Google

גרנות ונצ'רס בע"מ, אורי כץ עוז, יצחק בדר ואח' - כונס הנכסים הרשמי מחוז ירושלים, עו"ד ארנון גיצלטר, עו"ד אמיר אלטשולר ואח'

פסקי דין על גרנות ונצ'רס | פסקי דין על אורי כץ עוז | פסקי דין על יצחק בדר ואח' | פסקי דין על כונס הנכסים הרשמי מחוז ירושלים | פסקי דין על עו"ד ארנון גיצלטר | פסקי דין על עו"ד אמיר אלטשולר ואח' |

6269/09 פשר     14/03/2013




פשר 6269/09 גרנות ונצ'רס בע"מ, אורי כץ עוז, יצחק בדר ואח' נ' כונס הנכסים הרשמי מחוז ירושלים, עו"ד ארנון גיצלטר, עו"ד אמיר אלטשולר ואח'








בית המשפט המחוזי בירושלים



פש"ר 6269-09 פיטוסי ואח'

נ' משרד המשפטים/האפוטרופוס/הכונס הר ואח'

תיק חיצוני
:



מספר בקשה:
33

בפני

כב' השופט
כרמי מוסק


המבקשים

1
.
גרנות ונצ'רס בע"מ

2
.
אורי כץ עוז
3. יצחק בדר
4. עודד ילין
5. יזמות עמותת אזורים וגרנות מפעלים אזורים



נ ג ד



המשיבים


1. כונס הנכסים הרשמי מחוז ירושלים

2. עו"ד ארנון גיצלטר
(נאמן)
3. עו"ד אמיר אלטשולר (נאמן)
4. שארל עמר - החייב





החלטה


1.
ביום 1.7.12 ניתנה החלטתי בבקשה שהגישו המשיבים – הנאמנים, כנגד המבקשים זאת במסגרת בקשה למתן הוראות לעניין המשך ההליכים בתיק זה, והכל בקשר לטענת הנאמנים כנגד המשיבים, בדבר העדפת נושים והענקת כספים במרמה כביכול למשיבים. ההחלטה הנ"ל התייחסה לעובדות שעלו באותה העת מבקשות ומסמכים שהוגשו לבית המשפט, ונגעו ליחסים שבין החייב שארל עמר לבין המבקשים.

2.
באותה החלטה ניתנו צווים שונים בדבר איסורי העברה או שינויים בחברה מסוימת, וכן ניתנה האפשרות לנאמנים לחקור את המבקשים, לקבל מהם מסמכים. עוד נאמר, כי לאחר סיום החקירה יגישו הנאמנים דוח לבית המשפט, שבו יפרטו את כל הממצאים שאספו במסגרת החקירות והבדיקות שביצעו, כאשר הובהר שהכוונה לממצאים עובדתיים ולא לחששות או לחשדות בלבד. במסגרת זו ניתנה לנאמנים האפשרות לפנות בבקשות למתן הוראות לבית המשפט.

3.
בבקשה זו, המונחת לפניי, טוענים המבקשים כי הנאמנים לא הגישו דוח כלשהו, חלפה מאז החלטת בית המשפט תקופה ארוכה ולמעשה אין לפני בית המשפט עובדות ממשיות המצדיקות את המשך הצווים שניתנו בזמנו כנגד המבקשים. המבקשים גם מפנים לדיון שהתקיים ביום 1.4.12, שבו הוסכם על ידי הצדדים כי בית המשפט ייתן החלטה בבקשה למתן הוראות על סמך החומר הקיים, וללא צורך בחקירות נוספות, זאת הואיל והנאמנים הצהירו לפני בית המשפט כי בידם נמצאים כל המסמכים הרלבנטיים.

4.
תגובת הנאמנים לבקשה הייתה, כי ההליך טרם הסתיים ועל כן לא ניתן להיעתר לבקשת המבקשים. הנאמנים טענו, כי למרות החלטת בית המשפט, הכנ"ר טרם הגיב לבקשתם למתן הוראות (בקשה 29). לטענת הנאמנים, למרות הצווים שניתנו או חודשו בהחלטת בית המשפט מיום 1.7.12, ממשיכים המבקשים להפר צווים אלה. הנאמנים טוענים עוד, כי המבקשים המשיכו לבצע דיספוזיציות אסורות בנכסים ובזכויות שהנאמנים טוענים לזכאות להם ולפיכך הוגשה בקשה לבית המשפט ביום 3.9.12 (בקשה 29), אותה בקשה בה טרם ניתנה תגובת הכנ"ר. הנאמנים טוענים, כי למרות החלטות ביתה משפט, הכנ"ר לא הגיב עד היום לבקשה שהוגשה על ידם ולא יהא זה ראוי להיעתר לבקשת המבקשים מבלי שתידון תחילה הבקשה שהגישו הנאמנים. בכל מקרה, חוזרים הנאמנים ומבקשים לחקור בבית המשפט את המצהירים מטעם המבקשים.

5.
לאחר שניתנה תגובת הנאמנים הורה בית המשפט לכנ"ר להגיב לאמור, היינו: לבקשת המחיקה שהגישו המבקשים ולתגובת הנאמנים, זאת עד ליום 28.2.13, אולם גם כאן הכנ"ר לא הגיב עד היום.

6.
לאור האמור בהחלטתי מיום 1.7.12, חרף העובדה שהנאמנים לא הגישו דו"ח, סבורני כי יש לאפשר לנאמנים לבצע את מלאכתם ועל כן אני נעתר לבקשתם לחקור את המצהירים מטעם המבקשים.




7.
לפיכך, נקבע דיון לחקירת המצהירים ולהשלמת טיעון בעל פה, בעקבות כך, ליום 19.5.13 בשעה 09:00. על המצהירים להתייצב לדיון כאמור.


ניתנה היום, ג' ניסן תשע"ג, 14 מרץ 2013, בהעדר הצדדים
.

כרמי מוסק
, שופט









פשר בית משפט מחוזי 6269/09 גרנות ונצ'רס בע"מ, אורי כץ עוז, יצחק בדר ואח' נ' כונס הנכסים הרשמי מחוז ירושלים, עו"ד ארנון גיצלטר, עו"ד אמיר אלטשולר ואח' (פורסם ב-ֽ 14/03/2013)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים