Google

עיריית בית שמש - שלמה עמר, אסתר עמר

פסקי דין על עיריית בית שמש | פסקי דין על שלמה עמר | פסקי דין על אסתר עמר |

11971-08/13 א     20/08/2015




א 11971-08/13 עיריית בית שמש נ' שלמה עמר, אסתר עמר








1
בתי המשפט

בבית משפט השלום
בירושלים


ת"א 11971-08-13



בפני
: כב' השופט אלכסנדר רון


תאריך: ה' אלול תשע"ה, 20 אוגוסט 2015



מספר בקשה:18

בעניין
:
עיריית בית שמש


התובעת





נ ג ד



1. שלמה עמר
2. אסתר עמר


הנתבעים


החלטה


בהתבסס על הצהרת הצדדים בדבר גמר ההליכים המקדמיים – צו לתצהירים.

עדויות ראשיות של הצדדים ושל כל עדיהם יוגשו בתצהירים.

התביעה תגיש לבית-המשפט בתצהיר את כל עדויותיה כאמור בתוך 30 יום מהיום, וההגנה תגיש את עדויותיה כאמור בתוך 30 יום מיום בו קיבלה את עדויות התביעה. מובהר, כי במקביל להגשת התצהירים האמורים לבית-המשפט, ישלחו הצדדים תצהירים אלה לצד האחר.

לדיון הקרוב יביא כל צד עותק מודפס נוסף של התצהיר שהוגש כאמור, למסירה לידי בית המשפט.
שימת לב לתקנות 68(ב) ו – 215ו בעניין. בעלי הדין ייצרפו לכל תצהיר כאמור את כל נספחיו (לרבות מסמכים שצורפו לכתבי טענות ובהליכי ביניים), וכל נספח יקבל סימון (במספר או באות). שימת לב, שבבית משפט זה לא מקובלת הגשת "תיקי מוצגים". מסמכים יצורפו לתצהירים המתאימים (על פי הכללים המקובלים, לרבות בהיבטי קבילות). אם מספר הנספחים עולה על עשרה, יסומנו הנספחים באמצעות 'דגלונים', לנוחות בית המשפט.

בכל מקרה בו נקלע מי מהצדדים לאי בהירות בכל הקשור למועדים שנקבעו (האם דיון מקדמי או הוכחות; הבדל בין החלטות בית המשפט לבין 'נט המשפט' או המענה הטלפוני וכל כיוצא בזה), נכון וראוי לפנות לבית המשפט מבעוד מועד, והבהרות, ככל הנדרש, תינתנה, ובלבד שלא נערכה הפנייה בסמיכות מידית למועד הדיון.

לא תותרנה עדויות ראשיות שלא באופן המפורט לעיל, אלא באישור מיוחד של בית המשפט, לבקשת צד שהוגשה מנומקת ובכתב לבית המשפט, מבעוד מועד.

לשימת לב הצדדים:

1
.
במועדים שייקבעו להוכחות לא תותרנה טענות מקדמיות בעלות אופי דיוני, לרבות אשר לתוכן התצהירים. הקצאת הזמן בישיבות אלה - להוכחות "נטו".

2
.
צד המבקש לטעון כנגד תצהיריו של הצד האחר, יפרט את טענותיו במסגרת הסיכומים: טענות כגון הצהרה על בסיס עדות שמיעה, אי-רלוונטיות, צירוף לתצהיר של נספחים בלתי קבילים וכיוצא באלה.

3
.
צד שסבור שזכויותיו תיפגענה משמעותית עקב אי נכונות בית-המשפט להקצות מזמן ההוכחות לצרכים דיוניים, רשאי מיוזמתו לבקש ישיבת קדם-משפט במועד שיקדם לישיבת ההוכחות (אם לא נקבעה ממילא ישיבה כאמור). בית-המשפט ישקול להיעתר או שלא להיעתר לבקשה זו על פי שיקול דעתו.

4
.
מוצע בזה לצד שבדעתו להזמין ולהגיש חוות-דעת מומחה מטעמו, למסור על כך הודעה לבית המשפט מבעוד מועד. בית המשפט עשוי לשקול לפטור אותו צד מהגשת חוות הדעת, ותחת זאת למנות מומחה אובייקטיבי אחד מטעמו, דבר שיחסוך מכספי הצדדים ויתרום לייעול הליכי המשפט.

5
.
מובהר שבית-המשפט עצמו אינו כבול לאמור לעיל, ורשאי הוא לשקול בכל עת שינויים אם יראה זאת לנכון.

באי כח הצדדים יהיו ערוכים לסיכומים בעל-פה, בנוכחות הצדדים עצמם, לאחר גמר ההוכחות אם בית-המשפט יורה על כך, בין במועד הנ"ל ובין בכל מועד נדחה אחר.

ניתנה היום, ה' אלול תשע"ה, 20 אוגוסט 2015, בהעדר הצדדים.








א בית משפט שלום 11971-08/13 עיריית בית שמש נ' שלמה עמר, אסתר עמר (פורסם ב-ֽ 20/08/2015)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים