Google

מתתיהו מגן - אסף כהן, אירית כהן, יצחק אוחיון ואח'

פסקי דין על מתתיהו מגן | פסקי דין על אסף כהן | פסקי דין על אירית כהן | פסקי דין על יצחק אוחיון ואח' |

41015-04/10 א     16/03/2015




א 41015-04/10 מתתיהו מגן נ' אסף כהן, אירית כהן, יצחק אוחיון ואח'








בית משפט השלום בירושלים



ת"א 41015-04-10 מגן נ' כהן ואח'


תיק חיצוני:


לפני
כב' השופט
דוד גדעוני


התובע

מתתיהו מגן


נגד


הנתבעים

1.אסף כהן

2.אירית כהן

3.יצחק אוחיון

4.בת שבע אוחיון




פסק דין


1.
הצדדים בתיק זה, הסכימו והסמיכו את בית המשפט לפסוק בתובענה דנן על פי שיקול דעתו, לפי סעיף 79א לחוק בתי המשפט [נוסח משולב], התשמ"ד- 1984, ללא נימוקים, על יסוד כלל החומרים שבתיק בית המשפט ולרבות משיקולי פשרה וצדק. בהתאם להסכמת הצדדים התבקש בית המשפט להתייחס הן לשאלת הפיצוי (וככל שייפסק לקבוע את מועדי התשלום), והן לשאלת פרסום תיקון והכחשה כפי שימצא בית המשפט לנכון.


2.
עוד הסכימו הצדדים לקבל על עצמם התחייבות הדדית, לפיה מעתה ואילך לא יתייחס צד כלשהו לזולתו ולא ידבר אודותיו מטוב ועד רע. כן הסכימו כי פסק הדין יביא לסילוק סופי ומוחלט של כל טענות הצדדים זה כלפי זה, בין בעצמם ובין באמצעות צדדים שלישיים. הסכמות אלה מהוות חלק מ

פסק דין
זה.

3.
עיינתי בכלל המסמכים שבתיק בית המשפט. בכלל זה עיינתי בכתבי הטענות על נספחיהם. בחנתי את תצהירי העדויות שהוגשו על נספחיהם. עיינתי בתיק מח"ש שהוגש לבית המשפט בהודעות שנמסרו בגדרו, בכלל זה על ידי מי מהנתבעים וכן לאופן שבו הסתיימו ההליכים שם. בחנתי את כלל העדויות שנשמעו במהלך ישיבות ההוכחות בתיק. האזנתי להקלטות שהוגשו בהליכי הבירור ונתתי דעתי לדברים שנאמרו שם מפי הנתבעים 1 ו-3 כמו גם להקשר ולאופן שבו נאמרו. הבאתי בחשבון את הנזקים שנתבעו ואת ההתפתחויות המשמעותיות שאירעו בעקבות האירועים נושא התביעה. נתתי דעתי למכלול הנסיבות הבלתי פשוטות שהתעוררו בתיק זה. שקלתי את הדברים שהשמיעו הצדדים מתוך שעל לִבּם.

4.
על יסוד התמונה הכוללת שהובאה לפני בית המשפט אני מורה כי על הנתבעים לשלם לתובע, ביחד ולחוד, סך כולל של 60,000 ₪. הסך האמור ישולם בשישה תשלומים חודשיים שווים ורצופים, כך שהתשלום הראשון ייעשה ביום 1.5.15 והתשלומים הבאים ייעשו באחד לכל חודש עוקב.

5.
בנסיבות העניין לא מצאתי להורות על פרסום תיקון או הכחשה. עם זאת, סבורני כי בנסיבות העניין טוב יעשו הנתבעים אם – ככל שהתובע יבקש כך – יפרסמו על גבי לוח המודעות בבית הכנסת ע"ש אדמונד ספרא בפסגת זאב – או בכל מקום אחר שיוסכם על ידי הצדדים – התנצלות בנוסח הבא:

"

התנצלות
לאחר שההליכים בבית המשפט הסתיימו בהסכמה ועל דרך הפשרה, אנו אסף כהן
ויצחק אוחיון מבקשים להתנצל ולהביע צער על כל פגיעה שנגרמה לרב מתתיהו מגן
בשל האירועים עליהם נסבה ההתדיינות בבית המשפט"

6.
בית המשפט מצטרף לתקווה שהביעו הצדדים בדיון כי מעתה ואילך יוכל כל אחד מהם לשים את הפרשה הנדונה מאחוריו ולהמשיך בחייו.

7.
המזכירות תמציא באמצעות הפקס.

ניתן היום,
כ"ה אדר תשע"ה, 16 מרץ 2015, בהעדר הצדדים.










א בית משפט שלום 41015-04/10 מתתיהו מגן נ' אסף כהן, אירית כהן, יצחק אוחיון ואח' (פורסם ב-ֽ 16/03/2015)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים