Google

לוי אשכול - עזבון המנוח איזנברג צבי ז"ל, הניה אייזנברג

פסקי דין על לוי אשכול | פסקי דין על עזבון המנוח איזנברג צבי ז"ל | פסקי דין על הניה אייזנברג |

5924/01 דמ     04/11/2004




דמ 5924/01 לוי אשכול נ' עזבון המנוח איזנברג צבי ז"ל, הניה אייזנברג




1
בתי הדין לעבודה
דמ 005924/01
בית הדין האזורי לעבודה - חיפה
04/11/2004
תאריך:
כב' השופטת אביטל רימון-קפלן

בפני

התובע
לוי אשכול

בעניין:

נ ג ד

הנתבעים
1. עזבון המנוח איזנברג צבי ז"ל

2. הניה אייזנברג
החלטה

1. בשל הנסיבות המיוחדות כפי שהועלו בבקשת ב"כ הנתבעת לשחרורו מייצוג וההשלכה שיכולה להיות לדברים על המשך ההליכים בתיק זה - הוריתי על העברת בקשתו זו של ב"כ הנתבעת לתגובת ב"כ התובע.

בתגובתה התנגדה ב"כ התובע מכל וכל לדחיית הדיון בתיק זה.

2. לאור מהות התביעה והיקפן של התביעה והתביעה שכנגד סבורתני כי לא יהא זה ראוי להותיר הנתבעת ללא ייצוג משפטי מבלי לאפשר לה את יומה בבית הדין, הן לעניין התביעה והן לעניין התביעה שכנגד.

3. מנגד, קיימת זכותו של התובע ליומו בבית הדין, ולכך שעניינו יתברר בהקדם.

4. לגופה של הבקשה, מציין ב"כ הנתבעת כי הנתבעת מצויה במצב נפשי וכלכלי קשה ביותר, לאור מותם של שני הוריה בעת האחרונה, ומבקש כי בית הדין יפנה את הנתבעת ללשכת הסיוע המשפטי לקבלת ייצוג משפטי.

לדבריו, בשל מצבה הקשה של הנתבעת, הוא אינו זוכה לשיתוף פעולה מצד הנתבעת, ודוק מציין הוא כי מלכתחילה הסכים לייצג את הנתבעת ללא תמורה.

5. על האמור לעיל יש להוסיף, כי ללא קשר לבקשה שבנדון, ניתנה ביום 31.1.0.04 החלטתי על דחיית מועד הדיון בתיק זה, מן הטעם שנקבע בטעות למועד שבו טרם יהיה סיפק להשלים הגשת תצהירי הצדדים.

לאור האמור בתגובת ב"כ התובע, נחזה כי החלטה זו טרם הגיע לידיה בעת הכנת תשובתה.

6. מכל מקום בנסיבות המקרה שבנדון, סבורתני כי איזון ראוי והולם בין זכויות הצדדים, יהא כזה אשר יאפשר לנתבעת להיות מיוצגת בהליכים נשוא תיק זה, ואולם זאת בתוך פרק זמן סביר וקצוב.

ודוק, כאשר ב"כ הנתבעת אשר לדבריו מייצג את הנתבעת ללא תמורה מבקש להשתחרר מייצוגה בטענה כי, אינו זוכה לשיתוף פעולה מצד הנתבעת, ייקשה על בית הדין לחייבו להמשיך בייצוג.

עם זאת, בנסיבות חריגות כמתואר על ידי ב"כ הנתבעת, סבורתני כי מן הדין יהיה לשחרר את ב"כ הנתבעת מייצוג הנתבעת, ואולם זאת רק מעת שיעביר את הטיפול בעניינה של הנתבעת לעו"ד מטעם הלשכה המשפטית, וזאת בתוך פרק זמן מוגדר.

7. אשר על כן ולאור כל האמור לעיל, אני מורה כי על ב"כ הנתבעת לפנות ללא דיחוי ללשכת הסיוע המשפטי על מנת שימונה לנתבעת עורך דין מטעם הלשכה, ככל שהיא עונה על דרישות החוק לעניין זה, ויסייע ככל הדרוש בידי הנתבעת לצורך קבלת הייצוג המשפטי כאמור.

8. ב"כ הנתבעת יעדכן את בית הדין, עם העתק לצד שכנגד עד ליום 30/11/04, באשר להתקדמות ההליכים בעניינה ייצוגה של הנתבעת על ידי הלשכה לסיוע משפטי.

9. בכל הנוגע להשלמת הגשת תצהירי עדות ראשית בהתאם להחלטת בית הדין מיום 6.9.04, תשומת לב התובע מופנית לכך שמועד הגשת התצהירים מטעמו אינו מותנה בהשלמת הליכי גילוי מסמכים מטעם הצדדים.
ככל שיתגלו לתובע מסמכים נוספים לאחר הגשת תצהירו שמורה לו הזכות להגיש בקשה להגשת תצהיר משלים.

המזכירות תמציא העתקים לצדדים.
ניתנה היום כ' בחשון, תשס"ה (4 בנובמבר 2004) בהעדר הצדדים.
אביטל רימון-קפלן
, שופטת
005924/01דמ 710 רולא יאור








דמ בית דין אזורי לעבודה 5924/01 לוי אשכול נ' עזבון המנוח איזנברג צבי ז"ל, הניה אייזנברג (פורסם ב-ֽ 04/11/2004)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים