Google

מנהל מקרקעי ישראל - תל אביב - אמיר דולינגר, עידית דולינגר, דבורה דולינגר ואח'

פסקי דין על מנהל מקרקעי ישראל - תל אביב | פסקי דין על אמיר דולינגר | פסקי דין על עידית דולינגר | פסקי דין על דבורה דולינגר ואח' |

37200/07 א     17/06/2012




א 37200/07 מנהל מקרקעי ישראל - תל אביב נ' אמיר דולינגר, עידית דולינגר, דבורה דולינגר ואח'








בית משפט השלום בתל אביב - יפו



ת"א 37200-07 מנהל מקרקעי ישראל - תל אביב
נ' דולינגר ואח'


תיק חיצוני
:



מספר בקשה:
11

בפני

כב' השופטת בכירה
יעל אחימן

מבקש:
מנהל מקרקעי ישראל - תל אביב


נגד

משיבים:
1. אמיר דולינגר
2. עידית דולינגר
3. דבורה דולינגר
4. אורי דולינגר


החלטה

ראשית, עלי להתנצל על השיהוי במתן ההחלטה, שמקורה בטעות שבארגון תיק הנייר מול "נט-המשפט".

בתיק כבר הוגש תיק מוצגים משותף, לאחריו הוגשו תצהירי התובע והגיע שלב הגשת תצהירי העדות מטעם הנתבעים. לאחר כל זאת, ביקש התובע לערוך מחדש את תיק המוצגים, לצרף מסמכים חדשים שנתגלו אצלו ולתקן את התצהירים בהתאם.
הצד שכנגד התנגד לבקשה, כמפורט בתגובתו.

סבורני, לאחר שעיינתי בטענות הצדדים, כי אין מקום למנוע את תיקון ההליך בשלב זה, כל עוד אין המדובר בחריגה ממסגרת הדיון על-פי כתבי הטענות וזאת לנוכח החשיבות שבחשיפת ההליך המשפטי לכל החומר הראייתי הקיים.

הבקשה שהוגשה מטעם התובע, למעשה פוגעת בראש ובראשונה בו, כיוון שהיא מאלצת אותו להשיג את התהליך לאחור וגורמת להפסד זמן. כמובן שיש בכך כדי להטריח גם את הצד שכנגד, בהיערכות מחודשת ועניין זה יכול שיבוא על תיקונו, במסגרת חיוב ההוצאות שייפסק בתום ההליך.
עוד אציין בהקשר זה, כי צירוף המסמכים אינו מהווה הסכמה או הודאה בקבילותם, כך שדוחות הפיקוח המאוחר שיצורפו, אם יצורפו, לא יתקבלו באופן אוטומטי כחלק מהראיות המוכיחות את התביעה, אלא בכפוף לדיון קונקרטי שייערך בנושא.

אשר על כן, אני מקבלת את בקשת התובע לתקן את תיק המוצגים ומורה כדלקמן:

ב"כ התובע יקבל לידיו הנאמנות את תיק המוצגים המקורי שהוגש לתיק בית המשפט, יערוך אותו מחדש ויצרף את כל המסמכים שלא צורפו בשלב הראשון. כמובן שתוספת זו תיעשה בשיתופו של הצד שכנגד וביידועו, כאשר גם לצד שכנגד הזכות להוסיף מסמכים משלו ולסמן בהתאם את תיק המוצגים מחדש.
שלב זה יסתיים עד ליום 15.07.12, שבו יוגש תיק מוצגים חדש ומעודכן לתיק בית המשפט. לאחר הגשת תיק זה, יגישו מחדש ב"כ הצדדים את תצהיריהם המעודכנים, המפנים לתיק המוצגים המתוקן.
תצהירי התובע יוגשו עד ליום 20.09.12.
תצהירי הנתבע יוגשו עד ליום 20.10.12.

עד ליום 30.10.12
יגישו ב"כ הצדדים הודעה משותפת לתיק בית המשפט, באשר למשך הזמן ההדדי הנדרש לחקירות.

התיק ייקבע בתז"פ ליום 05.11.12, על-מנת שנוודא כי תיק המוצגים, התצהירים והערכות הזמן הוגשו באופן תקין והתיק בשל לקביעה להוכחות.

ניתנה היום, כ"ז סיון תשע"ב, 17 יוני 2012, בהעדר הצדדים.








א בית משפט שלום 37200/07 מנהל מקרקעי ישראל - תל אביב נ' אמיר דולינגר, עידית דולינגר, דבורה דולינגר ואח' (פורסם ב-ֽ 17/06/2012)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים