Google

עו"ד דניאלה אברמוביץ - יצחק מזרחי, יעקב מזרחי, אביב נקש ואח'

פסקי דין על עו"ד דניאלה אברמוביץ | פסקי דין על יצחק מזרחי | פסקי דין על יעקב מזרחי | פסקי דין על אביב נקש ואח' |

37122-08/11 א     11/02/2015




א 37122-08/11 עו"ד דניאלה אברמוביץ נ' יצחק מזרחי, יעקב מזרחי, אביב נקש ואח'








המחלקה הכלכלית בבית המשפט המחוזי בתל אביב - יפו



ת"א 37122-08-11 אלמוג ואח'
נ' חברת שבע בכל בע"מ ואח'




תיק חיצוני:




בפני

כב' השופטת
רות רונן


המבקשת
:

עו"ד דניאלה אברמוביץ


נגד


המשיבים:

1. יצחק מזרחי
2. יעקב מזרחי
3. נמחקה
4. אביב נקש
5. מי חיים אחזקות בע"מ
7. דורון חלא
8. לירון אלמוג



החלטה



בקשה למתן הוראות מטעם המבקשת. כעולה מישיבת יום 11.2.15, רוב העניינים שהיו שנויים במחלוקת באו על פתרונם, כפי שיפורט להלן.

מספר עניינים עלו במסגרת הבקשה –
1. החתימה על הדוחות הכספיים לשנת 2012 – אין חולק כי בסופו של דבר הדוחות נחתמו. מר יצחק מזרחי
טען כי הוא חתם על הדוחות תוך המועד שנקבע לכך בהחלטת בית המשפט מיום 6.1.15, וכי הוא יציג אישור מרואה החשבון שלו המעיד על כך. אישור כאמור יוצג תוך 7 ימים מהיום, ולאחר מכן תיבחן השאלה האם קיים איחור בחתימה -
ואם כן, מה משמעותו.

2. המחאת הזכויות בתביעה בענין בנק דיסקונט וכונס הנכסים עו"ד אמסטר – כעולה מהדברים שנאמרו בישיבת יום 11.2.15, מסמך השיפוי נחתם ביום 10.2.15 על ידי מר מזרחי. בא כוחם של המשיבים 5-6 טען כי הנוסח שנחתם בסופו של דבר הוא הנוסח הראשוני עליו התבקש מר מזרחי לחתום. הוא הוסיף כי מר מזרחי סירב מלכתחילה לחתום על הנוסח הזה משום שבקש להוסיף לו תנאים חדשים המסייגים את השיפוי. העיכוב בחתימה על מסמך השיפוי יבוא לידי ביטוי בפסיקת הוצאות, בשולי החלטה זו.

3. המחאת זכויות בקשר עם תביעת שבע לכל נגד עיריית באשר שבע והוראות בקשר עם ניהול הליך – כעולה מדברי ב"כ הצדדים, הצעתו של מר מזרחי להמחאת זכויות בתביעה זו לא התקבלה על ידי יתר הצדדים, ולכן הזכויות לא הומחו והן נותרו זכויות החברה.

משכך, החברה מיוצגת בהליך על ידי עו"ד אברמוביץ, ועו"ד אברמוביץ היא האמונה על קבלת כל ההחלטות ביחס לניהול התביעה – החלטות ביחס לאסטרטגיית הניהול, ביחס לשאלה האם יש צורך לתקן את כתב התביעה וכיו"ב. מובן כי הצדדים רשאים ליידע אותה בדבר עמדתם בנושאים כאלה או אחרים – אם כי כאמור ההחלטה הסופית תהיה החלטתה.

מר מזרחי ישתף פעולה עם עו"ד אברמוביץ ככל שהדבר נדרש לצורך קידום ענייניה של החברה בתביעה.

באשר לתצהירו של מר מזרחי שצריך להיות מוגש במסגרת התביעה, הרי לאור ה דברים שנאמרו בהקשר זה בישיבת 11.2.15 (מהם עולה כי מר מזרחי העביר את הערותיו ביחס לתצהיר לעו"ד אברמוביץ וכי היא יישמה אותם בתצהיר), ולאור לוחות הזמנים בבית המשפט בבאר שבע, ייחתם התצהיר על ידי מר מזרחי (בנוסח המקובל עליו) לכל המאוחר עד מחר בשעה 11:00. עותק חתום יועבר לידיה של עו"ד אברמוביץ עד מחר, 12.2.15 בשעה 11:00.

עו"ד אברמוביץ רשאית אם תמצא לנכון לעשות כן, לנהל משא ומתן בשם החברה ביחס להסכמה בתביעה זו עם הצד שכנגד.

4. הסדר הפשרה ביחס לחוב הארנונה עם עיריית באר שבע – עו"ד אברמוביץ רשאית להגיע להסכמה בהקשר זה עם העירייה ביחס לסכום שהוצע (110,000 ₪).

5. חברת מנורה – החברה תשלם את החוב לחברת מנורה . אינני מורה במסגרת ההליך דנן על חיוב חברת אדמש שאינה צד להליך הנוכחי, לתשלום כלשהו לחברת מנורה.

6. ת.א. 40109-05-13 קיי ג'י אז אינווסטמנט בע"מ – אני מסמיכה את עו"ד אברמוביץ להשלים את הטיפול בנושא ולהגיע להסכמות במסגרת התביעה הנ"ל. זאת – בהתאם לעקרונות שצוינו על ידיה במסגרת הבקשה הנוכחית ובהתאם לשיקול דעתה. אני מותירה את שיקול הדעת ביחס לנושא העיקול להחלטתה של עו"ד אברמוביץ, שתפעל בהקשר זה כפי שתמצא לנכון.

7. שכרו של רו"ח דלרהים – השכר נושא הבקשה ישולם לרו"ח דלרהים על ידי החברה.

8. שכרה של עו"ד אברמוביץ – בשלב זה ייוותר שכרה של עו"ד אברמוביץ כפי שהוא נקבע מלכתחילה- ויעמוד על 8,000 ₪ לחודש. ככל שיהיה בכך צורך, תיבחן האפשרות להגדיל את השכר בהמשך, אם כי נראה - לאור ההחלטה בבקשה הנוכחית – כי היקף העבודה של עו"ד אברמוביץ עתיד להצטמצם.

באשר להוצאות – המשיבים 5-7 טענו כי יש לחייב את המשיבים 1-4 בהוצאות, לאור סירובם לשתף פעולה עם המבקשת, ולאור האיחור הנטען שלהם בחתימה על הדוחות הכספיים, איחור שהסב נזק למר חלא. באשר לאיחור בחתימה על הדוחות הכספיים – החלטה בהקשר זה תינתן כאמור לאחר שיוגש האישור מטעם רוה"ח ממנו יתברר מתי נחתמו הדוחות.

בשלב זה ולאור העיכוב בחתימה על המחאת החוב בקשר לתביעה נגד בנק דיסקונט- אני מחייבת את המשיבים 1-4 בהוצאות החברה בסכום של 2,000 ₪.

ניתנה היום, כ"ב שבט תשע"ה, 11 פברואר 2015, בהעדר הצדדים.













א בית משפט מחוזי 37122-08/11 עו"ד דניאלה אברמוביץ נ' יצחק מזרחי, יעקב מזרחי, אביב נקש ואח' (פורסם ב-ֽ 11/02/2015)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים