Google

אייל ויצמן - מדינת ישראל ואח'

פסקי דין על אייל ויצמן |

48254-08/10 מת     01/05/2011




מת 48254-08/10 אייל ויצמן נ' מדינת ישראל ואח'




לך






בית משפט השלום בתל אביב - יפו

מ"ת 48254-08-10 מדינת ישראל נ' ויצמן



01 מאי 2011


בפני
כב' השופט שמאי בקר

48246-08-10


המבקש
אייל ויצמן


נגד

המשיבה
מדינת ישראל

<#2#>
נוכחים:
באת-כח המבקש: עוה"ד מירב בן שבת
באת-כח המשיבה: עוה"ד לבנת מלמד
בהעדר המשיב

פ ר ו ט ו ק ו ל

ב"כ המבקש
:
הבקשה היא בקשה לעיון חוזר שהוגשה בשל חלוף הזמן והעדר הפרות של מעצר הבית של המבקש. הבקשה הוגשה בתחילת ינואר. היום אנו 4 חודשים אחרי – בתחילת מאי, כאשר בית המשפט נתן 2 החלטות בתיק זה ללא תגובת התביעה, כאשר בית המשפט מקל בתנאי המבקש באופן בו יוכל לצאת לטיפול וליציאות של פעילות הישיבה ללא פיקוח. המבקש מכבד את התנאים שנקבעו.
לענין המסוכנות: המבקש צריך להגיע עם הערבים, אך הם אינם רוצים להגיע, כשהמבקש הולך לפעילויות של הישיבה לבד, המסוכנות נבחנה בתסקיר. התסקיר שביקש בית-המשפט ממליץ על הסרת הפיקוח באופן כזה או אחר, כך שאין הגיון שהמבקש מנסה לשמור על החלטות בית המשפט, לא תימחק. דבר זה משליך עצומות על התקדמות בתיק העיקרי. מדובר בבני-זוג עם ילדים משותפים (ליבו של ההליך). גם חברתי צריכה לתמוך בענין. המבקש בעצם נענש על כך שהערבים שלו לא מוכנים להגיע. המבקש מתקשר אלי כל בוקר ואומר שהוא מנסה לשכנעם.

ב"כ המשיבה
:
ישנה חלופה שלא מכבדת החלטות בית-המשפט. ישנה החלטה פשוטה של בית-המשפט שהמבקש צריך להגיע לכאן.

<#3#>



החלטה

נגד המשיב הוגש כתב אישום המייחס לו עבירות אלימות במשפחה, ולאחר קבלת תסקיר נשלח המשיב לחלופת מעצר מוחלטת בישיבה בירושלים. ביני לביני הוקלו תנאי השחרור של המשיב והוא יצא לפעילות ביד שרה, ולעוד פעילויות מטעם הישיבה, כהנה וכהנה, לאחר פניה מפורשת של רב הישיבה.

הוגשה בקשה לעיון חוזר לשם הסרת מעצר הבית מעל ראשו של המשיב, והדיון בה נדחה כבר פעמיים הואיל והמפקחים – אותם אלו שמונו על ידי בית-המשפט – מסרבים להגיע לדיון בבית-המשפט, הואיל ומבחינתם מדובר בביטול תורה, לא פחות.

ההגנה מצביעה על כך כי חלפה כמעט שנה מאז שחרורו של המשיב, אולם ביני מדובר בנתון שאינו מעלה ואינו מוריד לענייננו, שכן במרכז הדברים היא העובדה כי בעיני המפקחים נחשבת הגעה לבית-המשפט כביטול תורה.

מדובר אפוא בעניין עקרוני. בית-משפט שמאשר מפקחים לא יכול להסכין למצב בו אותם המפקחים ממש מבהירים לו כי הגעה בין כתליו מהווה עבורם בזבוז זמן לריק.

בנסיבות הענין אפוא, ובהעדר המבקש אני מוחק את הבקשה.

<#4#>

ניתנה והודעה היום כ"ז ניסן תשע"א, 01/05/2011 במעמד הנוכחים.

שמאי בקר
, שופט







מת בית משפט שלום 48254-08/10 אייל ויצמן נ' מדינת ישראל ואח' (פורסם ב-ֽ 01/05/2011)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים