Google

מדינת ישראל, חלמיש חברה ממשלתית - עירונית לדיור לשיקום ולהתחדשות שכונות בת"א, רשות הפיתוח - דוד יגאל כהן, בנימין כהן

פסקי דין על מדינת ישראל | פסקי דין על חלמיש חברה ממשלתית - עירונית לדיור לשיקום ולהתחדשות שכונות בת"א | פסקי דין על רשות הפיתוח | פסקי דין על דוד יגאל כהן | פסקי דין על בנימין כהן |

46663-05/11 א     14/12/2014




א 46663-05/11 מדינת ישראל, חלמיש חברה ממשלתית - עירונית לדיור לשיקום ולהתחדשות שכונות בת"א, רשות הפיתוח נ' דוד יגאל כהן, בנימין כהן








בית משפט השלום בתל אביב - יפו



ת"א 46663-05-11 מדינת ישראל
ואח' נ' כהן ואח'





מספר בקשה:
20

בפני

כב' השופטת
שרון גלר


התובעות

1. מדינת ישראל

2. חלמיש חברה ממשלתית -עירונית לדיור לשיקום ולהתחדשות שכונות בת"א

3. רשות הפיתוח


נגד

הנתבעים
1. דוד יגאל כהן
2. בנימין כהן



החלטה

הליך זה נפתח על ידי התובעות ביום 25.5.11.

ביום 15.2.12 התקיים קדם משפט שני בסופו ניתן צו להגשת תצהירי עדות ראשית מטעם בעלי הדין והתיק נקבע לדיון קדם משפט מסכם על יסוד התצהירים.

תצהירי עדות ראשית הוגשו מטעם בעלי הדין, או אז, ביום 10.1.13 הגיש ב"כ הנתבעים, הודעה בהסכמה לפיה התבקש בית המשפט להורות על עיכוב ההליך דנן, נוכח העובדה, כי וועדת המשנה של מנהל מקרקעי ישראל החליטה להורות על הקפאת ההליכים ביחס לפינוי המחזיקים במתחם חלמיש, הכולל את המקרקעין נשוא ההליך דנן. זאת, לשם גיבוש קריטריונים סופיים ובחינת הסוגיה, אשר ייתר את הדיון בהליך דנן.

משכך החל מיום 14.1.13 עוכב ההליך לבקשת הצדדים, כאשר ממועד זה ולבקשת הצדדים, מעוכב ההליך בהחלטות בית המשפט השונות הניתנות בעניין זה מעת לעת.

כעת הונחה לפני בקשה נוספת מטעם ב"כ התובעות להורות על המשך עיכוב ההליך לפרק זמן נוסף של 4 חודשים, מהטעם, כי הוועדה צפויה לפרסם מסקנותיה בקרוב.

לאחר שעיינתי בהליך אני סבורה, כי יש להתיר את העיכוב הנוסף המבוקש. ואולם מובהר כבר עתה, כי מאחר ומדובר בהליך אשר נפתח כאמור בשנת 2011, הרי שמדובר בארכה אחרונה הניתנת בעניין זה.
היה ובפרק הזמן הנוסף אשר ניתן, לא יפורסמו מסקנות הוועדה כאמור, התובעות תאלצנה לבחור האם הן מבקשות להמשיך ונהל את ההליך או למוחקו ולחדשו בהמשך, לאחר פרסום מסקנות הוועדה, ככל והמחלוקת בין הצדדים לא תגיע לסיומה נוכח פרסום מסקנות הוועדה.

משכך ההליך נקבע לתזכורת פנימית ליום 30.4.15, ועד למועד זה תגיש ב"כ התובעות הודעת עדכון במסגרתה תציין האם מבקשת להמשיך ולנהל את ההליך או למוחקו.

ניתנה היום, כ"ב כסלו תשע"ה, 14 דצמבר 2014, בהעדר הצדדים.













א בית משפט שלום 46663-05/11 מדינת ישראל, חלמיש חברה ממשלתית - עירונית לדיור לשיקום ולהתחדשות שכונות בת"א, רשות הפיתוח נ' דוד יגאל כהן, בנימין כהן (פורסם ב-ֽ 14/12/2014)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים