Google

ירון אברהם רוזנפלד - א.צ. מימון נדל"ן והשקעות בע"מ, ציון מימון, אמיליו מימון

פסקי דין על ירון אברהם רוזנפלד | פסקי דין על א.צ. מימון נדל"ן והשקעות | פסקי דין על ציון מימון | פסקי דין על אמיליו מימון |

22611-08/09 א     20/02/2011




א 22611-08/09 ירון אברהם רוזנפלד נ' א.צ. מימון נדל"ן והשקעות בע"מ, ציון מימון, אמיליו מימון








בית המשפט המחוזי בחיפה



ת"א 22611-08-09 רוזנפלד נ' א.צ. מימון נדל"ן והשקעות בע"מ
ואח'






בפני

כב' השופט
מנחם רניאל


תובעים

ירון אברהם רוזנפלד


נגד


נתבעים

1. א.צ. מימון נדל"ן והשקעות בע"מ
2. ציון מימון
3. אמיליו מימון



החלטה

1. אני מורה שעל הצדדים להגיש את כל המוצגים והראיות שעליהם יסתמכו בתיק זה לבית המשפט בתיק מוצגים שיכלול תצהירי עדות ראשית מטעם העדים, תעודות עובד ציבור וחוות דעת שעליהם יסתמכו.

2. לתיק יצורפו העתקים של כל מסמך ומוצג שכל צד מבקש להגיש במסגרת שמיעת הראיות, לרבות החקירה הנגדית (אלא אם תינתן החלטה אחרת לפי בש"א שתוגש עם הגשת תיק המוצגים), ויסומנו במספרים עוקבים.

3. תוכנם של המוצגים והעדויות, ייחשב כקביל על תנאי, דהיינו אם לא תהיה התנגדות של הצד שכנגד. אי הגשת התנגדות משמעה הסכמה לקבילות הראיות. אם תהיה התנגדות, יחליט בית המשפט לאחר קבלת טיעוני הצדדים. ההתנגדות המנומקת והמפורטת תוגש לבית משפט ולצד שכנגד בתוך 14 יום ממסירת הראיה שלה מתנגדים לידי הצד המתנגד, והצד המגיש את הראיה יגיב להתנגדות תוך 14 יום מהגשתה. מטרות הוראה זו, בין היתר, להקדים את הדיון בהתנגדויות לישיבת ההוכחות, כך שבישיבת ההוכחות לא ישמעו התנגדויות, וכן לאפשר לצד שכנגד להביא ראיות כדין במקרה שההתנגדות תתקבל.

4. אם צד לא יצליח להשיג תצהיר עדות ראשית או תעודת עובד ציבור מאחד העדים, הוא יהיה רשאי להעידו בחקירה ראשית, לאחר מתן החלטה על כך לפי בקשה מנומקת שתוגש על ידי הצד המבקש להעידו, תוך פירוט עיקר העדות, הסיבה לאי הגשת תצהיר או תעודת עובד ציבור, והמאמצים שנעשו לקבלתו, הכוללים גם פניה בכתב זמן סביר לפני הגשת המוצגים. הבקשה תוגש ביחד עם תיק המוצגים. לא תותר עדות מי שלא צורפה עדותו לתיק המוצגים או ניתנה החלטה לגביו לפי סעיף זה.

5. כל אחד מהעדים, (לרבות מומחים, אך למעט עובדי ציבור) יתייצב לחקירה נגדית במועד שיקבע להוכחות, אלא אם הצד שכנגד יוותר על חקירתו ויודיע על כך קודם לכן בכתב לבית המשפט ולצד שכנגד. הגשת המוצגים ועדויות לתיק בית המשפט אינם הצגתם כראיה כל עוד לא נתקבלו כראיה על ידי החלטה של בית המשפט.

6. הראיות מטעם התובע יוגשו לתיק בית המשפט תוך 45 יום מהיום. הראיות מטעם הנתבעים יוגשו לתיק בית המשפט תוך 45 ימים מקבלת ראיות התובע. כל צד ימציא במישרין לצד שכנגד עותק מהראיות שהגיש לבית המשפט ויציין את עובדת ההמצאה על העותק המוגש לבית המשפט. להסיר ספק, לא יותר לתובע להגיש ראיות נוספות בתגובה לראיות הנתבעים, או לאחר הגשת תיק המוצגים מטעמם לבית המשפט, מלבד ראיות מפריכות, שיוגשו בצירוף בקשה מנומקת תוך 21 יום מהגשת ראיות הנתבעים.

7. ימי פגרה יבואו במנין באופן שכל שני ימי פגרה יחשבו כיום אחד לצורך המנין.

8.
תשומת לב הצדדים מוסבת לכך שהחלטה זו היא בסיס הדיון מכאן ואילך, והיא משנה בפרטים מסוימים את המקובל ואת האמור בתקנות. לא תותר סטיה בהחלטה זו אלא במקרים נדירים וחריגים במיוחד לפי בקשה מנומקת.

9. אני קובע את התיק לקדם משפט ליום 23.6.11 שעה 8.30.








ניתנה היום, ט"ז
אדר א תשע"א, 20 פברואר 2011, בהעדר הצדדים.








א בית משפט מחוזי 22611-08/09 ירון אברהם רוזנפלד נ' א.צ. מימון נדל"ן והשקעות בע"מ, ציון מימון, אמיליו מימון (פורסם ב-ֽ 20/02/2011)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים