Google

דניאל קנתן - בת שבע חסדו, בת שבע סויסה, אליהו סויסה ואח'

פסקי דין על דניאל קנתן | פסקי דין על בת שבע חסדו | פסקי דין על בת שבע סויסה | פסקי דין על אליהו סויסה ואח' |

2796-09/10 א     03/07/2011




א 2796-09/10 דניאל קנתן נ' בת שבע חסדו, בת שבע סויסה, אליהו סויסה ואח'




לך






בית משפט השלום בהרצליה

ת"א 2796-09-10 קנתן נ' חסדו ואח'



03 יולי 2011





בפני
כב' השופט יחזקאל הראל
– סגן הנשיאה


התובעים
דניאל קנתן


נגד

הנתבעים
1.
בת שבע חסדו

2.
בת שבע סויסה

3.
אליהו סויסה

4.
כלל חברה לביטוח בע"מ








<#2#>
נוכחים:
ב"כ התובע עו"ד ברד יצחקי
ב"כ הנתבעים 1,2,4 עו"ד קורנפלד



החלטה

1. התובע/ת (להלן: "התובע") יגיש לתיק בית המשפט ובמישרין לב"כ הצד שכנגד תצהירי עדות ראשית מטעמו בצירוף תיק מוצגים וחוות דעת במידה והן חלק מראיותיו וזאת בתוך 45 יום ממועד קבלת החלטתי.
הנתבעים יעשו כן בתוך 45 יום ממועד קבלת ראיות התובע. תצהירי חוקרים יוגשו בתוך המועד הנ"ל במעטפה סגורה ישירות ללשכתי, שאם לא כן לא תותר הגשתם, זאת גם באם הנתבעות תודענה "כמקובל" כי בכוונתן להגיש תצהירי חוקרים מבלי שהגישום במועד. על החוקר יהיה להתייצב לדיון עם כל דוחות החקירה וכל חומר הגלם שהיווה בסיס לדוחות שנערכו לבקשת הנתבעות גם אם הם לא נערכו ע"י אותו חוקר שערך התצהיר. היה ולדעת הנתבעות אין מקום כי החוקר יתייצב לחקירה ביחד עם כל דוחות החקירה, שכן, לעניות דעתה, אין מקום לגלות את כולם ו/או את כל תוכנם - תגיש הנתבעת בקשה בעניין זה לביהמ"ש בתוך המועד שנקבע להגשת ראיותיה. היה ותוגש בקשה כאמור, יצורפו לה, במעטפה סגורה, לעיון ביהמ"ש בלבד, אותם דוחות ו/או אמירות בדוחות, אשר לדעת הנתבעת אין מקום לחושפם.
ככל שאין בכוונת הנתבעות להגיש ראיות, לרבות תיק מוצגים -
הן מתבקשות להודיע על כך בתוך המועד שנקבע להגשת ראיותיהן על מנת שאוכל לבחון מבעוד מועד את הראיות שהוגשו מבלי להמתין לראיות הנתבעת שלא תוגשנה.
2. בקשה לזימון עד ללא תצהיר תוגש במועד הקבוע להגשת הראיות בצירוף תצהיר המאמת סירוב העד המבוקש ליתן תצהיר ובצירוף תמצית מעדותו.
3. צד המבקש לחקור מומחה יודיע על כך בתוך המועדים הנ"ל.
4. בתביעות שעילתן על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים - תודיע הנתבעת בתוך המועד שנקבע להגשת ראיותיה באם היא כופרת בחבותה ותנמק הודעתה.היה והודעה כאמור לא תימסר - יתקיים הדיון בשאלת גובה הנזק בלבד.

5. צד המתנגד להגשת מסמך מכל סיבה שהיא לרבות הגשתו ללא חקירת עורכו, יודיע על כך לצד שכנגד בתוך 10 ימים ממועד קבלת המסמך, שאם לא כן, יראוהו כמסכים להגשת המסמך (גם אם אינו מסכים לתכנו). הכוונה הן למסמכים שצורפו לתצהירים והן למסמכים שצורפו לתיקי מוצגים.
היה והצדדים לא יגיעו להסכמה באשר להתנגדויות - יגיש הצד המתנגד את התנגדותו בתוך 7 ימים נוספים. העתק ההודעה יוגש במקביל לצד שכנגד, אשר יהא רשאי להגיב תוך 7 ימים ממועד קבלת ההתנגדות.
6. הפגרה תבוא במניין הימים.
7. לישיבת קדם משפט ליום 1.11.11

שעה
08:50

.
ב"כ הנתבעים 1,2,4 מתבקשת להמציא פרוטוקול זה והחלטתי לנתבע 3 שאינו מיוצג וזאת באמצעות אשתו- הנתבעת 2. ככל שקיימת בעיה במסירת המידע לנתבע יש להודיע על כך לבית המשפט ולצד שכנגד על מנת שהחלטתי תובא באופן פורמאלי לידיעת הנתבע 3.
המזכירות תשלח לצדדים, באמצעות הפקסימיליה, העתק החלטתי זו.


<#4#>

ניתנה והודעה היום א' תמוז תשע"א, 03/07/2011 במעמד הנוכחים.



יחזקאל הראל
, סגן נשיאה











א בית משפט שלום 2796-09/10 דניאל קנתן נ' בת שבע חסדו, בת שבע סויסה, אליהו סויסה ואח' (פורסם ב-ֽ 03/07/2011)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים