Google

דניאל אלכס א.ש. אחזקות בע"מ - לקסל אסטבלישמנט, גד זאבי

פסקי דין על דניאל אלכס א.ש. אחזקות בע"מ | פסקי דין על לקסל אסטבלישמנט | פסקי דין על גד זאבי |

55504-07/15 א     26/08/2015




א 55504-07/15 דניאל אלכס א.ש. אחזקות בע"מ נ' לקסל אסטבלישמנט, גד זאבי








בית המשפט המחוזי בחיפה



ת"א 55504-07-15 דניאל אלכס א.ש. אחזקות בע"מ
נ' לקסל אסטבלישמנט
ואח'







בפני

כבוד השופט
סארי ג'יוסי

מבקשת
דניאל אלכס א.ש. אחזקות בע"מ


נגד

משיבים
1. לקסל אסטבלישמנט
2. גד זאבי



החלטה


1.
בקשה למתן סעדים זמניים לרבות סעד ארעי במעמד צד אחד, האוסר על המשיבים או מי מטעמם לפעול למחיקת הערת האזהרה הרשומה לטובת המבקשת בפנקסי המקרקעין בגין "הממכר" כהגדרתו בכתב התביעה שהוגש לפני כחודש (זכויות הבעלות בשטח של 12,000 מ"ר מתוך חלקה 127 גוש 17146 ובהם נכלל מגרש 601 כפי שכונה בתוכנית השינוי כאשר כל ה"ממכר" סומן בתשריט - נספח 3 לכתב התביעה, בקו היקפי כחול), וכן האוסר על המשיבים לבצע כל פעולה, עסקה או דיספוזיציה
בזכויות הבעלות בממכר בגינם רשומה הערת אזהרה לטובת המבקשת. עוד נתבקש בית המשפט להורות לרשם המקרקעין לרשום בפנקסי המקרקעין הערה בדבר קיום ההליך בתיק זה וכן לאסור על המשיבים לעשות פעולות לצורך קידום תוכנית מפורטת לגבי הממכר מכוח התוכנית שאושרה בוועדה המחוזית ו/או לקדם הוצאת היתר בניה לגבי הממכר.

אציין כי לא מצאתי במסגרת הבקשה לסעד זמני כל הסבר מדוע הוגשה הבקשה זה עתה בלבד ולא במועד הגשת התביעה. לכאורה אותו סיכון שלמניעתו נועדה הבקשה והסעדים הזמניים על פיה היה קיים גם במועד הגשת התביעה, וככל שחיפשתי בבקשה, לא מצאתי כי חל שינוי כלשהו בפרק הזמן האמור, כאשר המכתב האחרון שנתקבל מהמשיבה מס' 1 הוא מיום 20/7/15.

יחד עם זאת, בשים לב למאזן הנוחות והנזק שעלול להגרם למבקשת, אם לא יינתן הסעד הארעי, שוכנעתי כי מן הראוי ליתן סעד זה עד בירור המחלוקת בנוכחות הצדדים.

אי לכך ולאחר עיון בבקשה ובנספחיה ולאחר ששוכנעתי על בסיס ראיות מהימנות לכאורה על דבר קיומה של עילת התובענה, וכן שוכנעתי כי ההשהיה שבקיום הדיון במעמד הצדדים תסכל את מתן הצו, או תגרום למבקשת נזק חמור, ניתן בזה צו מניעה ארעי האוסר על המשיבים או מי מטעמם לעשות את כל אלה:

א.
לפעול למחיקת הערת האזהרה הרשומה לטובת המבקשת בפנקסי המקרקעין בגין "הממכר", כהגדרתו בכתב התביעה וכהגדרתו להלן, וזאת עד שינתן

פסק דין
חלוט בתביעה נשוא ההליך בכותרת.

ב.
לבצע כל פעולה, עסקה או דיספוזיציה בזכויות נשוא הליך זה (דהיינו, זכויות הבעלות ב"ממכר") בגינן רשומה הערת האזהרה לטובת המבקשת, וזאת עד שינתן

פסק דין
חלוט בתביעה נשוא ההליך שבכותרת.

ג.
לעשות פעולות כלשהן לצורך קידום לגבי הממכר של תוכנית מפורטת מכוח התוכנית שאושרה בוועדה המחוזית ו/או לקדם הוצאת היתר בניה לגבי הממכר. זאת עד שיינתן

פסק דין
חלוט בתביעה נשוא ההליך שבכותרת.

ד.
כמו כן ניתן בזה צו לרישום הערה בפנקס רישום מקרקעין בדבר קיום ההליכים בתיק זה לגבי הממכר.

2.
הצו דלעיל מותנה בהפקדת הבטוחות הבאות לשם פיצוי בגין כל נזק שייגרם למשיבים כתוצאה ממתן הצו, אם תיפסק התובענה או אם יפקע הצו מכל סיבה אחרת, כדלקמן:

א.
מתן התחייבות עצמית של המבקשת לפיצוי כל מי שאליו מופנה הצו בגין כל נזק שייגרם לו ע"י הצו הזמני, כאמור בתקנה 365(ב) לתקנות סדר הדין האזרחי, התשמ"ד-1984.

ב.
הפקדת ערבות בנקאית אוטונומית צמודת מדד על סך של 50,000 ₪ או פיקדון כספי בסכום האמור.

ג.
בנוסף, ובהתאם לתקנה 364(ב) תפקיד המבקשת עירבון על סך של 30,000 ₪ בין אם במזומן ובין אם בערבות בנקאית אוטונומית.

3.
לא תומצאנה הבטוחות האמורות במלואן תוך 2 ימים, יפקע הצו.

4.
הנני מורה למבקשת להמציא למשיבים, במסירה אישית, העתק הצו, העתק הבקשה על נספחיה והעתק כתבי הערבות בהקדם האפשרי ולא יאוחר מאשר תוך 2 ימים.

לא יומצאו המסמכים, יפקע הצו.

5.
קובע את הבקשה לדיון במעמד שני הצדדים ליום 3/9/15 בשעה 09:30 לפני שופט תורן.

המשיבים יגישו תגובתם לבקשה לא יאוחר מיום 2/9/15.

המזכירות תשלח החלטה זו לב"כ המבקש בלבד.

ניתנה היום, י"א אלול תשע"ה, 26 אוגוסט 2015, בהעדר הצדדים.










א בית משפט מחוזי 55504-07/15 דניאל אלכס א.ש. אחזקות בע"מ נ' לקסל אסטבלישמנט, גד זאבי (פורסם ב-ֽ 26/08/2015)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים