בבית הדין ערבות בנקאית לא מוגבלת בזמן להבטחת ביצוע פסק הדין, להנחת דעתי, למקרה שערעורו של הנתבע 2 יידחה, כולו או חלקו.






ניתנה היום,
כ"א אב תש"ע, 01 אוגוסט 2010, בהעדר הצדדים.














תעא בית דין אזורי לעבודה 1235/06 מחמוד מוחמד אחמד סעד נ' זמורה בצלאל בע"מ קבלנות שירותים ומסחר, בצלאל זמורה (פורסם ב-ֽ 01/08/2010)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים