Google

דניאל אגמון - חברת א.י.ס.טרייד אין ישראל בע''מ, חברת א.י.ס טרייד אין ישראל בע''מ, מכון בדיקה "טסטאר" בע''מ ואח'

פסקי דין על דניאל אגמון | פסקי דין על חברת א.י.ס.טרייד אין ישראל בע''מ | פסקי דין על חברת א.י.ס טרייד אין ישראל בע''מ | פסקי דין על מכון בדיקה "טסטאר" בע''מ ואח' |

52580-12/10 א     24/02/2011




א 52580-12/10 דניאל אגמון נ' חברת א.י.ס.טרייד אין ישראל בע''מ, חברת א.י.ס טרייד אין ישראל בע''מ, מכון בדיקה "טסטאר" בע''מ ואח'








בית משפט השלום בחיפה



ת"א 52580-12-10 אגמון נ' חברת א.י.ס.טרייד אין ישראל בע''מ ואח'






בפני

כב' השופט
דניאל פיש


תובעים

דניאל אגמון


נגד


נתבעים

1. חברת א.י.ס.טרייד אין ישראל בע''מ
2. חברת א.י.ס טרייד אין ישראל בע''מ
3. מכון בדיקה "טסטאר" בע''מ
4. חברת אמפא קאר ליס בע''מ


החלטה

הליך זה הועבר לטיפולי כעת.
אני קובע לקדם משפט ליום 1.6.11 שעה 8:30.

כיוון שיחלפו מספר חודשים עד לקיום קדם המשפט הראשון, ועל מנת שלא לבזבז זמנם של הצדדים ובית המשפט, אני מצפה מהצדדים לסיים את המהלכים הבאים טרם קיום קדם המשפט:
גילוי ועיון ומתן תשובות לשאלונים

- בכפוף לקיום בקשות בין בעלי הדין אני מצווה על גילוי מסמכים הדדי ועיון בהם בתוך 21 יום מהיום.
במידה וצד מבקש להגיש שאלונים לצד שכנגד, הוא יהיה רשאי לעשות כן תוך 30 יום מהיום והצד שכנגד יהיה חייב להשיב על השאלונים תוך 30 יום נוספים.
במידה שיתעורר צורך בהגשת בקשות לביצוע ההליכים המקדמיים, יש להגישן במועד שיאפשר מתן החלטה וביצועה עד למועד קדם המשפט (ימי הפגרה נכללים במניין הימים).

על כל אחד מהצדדים למסור הודעה לבית המשפט כי המהלכים שלעיל הסתיימו עד ל- 40 יום לפני המועד הקבוע לקדם המשפט הראשון. יובהר כי במידה ולא תמסר
הודעה כאמור, יוטלו הוצאות לטובת אוצר המדינה.
במידה והמהלכים המקדמיים שלעיל לא הסתיימו, על כל אחד מהצדדים להודיע את הסיבה לכך ולטעון לגבי זהות הצד האחראי לעיכוב (התובע במועד שלעיל, הצדדים האחרים 5 ימים לאחר מכן, תשובת התובע תוך 2 ימים נוספים), בהתאם לכך יוטלו הוצאות לטובת מי הצדדים או לטובת אוצר המדינה בגין העיכוב שנגרם בבירור ההליך.

נקבע לתזכורת פנימית לבדיקת סיום ההליכים המקדמיים ולהודעה ביום 1.5.11.

מהלכים דיוניים אפשריים
- בנוסף, עד למועד קדם המשפט, לכל המאוחר, על הצדדים לגבש עמדה ביחס לאפשרות של ניהול הדיון על דרך הפשרה או הגשת תצהירים ללא צורך בחקירת עדים, ולהתייצב עם סמכויות לדיון ולהחלטה בנושאים אלו.

ניתנה היום, כ'
אדר א תשע"א, 24 פברואר 2011, בהעדר הצדדים.








א בית משפט שלום 52580-12/10 דניאל אגמון נ' חברת א.י.ס.טרייד אין ישראל בע''מ, חברת א.י.ס טרייד אין ישראל בע''מ, מכון בדיקה "טסטאר" בע''מ ואח' (פורסם ב-ֽ 24/02/2011)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים