Google

ארגון הסגל האקדמי הזוטר – אוניברסיטת תל אביב - אוניברסיטת בן גוריון בנגב, ארגון הסגל האקדמי הזוטר באוניברסיטת בן גוריון בנגב

פסקי דין על ארגון הסגל האקדמי הזוטר – אוניברסיטת תל אביב | פסקי דין על אוניברסיטת בן גוריון בנגב | פסקי דין על ארגון הסגל האקדמי הזוטר באוניברסיטת בן גוריון בנגב |

2181-01/13 ברע     03/01/2013




ברע 2181-01/13 ארגון הסגל האקדמי הזוטר – אוניברסיטת תל אביב נ' אוניברסיטת בן גוריון בנגב, ארגון הסגל האקדמי הזוטר באוניברסיטת בן גוריון בנגב








בית הדין הארצי לעבודה


בר"ע 2181-01-13




ארגון הסגל האקדמי הזוטר – אוניברסיטת תל אביב
המבקש
-

1.
אוניברסיטת בן גוריון בנגב
2.
ארגון הסגל האקדמי הזוטר באוניברסיטת בן גוריון בנגב


המשיבה
משיב פורמאלי


החלטה

סגן הנשיאה יגאל פליטמן
1.
המשיב הפורמאלי (להלן: ארגון הסגל האקדמי הזוטר באוניברסיטת בן גוריון) הגיש לבית הדין האזורי לעבודה בבאר-שבע שתי בקשות צד בסכסוך קיבוצי נגד המשיבה (להלן: האוניברסיטה). עניינן של בקשות הצד במתן צווי מניעה זמניים למניעת שינוי מסלול העסקתן של מספר מורות לשפה העברית המועסקות על-ידי האוניברסיטה, וכן למניעת כל שינוי מבני וארגוני באוניברסיטה בנוגע להוראת השפה העברית, שיהיה בו משום שינוי מסלול העסקתן של המורות (ס"ק 46722-11-12; ס"ק 46739-11-12); להלן: בקשות הצד).
2.
המבקש (להלן: ארגון הסגל האקדמי הזוטר - אוניברסיטת תל אביב) הגיש לבית הדין האזורי בקשה להצטרף כצד בבקשות הצד או להתיר לו להגיש בהן עמדה.
3.
בהחלטה מיום 26.12.2012 דחה בית הדין האזורי (השופט יוחנן כהן) את הבקשה. מכאן בקשת רשות הערעור שלפניי, מושא הליך זה.
4.
מעיון בתיק בית הדין האזורי, עולה כי ביום 1.1.2013 כבר ניתנה החלטת מותב בית הדין האזורי בבקשותיו של
ארגון הסגל האקדמי הזוטר באוניברסיטת בן גוריון למתן צווים זמניים. במסגרת ההחלטה ניתן צו זמני האוסר על שינוי מסלול העסקתן של המורות, ובכלל זה על ביטול השימוע אליו זומנו המורות, וזאת עד להכרעה בבקשת הצד.
מנגד, נדחתה הבקשה למתן צווים המונעים שינוי מבני בנוגע להוראת השפה העברית. זאת, לאחר שלא נמצאה אף ראשית ראיה לקיומו של קשר בין החלטת האוניברסיטה על השינוי הארגוני לבין שינוי אופן העסקתן של המורות; ומשנמצא כי ארגון הסגל האקדמי הזוטר באוניברסיטת בן גוריון לא הגיש בקשת צד בהליך עיקרי.
5.
מאחר שכאמור כבר ניתנה ההחלטה בהליך הזמני, ומאחר שכפי שהוברר, כלל לא הוגשה בקשת צד בהליך העיקרי בס"ק 46739-11-12, נשאלת השאלה האם יש עוד טעם בבקשת רשות הערעור שלפניי. על זאת אוסיף כי בקשת ארגון הסגל האקדמי הזוטר - אוניברסיטת תל אביב להצטרף להליך בבית הדין האזורי נדחתה בין היתר "בשים לב כי מדובר בסעד זמני". ככל שיוגש הליך עיקרי כאמור, בידי המבקש להגיש בקשה להצטרף לאותו הליך.
6.
נוכח האמור, עד ליום 9.1.2013 יודיע ארגון הסגל האקדמי הזוטר - אוניברסיטת תל אביב האם עומד הוא על בקשת רשות ערעור זו

.
7.
לאחר קבלת ההודעה כנדרש, או בחלוף המועד, תינתן החלטה.

ניתנה היום,
כ"א טבת תשע"ג (03 ינואר 2013) בהעדר הצדדים ותישלח אליהם.














ברע בית הדין הארצי לעבודה 2181-01/13 ארגון הסגל האקדמי הזוטר – אוניברסיטת תל אביב נ' אוניברסיטת בן גוריון בנגב, ארגון הסגל האקדמי הזוטר באוניברסיטת בן גוריון בנגב (פורסם ב-ֽ 03/01/2013)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים