Google

מדינת ישראל - מרדכי זר

פסקי דין על מרדכי זר

7084-11/10 מת     04/11/2010




מת 7084-11/10 מדינת ישראל נ' מרדכי זר




לך



7


בית משפט השלום ברמלה

מ"ת 7084-11-10 מדינת ישראל
נ' זר(עציר)



04 נובמבר 2010



7077-11-10

בפני
כב' השופטת שרון קיסר

המבקשת

מדינת ישראל


נגד

המשיב
מרדכי זר









<#2#>
נוכחים:
ב"כ המבקשת עו"ד ארנון חגיגי
ב"כ המשיב עו"ד הילה עקרבי
המשיב
מרדכי זר
– מובא באמצעות השב"ס


<#3#>
החלטה

1.
כנגד המשיב הוגש כתב אישום המייחס לו בשלושה אישומים, שתי עבירות של איומים, עבירה של הפרת הוראה חוקית ועבירה של תקיפת בת זוג בנסיבות מחמירות. על פי כתב האישום, המשיב איים על המתלוננת באומרו : "אני המפרנס...את תכבדי אותי..., אני אגיע למקום העבודה שלך בבית הספר היסודי לפיד ויעשה לך בושות", וכן באומרו לה: " תיזהרי, שיזדיינו החיים, תיזהרי". עוד יוחס לו כי איים עליה בכך שבעת שצפו בטלוויזיה בה סוקר רצח אישה על ידי בעלה, פנה המשיב למתלוננת ואמר לה "הנה עוד אישה ששיגעה את בעלה".
בנוסף, יוחס למשיב כי לאחר שקיבלה המתלוננת, לבקשתה, צו הגנה מבית המשפט האוסר על המשיב להטריד את המתלוננת בכל דרך ובכל מקום, לרבות הטרדות טלפוניות, בין במישרין ובין בעקיפין, התקשר אליה באומרו : "איריס, אני רוצה לדבר איתך" וכן פנה למכר משותף אשר שוחח עם המתלוננת בשם המשיב, וביקש לשכנעה כי לא תלך לבית המשפט ושתחזיר אותו הביתה.
בנוסף, יוחס למשיב, כי לפני כשנה, תקף את המתלוננת במהלך ויכוח בכך שאחז בחוזקה בזרועה השמאלית וצעק עליה "תעופי מהבית".
2.
ביחד עם כתב האישום הוגשה כנגד המשיב בקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים.
3.
עוד בטרם עיין ב"כ המשיב בחומר הראיות, הוא עותר לשחררו. לדבריו, האיומים המיוחסים למשיב הינם ברף הנמוך. עוד טען, כי העובדות הנוגעות לעבירות הפרת ההוראה החוקית אינן מבססות את העבירה האמורה, שכן במעשים המיוחסים לו אין כדי להטריד את המתלוננת.
עוד הוסיף כי למשיב הרשעה אחת בלבד לפני כ-17 שנה. בנסיבות אלה הוא עותר לשחרר את המשיב לחלופת מעצר מרוחקת בפיקוח.
4.
המבקשת טוענת כי על פי חומר הראיות ודברי המתלוננת בדיון בו בקשה צו הגנה כנגד המשיב, המשיב הוא אדם כפייתי ממנו היא חוששת, אשר מפר הוראה של בית המשפט, וכי בעבירות של אלימות במשפחה יש לקבל תסקיר מבחן בטרם תינתן החלטה בבקשה.

עבירת הפרת ההוראה החוקית
5.
כב' השופטת איטה נחמן בהחלטתה, קבעה כי "נאסר על המשיב להטריד את המבקשת בכל דרך ובכל מקום, לרבות הטרדות טלפוניות, בין במישרין ובין בעקיפין".
למשיב מיוחסים שני מעשים שנעשו על ידו, אשר לטענת המבקשת מהווים הטרדה של המתלוננת לאחר שניתן הצו: שיחת טלפון למתלוננת בו אמר לה כי הוא רוצה לדבר איתה, ופנייה למכר משותף אשר שוחח עם המתלוננת בשם המשיב וביקש לשכנעה כי לא תלך לבית המשפט ושתחזיר אותו הביתה


10.

ה.








מת בית משפט שלום 7084-11/10 מדינת ישראל נ' מרדכי זר (פורסם ב-ֽ 04/11/2010)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים