Google

מדינת ישראל - הלל אליאס ארנסטו צ'רני, אביגדור קלנר, אמנון ספרן ואח'

פסקי דין על הלל אליאס ארנסטו צ'רני | פסקי דין על אביגדור קלנר | פסקי דין על אמנון ספרן ואח' |

10291-01/12 פ     19/06/2014




פ 10291-01/12 מדינת ישראל נ' הלל אליאס ארנסטו צ'רני, אביגדור קלנר, אמנון ספרן ואח'




לפני כבוד השופט דוד רוזן
המאשימה
מדינת ישראל
ע"י ב"כ עו"ד ליאת בן־ארי-שווקי
, עו"ד אתי בן־דור
, עו"ד
יהונתן תדמור, עו"ד ירון גולומב, עו"ד אביבה
חפץ־נוימן ועו"ד עודד קם
נ ג ד
הנאשמים
1. הלל אליאס ארנסטו צ'רני

ע"י ב"כ עו"ד גיורא אדרת
, עו"ד אורן אדרת ועו"ד יפעת
מנור־נהרי
2. אביגדור קלנר

ע"י ב"כ עו"ד איתן מעוז ועו"ד קרן קורן
3. אמנון ספרן
ע"י ב"כ עו"ד משה ישראל, עו"ד משה שמיר ועו"ד אלימלך
קורצווייל
4. שמעון גלאון
ע"י ב"כ עו"ד יעל גרוסמן, עו"ד רוני בלקין ועו"ד סאלי
ליכט
5. מאיר יעקב חיים הכהן רבין־חיימוב
ע"י ב"כ עו"ד שמואל קליין ועו"ד יובל גבעון
6. אורי לופוליאנסקי
ע"י ב"כ עו"ד שלומית הראל־שוורץ ועו"ד עמוס ון־אמדן
7. אורי שיטרית
ע"י ב"כ עו"ד פרופ' דוד ליבאי, עו"ד פרופ' קנת מן, עו"ד
ניצן וולקן ועו"ד טליה דאר
8. אהוד אולמרט
ע"י ב"כ עו"ד אלי זהר, עו"ד רועי בלכר, עו"ד ליאת ארזי,
עו"ד ירון ליפשס ועו"ד אלעד כהן
9. שולמית זקן
ע"י ב"כ עו"ד עפר ברטל, עו"ד דב גלעד כהן ועו"ד צליל
וינשטיין
10. אליעזר מנחם שמחיוף
ע"י ב"כ עו"ד אירית באומהורן ועו"ד נתנאל דגן
11. אברהם אריה פיינר
ע"י ב"כ עו"ד פרופ' דוד ליבאי, עו"ד פרופ' קנת מן, עו"ד
ניצן וולקן ועו"ד טליה דאר
12. דן דנקנר
ע"י ב"כ עו"ד יהורם ראב"ד, עו"ד נבות תל־צור,
עו"ד יוסף בנקל, עו"ד נירית אבטליון,
עו"ד ניר שמרי, עו"ד טל שפירא עו"ד
רותם פישמן ועו"ד נטע לוין
13. יעקב אפרתי
ע"י ב"כ עו"ד ירון קוסטליץ ועו"ד עודד גזית
14. הולילנד תיירות (1992) בע"מ (ביום 6.4.10 הופסק מרשם)
15. הולילנד שירות לנופש (ישראל) בע"מ (ביום 6.4.10 הופסק מרשם)
ע"י ב"כ עו"ד גיל פרידמן
16. הולילנד פארק בע"מ

ע"י ב"כ עו"ד שי פינס, עו"ד ליאת אלפז ועו"ד דורון
דורפמן
גזר-דין – נאשם 6

1. כמצוין בגזר-הדין שניתן בעניינם של הנאשמים האחרים בתיק זה ביום 13.05.14, יש במעשיו של הנאשם 6 כדי לקעקע אמון הציבור במנהיגיו ואת ביטחונו בטוהר שיקוליהם. בעבירת השוחד יש כדי לזהם את השירות הציבורי, נותן השוחד הינו איש מושחת ומשחית ומקבל השוחד הינו איש הפועל בבוגדנות, איש מעל, בוגד באמון שניתן בו, אמון שבלעדיו לא יקום ויהיה שירות ציבורי מתוקן.

2. כמו הנאשמים שם, כך הנאשם 6 בורך בסגולות רבות, לא מדובר בפושע רגיל השקוע אך ורק בעולם הסיאוב והפשע. נהפוך הוא, נאשם 6 ביקש לאורך כל חייו לתרום ולעשות לטובת הקהילה אליה השתייך ולטובת הציבור כולו.
שלא לתפארת המליצה, ניתן לומר כי נאשם 6 הקדיש את חייו לעשיית מעשי צדקה וחסד. מדובר בנאשם שלא ביקש ליהנות דווקא ממטעמי החיים, ובודאי לא להתפנק ולהנעים זמנו בחיים נוחים וראוותניים.
עם זאת, גם משלא נטל כספי שוחד לכיסו, כספי השוחד שימשו להעצמתו והגדלת כוחו והשפעתו.
נאשם 6 זכה לתפקידים ציבוריים נכבדים ורמים בשל פועלו בארגון "יד שרה". הצלחת מוסד חשוב ומרכזי זה הינה הצלחתו. נאשם 6 זכה לקרבת גאון הדור, הרב אלישיב, קרבה שהינה בעלת ערך ללא מידה ושיעור.
לאמור, כספי השוחד לא נחתו באמתחתו, אבל היו יקרים עבורו ומסולאים בפז.

3. בגזר-הדין מיום 13.05.14 עמדתי על משמעות עברם המפואר ורום תפקידיהם של מקבלי השוחד (ראה סע' 8 ו-9 לגזר-הדין). דברים אלה יפים גם בעניינו של נאשם 6. דינם של בכירים ורמי מעלה ראוי להיות חמור וקשה מדינם של חלכאים, פשוטי עם ואזרחים רגילים מן השורה.
ציינתי כי תרומתם והצלחותיהם של הנאשמים בתיק זה שימשו מצע נוח לביצוע עבירות השחיתות בהן הורשעו, כך הדבר בעניינו של נאשם 6. נאשם 6 פעל כמו הנאשמים האחרים בביצת דומן ושחיתות וראוי על-כן לענישה שתבטא בקול רם וצלול גינוי ושאט נפש, ענישה שיהא בה לשרש את אותו נגע ממאיר שפשה במקומותינו.

באלה הדברים, אדון בעניינו על-פי תיקון מס' 113 לחוק העונשין.

4. נאשם 6 הורשע, כאמור, ב-3 עבירות לפי סעיף 290 לחוק, באירוע הבא:
1. קיבל מנאשם 1 סך 1.25 מיליון ₪. 2. קיבל מעד המדינה סך 88 אלף ₪ עבור אירוע בית השגריר. 3. קיבל מעד המדינה סך 255 אלף ₪ עבור רכישת כיסאות גלגלים.

שלוש העברות כספים לנאשם 6 באמצעות ארגון "יד שרה" על-סך 1,593,000 ₪.

5. נאשם 6 הורשע, כאמור, בעבירה לפי סעיף 290 לחוק, באירוע על-פיו קיבל בנו, יצחק לופוליאנסקי, מעד המדינה, סך 40 אלף ₪ עבור הישיבה אותה ניהל.

6. נאשם 6 הורשע ב-3 עבירות לפי סעיף 290 לחוק, באירוע הבא:

1. קיבל מעד המדינה סך 785 אלף ₪ לבניית בית-הכנסת. 2. קיבל מעד המדינה סך 77,057 ₪ עבור ארון קודש לבית-הכנסת. 3. קיבל מעד המדינה סך 84,300 ₪ עבור ריהוט בית-הכנסת.

שלוש העברות כספים לנאשם 6 בדרך בניית בית-הכנסת וציודו על-סך 946,357 ₪.

7. הנה נא, נאשם 6 הורשע בהכרעת-הדין בשבע עבירות לפי סעיף 290 לחוק, שנתכנסו לשלושה אירועים שונים, כמפורט לעיל, הנוגעים לקבלת שוחד בסך כולל של 2,579,357 ₪ (ערך נוכחי כ-3.3 מיליון ₪).

מתחם הענישה לאירועי השוחד שצוינו לעיל:

8. כאמור, הערך החברתי פורט בעניינם של הנאשמים האחרים (ראה גזר-הדין מיום 13.05.14).

9. מדובר בסכומי שוחד הנאמדים במיליוני שקלים.

10. מדיניות הענישה הנהוגה פורטה בעניינם של הנאשמים האחרים (ראה גזר-הדין מיום 13.05.14).

נסיבות הקשורות בביצוע העבירה:

11. נאשם 6 כיהן בתפקיד סגן ראש העיר ירושלים ויו"ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה. בתוקף תפקידו נדרש לאשר ההליכים הנוגעים לפרויקט הולילנד שהונחו על שולחן ועדת המשנה. בהמשך כיהן נאשם 6 כראש עיריית ירושלים ויו"ר הועדה המקומית לתכנון ובנייה. נאשם 6 מילא, כאמור, תפקידים רמים ונכבדים בצמתים מרכזיים של אישור וקידום פרויקט הולילנד בעיריית ירושלים. במהלך המשפט לא נתגלעה מחלוקת בין הצדדים כי נושאים מהותיים ומשמעותיים בפרויקט עברו תחת ידו בעת ששימש בתפקידיו הציבוריים בעיריית ירושלים (פסקה 155 להכרעת-הדין).

12. נאשם 6 לא נטל כספי השוחד לכיסו.
עם זאת, כקבוע בהכרעת-הדין, נאשם 6 שיווה לנגד עיניו, כל העת, המטרות הנעלות של עמותת "יד שרה", ולמען מטרות נעלות אלו בחר לחצות הגדרות ולשקוע בפלילים. הנאשם 6 היה מודע להעברת מאות רבות של אלפי שקלים על-ידי יזמי פרויקט הולינלד, שנזקקו לסיועו, טיפולו והחלטותיו בקידום הפרויקט, לעמותת "יד שרה", עמותה שהיא בסיס קיומו ומקור כוחו והשפעתו. הנאשם 6 לא מצא להבדיל בינו לבין עמותת "יד שרה". העצמת העמותה ופעילותה הייתה עבורו משאת חיים, העמותה, לדידו, הינה בבחינת נשמת אפו. בשל פעילותו בעמותת "יד שרה", נבחר הנאשם 6 לייצג קהילה נכבדה בעירייה, ובהמשך למלא תפקידים רבים ורמים בעירייה. בשל עשייתו לטובת עמותת "יד שרה", פגש הנאשם את גדול הדור, גאון הדור, כב' הרב אלישיב, לפחות פעם פעמיים בשבוע – פגישות שלולא עשייתו בעמותה ספק רב אם היו אפשריות. מעמדו אצל הרב אלישיב הקנה לו מעמד ועוצמה רבה בסביבתו. ערך פגישותיו האישיות וקרבתו לכב' הרב אלישיב היו בלתי נתפסים ומעל לכל שווי כספי שהוא.
נאשם 6 היה מודע לעובדה כי הכספים הוזרמו על-ידי יזמי פרויקט הולילנד אך ורק בגין תפקידיו הציבוריים בעיריית ירושלים. הנאשם 6 קרא נכוחה התמונה העובדתית הנ"ל ועודד היזמים להמשיך ולהזרים כספים לארגון "יד שרה" (ראה פסקה 190 להכרעת-הדין).

13. הנאשם 6 הורשע, כאמור, בשלושה אירועים שונים. האירועים השני והשלישי לעיל, אינם נוגעים למטרות הנעלות של ארגון "יד שרה".
עם כל הכבוד, הקמת בית-הכנסת ורכישת ציוד משובח ומפואר לבית-הכנסת, אין לו דבר עם מאות הנזקקים לארגון "יד שרה". הדברים דומים בעניין התרומה לישיבת בנו של נאשם 6.

14. לציין, נאשם 6 לא הורשע בכל הכספים שנתקבלו על-ידו באמצעות ארגון "יד שרה" עד שנת 1999. מדובר אך ברקע הדברים המלמד על הקשר המושחת בין המעורבים, קשר אליו התחבר נאשם 6 לאחר יציאת פרויקט הולילנד לדרכו.

15. הנאשם 6 ביצע את העבירות לטובת ארגון "יד שרה", ארגון שמטרותיו נעלות, ולא מעט קדושות. עם זאת כמצוין בהכרעת-הדין, התרמתו את יזמי פרויקט הולילנד לטובת ארגון "יד שרה" העצימה כוחו והשפעתו. נאשם 6 כמזוהה עם ארגון יקר וחשוב זה אינו דומה לנאשם 6 ללא חיבורו לארגון "יד שרה".

16. נאשם 6, כמי שקשור בכל נימי ליבו ונפשו לארגון "יד שרה", ארגון שהינו בבחינת נשמת אפו, ניצל את מעמדו וכלל תפקידיו הציבוריים לקבלת מאות אלפי שקלים שהועברו לו באמצעות "יד שרה".

17. לא הוכח בבית-המשפט הנזק שנגרם לציבור וסך מידת סטייתו של נאשם 6 מן השורה, במהלך ביצוע תפקידיו הציבוריים, בגין כספי השוחד שהוזרמו לו באמצעות ארגון "יד שרה".

18. אמור מעתה, מתחם הענישה הראוי לאירוע השוחד הראשון בו נטל נאשם 6 שוחד בסכום של 1,593,000 ₪, שהועברו לארגון "יד שרה", נע בין 5 ל-7 שנים. מתחם הענישה הראוי לאירוע השני בו נטל נאשם 6 שוחד בסכום של 40 אלף ₪, נע בין שנה ל-3 שנים. מתחם הענישה הראוי לאירוע השלישי בו נטל נאשם 6 שוחד בסכום של 946,357 ₪, נע בין 4 ל-7 שנים.
הקנס הכספי הראוי בגין 7 עבירות הינו על-סך מיליון ₪.

נסיבות שאינן קשורות בביצוע העבירה ויש להתחשב בהן:

19. הנאשם 6 נולד בשנת 1951 בחיפה. הנאשם נשוי, אב ל-12 ילדים וסב לכ-50 נכדים. הנאשם 6 הינו בעל השכלה תורנית והסמכה לרבנות ע"י אבות בתי הדין של חיפה, תל-אביב וירושלים. החל משנת 1976 מתגורר עם משפחתו בירושלים. בתחילה עסק בהוראה, ובשנת 1988 השתלב בפוליטיקה המקומית כחבר מועצת העיר וסגן ראש העיר מטעם סיעת דגל התורה. בשנת 1993 נבחר בשנית למועצת העיר מטעם סיעת יהדות התורה, והחל לכהן כסגן ומ"מ ראש העיר והממונה על תיק התכנון והבנייה בעירייה. הנאשם החזיק בתפקידים אלה עד לשנת 2003, עת נבחר לראשות העירייה והחליף בתפקיד זה את נאשם 8.
20. הנאשם 6 ייסד בשנת 1976 את עמותת "יד שרה", מוסד ללא כוונת רווח המעניק מגוון שירותים לאנשים חולים ובעלי מוגבלויות, לרבות השאלת ציוד רפואי. עם השנים, העמותה צמחה מגמ"ח צנוע שפעל מביתו של נאשם 6 לארגון התנדבותי הגדול בישראל, המעסיק יותר מ-6000 מתנדבים ביותר מ-100 סניפים הפרושים בכל רחבי הארץ. מדי שנה, מאות אלפים מאזרחי ישראל נעזרים בשירותיה הטובים של "יד שרה". הארגון אף זכה להכרה בינלאומית לא מבוטלת - בשנת 2004 קיבל מעמד של משקיף באו"ם, ובשנת 2005 קיבל מעמד של ארגון מייעץ למועצה הכלכלית-חברתית של האו"ם.

21. נאשם 6 זכה בפרס ישראל בשל ארגון "יד שרה" – עמותת חסד וצדקה. תרומתו לארגון "יד שרה" הינה אדירה.

22. פרקליטו המלומד של נאשם 6, עו"ד עמוס ון-אמדן, תיאר בבית-המשפט את צדיקותו של הנאשם.
לאחר סיום כהונתו כראש העיר ירושלים, שב הנאשם להתנדב בארגון "יד שרה". נאשם 6 לא ביקש לעצמו כבוד ולא נתמנה לחבר בדירקטוריון כלשהו. נאשם 6 לא ביקש תואר ציבורי, תפקיד ומשרה. כל שביקש ומבקש נאשם 6 הוא להמשיך ולפעול לטובת הציבור במסגרת ארגון "יד שרה".

23. חלוף הזמן, ראה החלק הדן בעניינו של נאשם 1 (ראה גזר-הדין מיום 13.05.14).

24. חוות-דעת רפואית (ד/16).

25. מוצגים ד/17 עד ד/34, המדברים בעד עצמם.

26. לטובתו של נאשם 6 העידו עדי האופי הבאים:

מר זאב בילסקי, ראש עיריית רעננה. מר זאב בילסקי סיפר על היכרותו את נאשם 6. בביקורו ברעננה התלווה נאשם 6 אל העד בביקורו בבית איזי שפירא. במהלך הביקור הודע כי ראש עיריית ירושלים התפטר מתפקידו ונאשם 6 עומד להתמנות לראש העיר ירושלים. העד הפציר בנאשם 6 להפסיק הביקור, אבל זה לא נענה לבקשה והמשיך בביקור כשהוא מלטף את הילדים במקום ומרעיף עליהם מחומו. ראש עיריית רעננה סיפר על סיועו של נאשם 6 לעיר רעננה באמצעות ארגון "יד שרה".

ד"ר גב' שלומית חובב בך הינה רופאת-שיניים, שבעקבות טיפולה בנכדו של נאשם 6 נפטר הנכד. ד"ר שלומית חובב בך סיפרה על התנהגותו המעוררת השתאות של הנאשם. הנאשם לא רק שלא ביקש לבוא חשבון עם העדה, אלא השפיע מטובו וביטא מחילתו העמוקה למחדלה. נאשם 6 העניק לה כוחות שנדלו ממנה בשל הטרגדיה והאסון שהתרחש. העדה סיפרה כי הנאשם ורעייתו הצילו את חייה, ואם היום היא אם המגדלת חמישה ילדים, תורמת לחברה, זו בראש ובראשונה בזכותו של הנאשם ואשתו, משפחה נפלאה שהעניקה לה חיים.

פרופ' יהונתן מן הינו בנו של מי שהיה מנכ"ל בית-חולים הדסה לאורך שנים ארוכות. העד סיפר על מערכת קשריו ארוכת הימים עם הנאשם 6 בארגון "יד שרה". פרופ' יהונתן מן תרם ופעל בארגון "יד שרה" בתיאום ובשיתוף מלא עם נאשם 6. פרופ' יהונתן מן סיפר על פעילותו של נאשם 6 בעיריית ירושלים לטובת הציבור בנושא בריאות הציבור, ולא רק. נאשם 6 הינו איש חם ונעים הליכות, מקסים, התורם לכל מי שנזקק ומחבק כל בן-אדם הזקוק לתמיכה, עידוד וחיבוק.

הרב חנניה צ'ולק סיפר על הקשרים בין ארגון "עזר מציון" לארגון "יד שרה". נאשם 6 הינו איש יקר, איש רב חסד. נאשם 6 סייע ומסייע לכל מבקש מצרך ודורש.

עונשו של נאשם 6:

27. מצבו הרפואי של נאשם 6 הינו בכי רע.

נאשם 6 חולה במחלות קשות. מצבו הרפואי הוביל אותי לדחות הדיון בעניינו למספר שבועות על-מנת לאפשר למדינה לבחון האם נכון להעניש את נאשם 6 על-פי מידתו. ציינתי בבית-המשפט את החמלה החייבת נוכח המורכבות והמיוחדות של עניינו.

חוות-הדעת הרפואיות (ראה חוות-דעת מנומקת ומפורטת של פרופ' דינה בן-יהודה, מנהלת האגף ההמטולוגי בבית-חולים האוניברסיטאי הדסה) נבחנו בזהירות רבה לאורך מספר שבועות, בסיומה של בדיקה הגיע ממלא מקום מנהל רפואי מר"ש בשירות בתי-הסוהר לכלל מסקנה כי נאשם 6 יכול לשהות בכלא בתנאים סניטאריים מתאימים, שם יזכה לטיפול מתאים על-פי מצבו הרפואי.

קצין רפואה ראשי של שירות בתי-הסוהר, ד"ר ליאב גולדשטיין, קבע בחוות-דעת מיום 09.06.14, כי שב"ס ערוך לטפל בחולים המצויים במצב רפואי דומה לזה של נאשם 6 בכלל, ובנאשם 6 בפרט.

ביום 16.06.2014 הוגשה בקשה נוספת, במסגרתה עתר הנאשם לאפשר לו להגיש תגובתה של פרופ' בן יהודה לעמדת רופאי השב"ס, לפיה אסור לנאשם בתכלית האיסור לשהות במתקן רפואי של שב"ס בכלל, ובקרבת חולים אחרים הסובלים מזיהומים בפרט. פרקליטיו המלומדים הפנו לפרוטוקול ישיבת ועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת מיום 14.11.2011. באותה ישיבה ציינה ד"ר דיני אורקין, קצינת הרפואה הראשית של שב"ס דאז, כי שהייה במתקן רפואי של השב"ס עלולה דווקא להגביר את הסיכון הנשקף לחייו של אסיר חולה, שכן מתקן זה מועד ביותר לזיהומים למיניהם.

המדינה סבורה אחרת.
ד"ר דיני אורקין, עם כל הכבוד, כך המדינה, לא נחשפה למצבו הרפואי של נאשם 6 ולא עיינה בחוות הדעת הרפואיות בעניינו. לא ניתן להישען על דברי מי שהייתה קצינת רפואה שב"ס בישיבת ועדת חוקה ומשפט של הכנסת מיום 14.11.11, ישיבה שאינה נוגעת לנאשם 6. עמדתם החד-משמעית של רופאי שב"ס, שנדרשו לחוות-דעת של פרופ' בן יהודה, הינה כי נאשם 6 כשיר לרצות מאסר בין כתלי הכלא ובכוחו של שב"ס להעניק לנאשם 6 את הטיפול הרפואי לו הוא זקוק, ובמידת הצורך לאשפזו בבית-חולים.

28. המדינה סבורה כי בכוחה לאפשר שהייתו של נאשם 6, בדומה לנאשמים אחרים במצבו, בין כתלי הכלא, בתנאי שהייה שיוסדרו עבורו ויתאימו למצבו הרפואי, תחת פיקוח רפואי, מבלי לסכן את חייו.
במצב דברים זה, נוכח העמדה ההחלטית של המדינה, המבוססת על חוות-דעת רופאי שירות בתי-הסוהר, לא ניתן לקבוע כי יש במצבו הרפואי הקשה של נאשם 6 להוביל לסגירת דלתות בית-הסוהר בפני
ו. הדברים מוטעמים עוד לאור פס"ד של בית-המשפט העליון בע"פ 433/13 מ"י נ' פלוני, שניתן ביום 02.06.14.

29. באלה הדברים אין מנוס אלא לפסוק העונש הראוי לנאשם 6 על-פי מתחמי הענישה לאירועים השונים, שצוינו לעיל.
נתתי מלוא המשקל למצבו הרפואי הקשה ביותר של נאשם 6, לנסיבות ביצוע העבירות על-ידו וכלל טיעוניהם הנכבדים של פרקליטיו, ומצאתי כי ראוי לחפוף העונשים באירועים השונים, שנקבעו על-ידִי לעיל.

להדגיש, על המדינה לשוות לנגד עיניה כל העת סע' 7 לחוק שחרור על-תנאי ממאסר, תשס"א 2001. על-פי סע' 7 הנ"ל, הועדה רשאית בכל עת לשחרר על תנאי אסיר ממאסרו לאחר ששקלה חוות-דעת של רופא בהתקיים התנאים המפורטים שם, תנאים שרלוונטיים במצבו הרפואי של נאשם 6.

28. סוף דבר:

בגין כל האירועים בהם הורשע נאשם 6, לאחר בחינה ושקלול כלל הנתונים שצוינו בעניינו, הנני לגזור עונשו של נאשם 6 כדלהלן:

א. 6 שנות מאסר לריצוי בפועל.
הנאשם יחל עונש המאסר ביום 01.09.14, בו יתייצב במזכירות פלילית בימ"ש מחוזי ת"א עד 12:00.
ב. שנה מאסר על-תנאי, שלא יעבור במשך 3 שנים, עבירה מהעבירות בהן הורשע.
ג. מוטל על הנאשם קנס כספי בסך 500 אלף ₪ או 8 חודשי מאסר תמורתו. הקנס ישולם ב-10 תשלומים חודשיים ורצופים, החל מיום 01.09.14.

נוכח העברת כספי השוחד למוסדות "יד שרה" ולישיבת "תפילת רבים נחלת יאיר", הנני נמנע מלהורות על חילוט הכספים.

זכות ערעור לבית-המשפט העליון תוך 45 יום.

ניתן היום, כא' סיוון תשע"ד, 19 יוני 2014, בהעדר הצדדים.
___________________
דוד רוזן
, שופט
בית המשפט המחוזי בתל אביב - יפו
ת"פ 10291-01-12מדינת ישראל
נ' צרני ואח'
תאריך: 19.06.14

עמוד1מתוך10








פ בית משפט מחוזי 10291-01/12 מדינת ישראל נ' הלל אליאס ארנסטו צ'רני, אביגדור קלנר, אמנון ספרן ואח' (פורסם ב-ֽ 19/06/2014)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים