Google

אלדד פנחס גדסי, סיעת שס"ד במועצת העיר רחובות - מדינת ישראל - המשרד לשירותי דת, מר רחמים מלול ראש עיריית רחובות- עיריית רחובות, רב העיר רחובות הרב שמחה הכהן קוק שליט"א ואח'

פסקי דין על אלדד פנחס גדסי | פסקי דין על סיעת שס"ד במועצת העיר רחובות | פסקי דין על מדינת ישראל - המשרד לשירותי דת | פסקי דין על מר רחמים מלול ראש עיריית רחובות- עיריית רחובות | פסקי דין על רב העיר רחובות הרב שמחה הכהן קוק שליט"א ואח' |

11412-08/14 עתמ     19/08/2014




עתמ 11412-08/14 אלדד פנחס גדסי, סיעת שס"ד במועצת העיר רחובות נ' מדינת ישראל - המשרד לשירותי דת, מר רחמים מלול ראש עיריית רחובות- עיריית רחובות, רב העיר רחובות הרב שמחה הכהן קוק שליט"א ואח'








בית המשפט המחוזי בירושלים בשבתו כבית-משפט לעניינים מנהליים
לפני כבוד השופט רם וינוגרד


19 אוגוסט 2014
עת"מ 11412-08-14 גדסי ואח'
נ' מדינת ישראל, המשרד לשירותי דת
ואח'





העותרים
1
.
אלדד פנחס גדסי

2
.
סיעת שס"ד במועצת העיר רחובות


ע"י ב"כ
עו"ד ישראל באך

נגד

המשיבים
1.מדינת ישראל, המשרד לשירותי דת
2.מר רחמים מלול ראש עיריית רחובות- עיריית רחובות
3.רב העיר רחובות הרב שמחה הכהן קוק שליט"א
4.המועצה הדתית רחובות





החלטה


1.
לאחר עיון בבקשה לסעד הזמני ולתגובות הגעתי לכלל מסקנה לפיה יש להיעתר לבקשה לפיה לא יתקיים בשלב זה דיון במועצת העיר רחובות בעניין הרכב המועצה הדתית, ולו תקופה קצובה.

2.
מהבקשה והתגובות עולה כי ההרכב הנוכחי של המועצה הדתית אמור להתפזר ביום 22.10.14, ואם לא ייבחר עד לאותו מועד הרכב חדש ימונה ממונה מטעם המשיבה 1. עוד עולה מהן כי בשלב זה טרם נקבע מועד לישיבה במועצת העיר במסגרתה תידון המועמדות לכהונה במועצה הדתית. מכאן שלא ייגרם נזק של ממש למי מהצדדים אם ינתן צו לתקופה קצובה, עד לזמן קצר לאחר הפגרה, שאז יחליט המותב שידון בעתירה לגופה אם יש מקום לשמיעה מוקדמת של ההליך (כך שזה יוכרע עוד קודם ליום 22.10.14), אם לאו, ואם יש מקום להמשך הסעד הזמני.

3.
לא למותר לציין כי סיכויי העתירה אינם נראים זניחים לנוכח הקביעות שניתנו במסגרת ההליכים הקודמים שהתנהלו בעניינו של המבקש, והטענות העובדתיות שמעלה המשיב 3 בנוגע להעדר ניגוד האינטרסים. נראה גם כי זימון דיון בעניין ההרכב, ומינוי מועמד אחר למועצה הדתית, עלולים לגרום לעותר נזק. מכל מקום, אין צורך להידרש לעניין זה לגופו לנוכח הסעד הארעי והקצוב בזמן הניתן לעת הזאת.

4.
לפיכך אני נעתר לבקשה באופן חלקי, בשלב זה, וקובע כי לא יתקיים דיון במועצת העיר רחובות בעניין הרכב המועצה הדתית לפני התאריך 15.9.14.

5.
המזכירות תעביר את התיק להקצאה כבר בשלב זה, כך שהמותב שידון בעתירה יחליט אם יש מקום לשומעה בהקדם אם לאו, ואם יש מקום להאריך את תחולת הסעד הזמני לתקופה נוספת אם לאו.


המזכירות תשלח העתק מההחלטה לצדדים.

ניתנה היום,
כ"ג אב תשע"ד, 19 אוגוסט 2014, בהעדר הצדדים.










עתמ בית משפט לעניינים מנהליים 11412-08/14 אלדד פנחס גדסי, סיעת שס"ד במועצת העיר רחובות נ' מדינת ישראל - המשרד לשירותי דת, מר רחמים מלול ראש עיריית רחובות- עיריית רחובות, רב העיר רחובות הרב שמחה הכהן קוק שליט"א ואח' (פורסם ב-ֽ 19/08/2014)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים