Google

ילנה צירניצקי - גבריאל ביטון, עמידר - החברה הלאומית לשיכון בישראל בע"מ

פסקי דין על ילנה צירניצקי | פסקי דין על גבריאל ביטון | פסקי דין על עמידר - החברה הלאומית לשיכון בישראל |

36547-11/11 תאמ     01/12/2013




תאמ 36547-11/11 ילנה צירניצקי נ' גבריאל ביטון, עמידר - החברה הלאומית לשיכון בישראל בע"מ








בית משפט השלום בתל אביב - יפו



תא"מ 36547-11-11 צירניצקי נ' ביטון ואח'

תיק חיצוני
:



בפני

כב' השופטת
יסכה רוטנברג


תובעת

ילנה צירניצקי


נגד


נתבעים

1. גבריאל ביטון
2. עמידר, החברה הלאומית לשיכון בישראל בע"מ





החלטה

בקשה מטעם התובעת כי אפסול עצמי מהמשך הדיון בתובענה.

בקשת הפסילה מבוססת על שני נימוקים עיקריים: האחד, על כך שבית משפט גילה שדעתו אינה אובייקטיבית, הוא נוהג יחס קנטרני ומעליב נגד ב"כ המבקשת, ועולה בבירור שדעתו של בית משפט נעולה ומגובשת נגד המבקשת וב"כ. השני, על כך שבית משפט גורם לסחבת בדיונים, נמנע מלקבוע את התיק לשמיעת ראיות, מעלים עין מחוות דעת מומחה בית משפט, מאפשר לב"כ הנתבעים לסכם טענותיו נגד חוות הדעת במסגרת ישיבת קד"מ, וטענות נוספות לגבי אופן ניהול ההליך.

המשיבים מתנגדים לבקשה, וטוענים כי אין כל תשתית לטענה בדבר חשש למשוא פנים בניהול ההליך.

לא מצאתי לנכון להיעתר לבקשה.

הרקע לבקשה זו הוא דיון שהתקיים ביום 15.09.13. במהלך הדיון נאלצתי להעיר לב"כ המבקשת פעמים אחדות לגבי אופן התנהגותו ודרך טיעוניו, לאחר שהוא הרים קולו ולא איפשר לקיים דיון ענייני וראוי. ב"כ המבקשת מצטט בבקשתו ציטוטים שונים שלדבריו נאמרו, אם על ידי בית משפט ואם על ידי ב"כ הנתבעים, ולא מצאו ביטויים בפרוטוקול הדיון. בעניין זה גם הוגשה בקשה לתיקון פרוטוקול שנדחתה על ידי, מהנימוקים שפורטו באותה החלטה.

הצורך להרגיע את סערת הרוחות באולם, נועד לאפשר את ניהול הדיון בדרך ראוייה, ואין בו כדי ללמד על גיבוש עמדה מוקדמת בתיק. אין לי כל עמדה לגופה של המחלוקת בין הצדדים, או נגד המבקשת או בא כוחה, ואני עושה כמיטב הבנתי לשם קידום התיק.

הטענה בדבר גרימת סחבת ואי קביעת התיק לשמיעת ראיות, לא רק שאינה מבססת עילה לפסילה, אלא שאינה נכונה לגופה. רק בדיון האחרון, בישיבת יום 15.09.13 התרתי לתובעת לתקן את כתב התביעה (בפעם השנייה), למרות התנגדות הנתבעת 2. עוד הורתי על הגשת תצהירי עדות ראשית. בטרם
הושלמו כל אלו לא ניתן לדעת מה משך הזמן הדרוש לשמיעת ראיות, ולא ניתן לקבוע מועד הוכחות.

גם יתר הטענות לגבי אופן ניהול ההליך, אינן יכולות לבסס עילה לפסלות, אף אם החלטות שניתנו או הצעות שהוצעו, אינן מקובלות על ב"כ המבקשת. המבקשת תוכל להשיג על החלטות אלו במסגרת ערעור שיוגש, אם יוגש, אך השגות המבקשת על החלטות שניתנו אין מקומן בבקשה זו.

הבקשה נדחית.

המזכירות מתבקשת לשלוח לצדדים עותק החלטה זו.
ניתנה היום, כ"ח כסלו תשע"ד, 01 דצמבר 2013, בהעדר הצדדים.








תאמ בית משפט שלום 36547-11/11 ילנה צירניצקי נ' גבריאל ביטון, עמידר - החברה הלאומית לשיכון בישראל בע"מ (פורסם ב-ֽ 01/12/2013)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים