Google

לירון אלמוג - ים אופקים חדשים יזום ויעוץ כלכלי בע"מ, יצחק מזרחי, יעקב מזרחי ואח'

פסקי דין על לירון אלמוג | פסקי דין על ים אופקים חדשים יזום ויעוץ כלכלי | פסקי דין על יצחק מזרחי | פסקי דין על יעקב מזרחי ואח' |

292/14 עא     10/04/2014




עא 292/14 לירון אלמוג נ' ים אופקים חדשים יזום ויעוץ כלכלי בע"מ, יצחק מזרחי, יעקב מזרחי ואח'




החלטה בתיק ע"א 292/14



בבית המשפט העליון
בירושלים


ע"א 292/14 - א'


לפני:

כבוד הרשמת ליאת בנמלך


המערער:
לירון אלמוג



נ


ג


ד



המשיבים:

1. ים אופקים חדשים יזום ויעוץ כלכלי בע"מ



2. יצחק מזרחי



3. יעקב מזרחי


4. מי חיים אחזקות בע"מ


5. דוד אלמוג


6. דורון חלא


בקשה לפטור מאגרה ועירבון




החלטה



בפני
י בקשות שהגיש המערער לפטור מתשלום אגרה ומהפקדת עירבון.


לאחר שעיינתי בטענות המערער ובטענות המשיבים - המשיבה 4 הותירה את הבקשה לשיקול דעת בית המשפט ואילו המשיבים 1-3 מתנגדים לה - מצאתי כי אין מקום לפטור את המערער באופן מלא מתשלום האגרה ומהפקדת העירבון, אך כי ראוי להעמידם על סכומים מתונים.


על יסוד המפורט בבקשות ובצרופותיהן, ובין היתר בשים לב לחובותיו של המערער וליתרת החובה בחשבון הבנק שלו, ניתן להניח כי מצבו הכספי של המערער אינו מן המשופרים.


יחד עם זאת הבקשה אינה פורשת תשתית עובדתית מספקת להוכחת מצבו הכספי של המערער. כך המערער הטוען כי אינו עובד כיום אינו מפרט מהם מקורות מחייתו (ויצוין כי המשיבים 1-3 ציינו כי הינו עורך-דין במקצועו) ומה הוצאות התא המשפחתי. כמו כן הטענה בדבר אופן תשלום שכר הטרחה לבא-כוחו לא נתמכה באסמכתא. לעניין הפטור המבוקש מהפקדת עירבון יש להוסיף כי טענת המערער לפיה אין באפשרותו לגייס את סכום העירבון בעזרת סביבתו הקרובה נטענה בעלמא וללא פירוט ותיעוד הולמים.


לאחר שאיזנתי בין כל השיקולים הצריכים לעניין, ובהם גם מהות ההליך (הנסב על החלטה בה נמחקה תביעת המערער מבלי שנתבררה לגופה), תופחת האגרה לסך של 500 ש"ח, והעירבון יועמד על סכום מתון של 4,000 ש"ח.


אגרה ועירבון כאמור ישתלמו ויופקדו בתוך 21 ימים ממועד המצאת ההחלטה לידי המערער (ימי הפגרה יבואו במניין), ולא - יימחק ההליך או יירשם לדחיה, ללא הודעה נוספת.


בשולי הדברים יצוין כי ככל שהמשיבים 1-3 מבקשים לעמוד על הטענה שהעלו לעניין חלוף המועד להגשת ההליך, רשאים הם להגיש בקשה מתאימה בעניין, וזו תיבחן לגופה כמקובל.


ניתנה היום, י' בניסן תשע"ד (10.4.2014).







ליאת בנמלך





ר ש מ ת

_________________________
העותק כפוף לשינויי עריכה וניסוח.


14002920_p04.doc

טו

מרכז מידע, טל' 077-2703333 ; אתר אינטרנט,

www.court.gov.il







עא בית המשפט העליון 292/14 לירון אלמוג נ' ים אופקים חדשים יזום ויעוץ כלכלי בע"מ, יצחק מזרחי, יעקב מזרחי ואח' (פורסם ב-ֽ 10/04/2014)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים